V
vieras
Vieras
viikko sitten lapsi täytti kolme, ja minä lahopää oon unohtanu varata neuvolan!!! Täytyy tänään soittaa ja varata, mutta hävettää..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:viikko sitten lapsi täytti kolme, ja minä lahopää oon unohtanu varata neuvolan!!! Täytyy tänään soittaa ja varata, mutta hävettää..
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Meillä kans neuvolan täti sano suoraan ettei oikein ois aikaa pitää 5 v tarkastusta tän nöffin takia, sanoi että ajat menee ainakin kk eteenpäin joten jätän suosiolla ajan varaamisen ensi vuodelle, ehtii sitä sittenki käymään ...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Meillä kans neuvolan täti sano suoraan ettei oikein ois aikaa pitää 5 v tarkastusta tän nöffin takia, sanoi että ajat menee ainakin kk eteenpäin joten jätän suosiolla ajan varaamisen ensi vuodelle, ehtii sitä sittenki käymään ...
Kenen newfoundlandilainen on noin ilkeä?![]()