oonko ainut joka ei ymmärrä et tytöille ostetaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjä ja poikia kotona:
Mä taas en ymmärrä, miksi nimenomaan juuri tytöllä ei saisi olla pääkallokuviota, jos se ap:n mielestä on ok pojalle? Ja ilmeisesti on, kun ei erikseen maininnut poikia.
En tykkää siitä, että tytöt ja pojat erotellaan jo pienestä pitäen. Pojilla saa olla pääkalloa, Spidermania, autoja jne. Tytöille keijuja, prinsessoja ja kukkasia. Entä jos se tyttö on enemmän rämäpää tyyppiä ja haluaakin ehdottomasti pääkallopaidan? Pitäisikö sanoa, että ei käy, sillä olet tyttö, ja tytöt ei saa tuosta tykätä? :eek:
No en kyllä ostais omalle pojalle niitä :kieh:
 
Minä en ymmärrä miksi ne pääkallot on muodissa?! Ihan kauhean näköisiä (en haluaa mustaa lapsille..) ja tajuaako pienet lapset edes, että niissä on muka jotain siistiä? Joku eskarilainen poika ehkä tykkää kun on jotain merirosvo-teemaa vaatteissa, mutta miksi niitä pitää tunkea pienempienkin vaatteisiin? Pikku kakkoselle (alle 3v) oli mummo ostanu uudet kumpparit ja kas, eipä kaupassa ollut muuta kuin pääkalloja..
 
Pojalle ostin yhden ruskean t-paidan missä oli turkoosi pääkallo sekä pipon, ja enempää en osta,eipä tulis mieleen laittaa tolle mun pikkuprinsessalle sellasia :x poitsulla nyt vielä menee ku sen oli pakko saada se pipo ku niitä on "kaikilla muillakin" :p
 
Pojalle ostin yhden ruskean t-paidan missä oli turkoosi pääkallo sekä pipon, ja enempää en osta,eipä tulis mieleen laittaa tolle mun pikkuprinsessalle sellasia :x poitsulla nyt vielä menee ku sen oli pakko saada se pipo ku niitä on "kaikilla muillakin" :p
 
Siis vaatteitahan ne on niinkuin muutkin vaatteet. Itse ainakin toivon että minutkin olisi puettuna lapsena mieluummin mustaan, kuin pinkkiin ja keltaisiin neonvärivatteisiin :whistle: Mutta ne oli silloin muotia ja lapsetkin tykkäävät jo laittaa päälle muotivaatteita, vaikka eivät muodista mitään ymmärräkään, mutta siis sellaisia joita muillakin on.
Onneksi minulla on neljä tyttöä niin ei tarvitse siitä yhdestä yrittää tehdä prinsessaa, vaan tytötkin saavat itse päättää millaisen tyylin itselleen haluavat.
 
mie vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjä ja poikia kotona:
Mä taas en ymmärrä, miksi nimenomaan juuri tytöllä ei saisi olla pääkallokuviota, jos se ap:n mielestä on ok pojalle? Ja ilmeisesti on, kun ei erikseen maininnut poikia.
En tykkää siitä, että tytöt ja pojat erotellaan jo pienestä pitäen. Pojilla saa olla pääkalloa, Spidermania, autoja jne. Tytöille keijuja, prinsessoja ja kukkasia. Entä jos se tyttö on enemmän rämäpää tyyppiä ja haluaakin ehdottomasti pääkallopaidan? Pitäisikö sanoa, että ei käy, sillä olet tyttö, ja tytöt ei saa tuosta tykätä? :eek:
Oon kyllä ihan samaa mieltä.
Mielestäni jotkut pääkallokuosit on hienoja, jotkut ei. Ostan jos haluavat ja tykkäävät. Mitä pahaa niissä on? Enemmän mua ällöttää ylisöpöt ja halvan näköset kuosit :-X
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä kyllä ymmärrän. Mutta sitä mä en ymmärrä, että poikien ja tyttöjen asiat on niin eroteltuja, että pojille pääkalloja ja tytöille poneja. Ne ponit on kuvottavia ja mä en ymmärrä niitä.
sama juttu. ja meidän tytöllä on kyllä pääkallopaitoja, autopaitoja jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjä ja poikia kotona:
Mä taas en ymmärrä, miksi nimenomaan juuri tytöllä ei saisi olla pääkallokuviota, jos se ap:n mielestä on ok pojalle? Ja ilmeisesti on, kun ei erikseen maininnut poikia.
En tykkää siitä, että tytöt ja pojat erotellaan jo pienestä pitäen. Pojilla saa olla pääkalloa, Spidermania, autoja jne. Tytöille keijuja, prinsessoja ja kukkasia. Entä jos se tyttö on enemmän rämäpää tyyppiä ja haluaakin ehdottomasti pääkallopaidan? Pitäisikö sanoa, että ei käy, sillä olet tyttö, ja tytöt ei saa tuosta tykätä? :eek:
Mä peesaan tätä...
Meidän neiti ottaa onnellisena vastaan lähes kaikki isolta veljeltä perityt vaateet.Pääkallo vaatteita hän ei ole vielä pyytänyt ,mutta jos pyytää niin kyllä mä voisin hänelle semmoisen ostaakin.
 
Siis en mä ole kieltäny ketään lapselle laittamasta. Tulee jotenki nii kuolema niistä mieleen etten alle kouluiäiselle ainakaan ostaisi. En pojalle enkä tytölle. Mut tää on makuasia eikä niistä voi kiistellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Minä taas en ymmärrä, miksi tytöille ostetaan kamalia pinkkejä, perhoskuvioisia glitterikoristeltuja vaatteita :x Jokaisella on oma makunsa ja oikeus pukea lapsensa miten tahtoo.
Enkä itse henk koht muuten tykkää noista liian imelistäkään :D
 
Njääh en nyt sano juuta enkä jaata MUT

paikkakunnalla on KIELTO ainakin yhdessä koulussa (ellei usemmassa) ettei saa pitää.

SYY; tulee mieleen natural born killersit tai harrikkamiehet tai natsit, mitä lie en tarkkaan muista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Minä taas en ymmärrä, miksi tytöille ostetaan kamalia pinkkejä, perhoskuvioisia glitterikoristeltuja vaatteita :x Jokaisella on oma makunsa ja oikeus pukea lapsensa miten tahtoo.
Meijän tytöllä on pinkki glitterikoristeltu pääkallo paita ;)
Yksi lempi asuista on pääkallo kuvioiset leggarit ja tunika :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Njääh en nyt sano juuta enkä jaata MUT

paikkakunnalla on KIELTO ainakin yhdessä koulussa (ellei usemmassa) ettei saa pitää.

SYY; tulee mieleen natural born killersit tai harrikkamiehet tai natsit, mitä lie en tarkkaan muista.
Menisköhön tuo jo nyt hiukka hätävarjelun liioittelun puolelle....?

Pääkallot on trendikkäitä nyt, kuten oli sammaleenvihreä ja oranssi 70-luvulla ja kukkamekot 90-luvulla. Meidän jälkikasvumme tulee luultavasti pitämään kalloja hiukka noloina parinkymmenen vuoden kuluttua. Äitini ainakin inhoaa 70-luvin värejä ja minusta taas kukkamekot on karseita... :D
 

Yhteistyössä