Oon niin vihanen itelleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aninka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aninka

Jäsen
29.04.2011
325
0
16
Minkä takia mä ikävöin ja tuhlaan aikaani ajattelemalla "kaveria" joka ei koskaan ota yhteyttä muhun ja jolla ei ole koskaan aikaa mulle?

Tai no joo, onnitteli se mua fb:ssä kun mulla oli synttärit... Mut esim jouluna olisin halunnut häntä treffata vaan sen verran et olisin antanut joululahjan ja moikannut, eipä ollut hänellä aikaa.

Kurjaa :(

Minä olen vieraantunut parhaasta ystävästäni. Kun olimme molemmat kotiäitejä, aikaa ystävyydelle oli paljon. Lapsemmekin olivat melkein samanikäisiä. Nyt elämme molemmat niitä kuuluisia ruuhkavuosia. On lapset, työ, harrastukset ... Pyrimme tapaamaan ainakin kerran kuukaudessa mutta nytkin meni kolme kuukautta ettemme nähneet.

Kumpikaan meista ei tykkää viestitellä tai soitella mutta on aina yhtä ihanaa nähdä koska jutut jatkuu aina siitä mihin ne edelliskerralla jäi ja ihan kuin juttelesimme muutenkin joka pv :)

[QUOTE="vieras";23901964]Mulla ollu samanlainen tilanne. Kylmästi pistin välit poikki. Eipä tuo perään kyselly. Täytyy myöntää että helpotti kyllä![/QUOTE]

No mä luulen kans ettei tota kauheasti kiinnosta, siks tää ehkä sattuukin niin paljon. Veikkaan et jos poistan sen fb:n listoilta niin se ei edes huomaa, ja sit joskus kun (jos) huomaa niin kohauttaa vaan olkiaan ja jatkaa elämäänsä sen enempää miettimättä...

:hug: Mä ymmärrän sua hyvin. Mä olen usein innostunut ystävistäni (ja ihmisistä yleensäkin) enemmän kuin ne musta ja kyllästyttää olla se aktiivisempi osapuoli. Onneksi mulla on muunkinlaisia ystäviä kyllä. Mutta oon aika samassa tilanteessa ja fiiliksissä just nyt ja mua kaduttaa myös hirveästi oma käytökseni ja virheeni, joita ei enää voi muuttaa.

Järkätään pian se palstatapaaminen niin saat nähdä sen "kaverin" sijaan meitä ihania ihmisiä! :D

• Tykkää
Reactions: Aninka
ei tuollaisiin ystäviin kannata tuhlata aikaa.. mulla on kans muutama sellainen ollut ja oon ne hylännyt ihan kokonaan.. eipä niistä kyllä oo mitään kuulunutkaan eli ne tais hylätä mut silloin :/ mutta en mä niitä kaipaa enää..

Yhteistyössä