Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:![]()
![]()
![]()
No ei se ehkä teistä oo ollenkaan hauska :ashamed::saint:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t877218
Ukko kyllä nauroi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mää en tajunnu :ashamed:
:wave: Täällä myös yksi. Kertokaa viisaammat.Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mää en tajunnu :ashamed:
En mäkään.. :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mää en tajunnu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya::wave: Täällä myös yksi. Kertokaa viisaammat.Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:mää en tajunnu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Tota...Nolo tunnustus, mut mä pitkän fyssan lukenut inssi en nyt äkkisiltään saa muutettua tota kiloiks :ashamed:
F=m*a jne. mut....
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Tota...Nolo tunnustus, mut mä pitkän fyssan lukenut inssi en nyt äkkisiltään saa muutettua tota kiloiks :ashamed:
F=m*a jne. mut....
No mä ainakin käsitin niin, että jos fyssassa puhutaan PAINOSTA, niin mitä silloin tarkoitetaan..? Ei massaa, vaan painosta puhutaan fysiikassa voimana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Tota...Nolo tunnustus, mut mä pitkän fyssan lukenut inssi en nyt äkkisiltään saa muutettua tota kiloiks :ashamed:
F=m*a jne. mut....
No mä ainakin käsitin niin, että jos fyssassa puhutaan PAINOSTA, niin mitä silloin tarkoitetaan..? Ei massaa, vaan painosta puhutaan fysiikassa voimana![]()
Niin kyllä mä sen kässään, mut jos tosta haluis ne kilot ulos niin siihen ei enää mun aivojen muistilokerot jaksa kaivaa ulos kaavojen pyörittelyä...
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mutta en kyllä vanno että tajusin sen niin kuin tarkoitettiin![]()