Olen unohtanu neuvolan, miten kehtaan soittaa ja varata uuden ajan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Soita vaan ja sano että pääs ihan kokonaan unohtuu..Miunkin on pitänyt uudelleen soittaa ja varata, eihän sille mitään voi jos vaan sattuu unohtumaan:)

Näinpä...mullekin on käynyt usein. Terkkari on kyllä ollut ymmärtäväinen.
 

Yhteistyössä