V
vaimo_72
Vieras
No nyt löytyi ilmeisesti toinen nainen joka näkee tilanteen juuri kuin vaimoni. Mutta väännetään nyt kuitenkin rautalangasta: käytän siis oman YLIMÄÄRÄISEN rahan niinkuin haluan. Eikä se, päriseekö tai suriseeko hankinta ole minusta oleellista. Minusta ihovoide, neljäs jakku tai design-lamppu voi olla turhuutta mutta suon sen silti sille joka niistä nauttii.
Minä myös kannan vastuuta ihan kuten vaimon. Maksan aina sovitun osan perheen menoista, teen kotitöitä enemmän kuin 95% miehistä ja vietän illat kotona lasten kanssa. Silti minulla on harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita joihin haluan joskus satsata. Vaimoni harrastus on taas kodin laittaminen ja hänellä on aina pitkä lista asioista joihin haluaa kotona satsata kunhan saa rahat kasaan. Olemme tehneet mm. kalliin keittiörmontin pelkästään hänen toiveensä takia ja se vaikuttaa myös siihen paljonko minä maksan yhteisistä menoistamme. Mutta silti hän näkee nuo omat projektinsa aina yhteisinä, ei omina hankintoinaan. Mutta ehkä se on sitten joillekin naisille ominainen tapa nähjdä asiat...
Mitä olette sopineet ennen papin aamenta, lasten tekoa, pankkilainan ottoa jne, näistä elämän suurimmista asioista? Oliko nainen silloinkin sellainen kuin nyt, entä Sä? Tuntematta teitä en voi sanoa muuta kuin sen että sen saa minkä ottaa. Harvoin aikuinen yhtäkkiä muuttuu jos on jo jonkun aikaa asuttu yhdessä ja pidetty taloutta pystyssä. Jos toisessa havaitsee silloin sellaisia juttuja joita ei voi hyväksyä/sietää, silloin pitää laittaa suhde poikki ennennkuin alkaa sellaisen kanssa perhettä rustaamaan.
Sammakko ei muutu prinssiksi jne.
Miten maksatte ruoan, autonpidot, asuntovelat, sähköt ym?
Viimeksi muokattu: