Oon kyllä nyt vähän pettynyt teihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
laitoin oikeen hulvattoman vitsin tonne yhteen ketjuun ja KUKAAN ei edes naura sille :snotty: :snotty:

Olen kuulkaas pantannut sitä ties kuinka kauan että tulee oikeanlainen ketju vastaan mihin sen laittaa ja mikä on vastaanotto :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
mää en tajunnu :ashamed:

En mäkään.. :ashamed: :snotty:
:wave: Täällä myös yksi. Kertokaa viisaammat.

No mää en tiiä, tajusinko mää kokonaan, kun piti tuolta ukolta apua pyytää, mutta ne on Newtoneita. ..niitä vetovoima-juttuja (painovoima, vetovoima samma sak mun päässä. :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Tota...Nolo tunnustus, mut mä pitkän fyssan lukenut inssi en nyt äkkisiltään saa muutettua tota kiloiks :ashamed:

F=m*a jne. mut....

No mä ainakin käsitin niin, että jos fyssassa puhutaan PAINOSTA, niin mitä silloin tarkoitetaan..? Ei massaa, vaan painosta puhutaan fysiikassa voimana ;)

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Tota...Nolo tunnustus, mut mä pitkän fyssan lukenut inssi en nyt äkkisiltään saa muutettua tota kiloiks :ashamed:

F=m*a jne. mut....

No mä ainakin käsitin niin, että jos fyssassa puhutaan PAINOSTA, niin mitä silloin tarkoitetaan..? Ei massaa, vaan painosta puhutaan fysiikassa voimana ;)

Niin kyllä mä sen kässään, mut jos tosta haluis ne kilot ulos niin siihen ei enää mun aivojen muistilokerot jaksa kaivaa ulos kaavojen pyörittelyä...

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

F=m*a jne. mut....

Niin kyllä mä sen kässään, mut jos tosta haluis ne kilot ulos niin siihen ei enää mun aivojen muistilokerot jaksa kaivaa ulos kaavojen pyörittelyä...

No kun ei siitä ollutkaan kyse :D

Yhteistyössä