Oon todella kade!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei hän suihkussa käyntiä ole koskaan kieltänyt eikä mitään muutakaan tuollaista mutta minä haluaisin että tilanne olisi tasapuolista. Minä maksan ruuat,oman puh.laskun ja nettiyhteyden ja lisäksi hankin lapsille vaatteet tms.
Mies maksaa vakuutukset,lainan lyhennyksen,polttoaineet,lämmityksen,sähkö-ja vesilaskun. Siis noistahan tulee isot summat,mitä mies siis maksaa ja noihin hän aina tukeutuukin. MUTTA ku minulle jää kk varmaan 20 euroa käyttörahaa,ei sillä saa mitään :(

Juu meillä otettiin yhteinen tili molempien palkoille siinä vaiheessa kun ostettiin tämä omakotitalo ja oltiin puuhaamassa perheenlisäystä.
Jä täytyy sanoo että eipä niistä rahoista riitä kauheesti tuhlailemaan kun kaikki pakolliset laskut maksaa.

Onko teillä monta lasta?
Oletko kotona lapsien kanssa.

Jos olet kotona lasten kanssa niin voithan ehdottaa miehellesi että hän jäisi välillä lasten kanssa kotiin ja sinä menisit töihin ja hän saisi kituuttaa niillä pienillä tuilla ja sä saisit käyttää sun rahas pakollisten menojen jälkeen mihin haluaisit. Että ihan kokeilis että millasta se on.
Ja muista sit vielä kertoo sille että tietäähän se että sitä eläkettäkään ei ihan kauheita kerry niistä pikkuruisista tuista.