Oon unohtanu varata neuvolan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ei nyt pidetä lastenneuvoloita, koska terveydenhoitajilla menee kuulemma kaikki aika SI-rokotuksiin. Soitin ja varasin aikaa 2-vuotiaalle ja niin tätsy siellä puhelimessa paapatti, ihan kuin minä voisin niiden resurssien puutteesta tietää. Käski kysyä ensi vuonna uudestaan, jos silloin ehditään pitää tarkastuksia... Kyseessä iso kaupunki Etelä-Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
viikko sitten lapsi täytti kolme, ja minä lahopää oon unohtanu varata neuvolan!!! Täytyy tänään soittaa ja varata, mutta hävettää..

Eihän se oo sanottua että varata täytyy ennen tai hetipaikalla kun aika on. Eihän viikko nyt oo vielä yhtään kumma aika. Soitat nyt vaan sinne ja varaat.

Meillä kans neuvolan täti sano suoraan ettei oikein ois aikaa pitää 5 v tarkastusta tän nöffin takia, sanoi että ajat menee ainakin kk eteenpäin joten jätän suosiolla ajan varaamisen ensi vuodelle, ehtii sitä sittenki käymään ...

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Meillä kans neuvolan täti sano suoraan ettei oikein ois aikaa pitää 5 v tarkastusta tän nöffin takia, sanoi että ajat menee ainakin kk eteenpäin joten jätän suosiolla ajan varaamisen ensi vuodelle, ehtii sitä sittenki käymään ...

Kenen newfoundlandilainen on noin ilkeä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:

Kenen newfoundlandilainen on noin ilkeä? ;)

Hii, pääsitki kuittaamaan :D

Yhteistyössä