Onpas tänä vuonna kauniita missejä! :O

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28322918]Laura Ahola näyttää täydellisen klassisen kauniilta kokovartalokuvassaan. Lähikuvassa näkyy meikkausvirheet liikaa.[/QUOTE]

Hän on tosiaan noista ainoa sellainen klassisen kaunis (ja oli siellä joku muukin vähän siihen suuntaan), mutta ihmettelen, miten hän ei vieläkään osaa olla kuvissa ja vetää hartioitaan tuollain pökerösti ylös ja jalat miten sattuu, kun kuitenkin ties mones kauneuskilpailu hänellä..?
 
[QUOTE="vieras";28322846]Puhutko naisista vai hevosista... :D[/QUOTE]

Sanos muuta, lahjahevonen jne :D Pisti vaan silmään. Ja se viimeinen ei tosiaan hymyile niin että hampaat näkyvät niin ei voi tietää mikä siellä suussa luuraa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Ihan nättejä tyttöjä, ei nyt ehkä mielettömiä kaunottaria. Puolet mielestäni sellaisia, joiden ei kuuluisi finaalissa edes olla, toinen puoli sitten piirteiltään sopivia.
 
nss
Puolet olivat oikeasti kauniita, olen hämmästynyt. :O Yleensä missien taso on surkea, tuossa oli vain muutama "naamapuoli" (nämäkin makuasioita). Tuo aiemmin linkattu on todella upea.
 
sori mut nou
[QUOTE="vieras";28322972]Jaa tuo finalisti on sinusta pottunokkainen? Haluaisin kovasti tietää, minkä näköinen mamma siellä moisia kirjoittelee ;).[/QUOTE]

Ei vaan se musta tyttö jonka kuvan booty laittoi.
 
"Vieras"
Ai oikeesti kauniita vai oliko tuo sarkasmia?

Ompa taas jälleen kerran harvinaisen mitäänsanomattoman näköisiä tyttöjä. Perusmassaa, joita kävelee kadulla koko ajan vastaan :/ Melkoisen inflaation kokenut koko missiorganisaatio.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Joi
Samalta näyttää joka vuos! Etenkin hiustenpidennykset pistää silmään. Kasvot muuttuis aikalailla jos omilla hiuksilla mentäis. Tais olla korkeentaan yhdellä peräti omat hiukset. Toistensa klooneja. Tumma pitkäletti, blondi letti, ripsipidennys, solkku, hampaiden valkaisu, salaattidietti.... Blaah!!!!
 
"vieras"
Öh, mitä erityisen kaunista noissa oli?

Joo, ihan perusnättejä jokainen, en mä sillä, mutta ihan oikeasti joku minä tai useampi ystävistänikin voisi mennä tonne kekkaloimaan ja pärjäisikin, jos taso on tuo.

Ja miksi tonne otetaan tollasia nuoria tyttöjä, kun ne kuitenkin stailataan näyttämään vähintään kolmikymppisiltä?
:LOL: Eipä kauaa mennyt niin joku katkeroitunut peikko nosti päätään.

Laitappa kuvia itsestäsi ja useammasta ystävästäsi tänne niin vertaillaan.
 
[QUOTE="vieras";28323447]:LOL: Eipä kauaa mennyt niin joku katkeroitunut peikko nosti päätään.

Laitappa kuvia itsestäsi ja useammasta ystävästäsi tänne niin vertaillaan.[/QUOTE]

Katkeroitunut? On siis katkeraa sanoa rehellinen mielipiteensä?
Mun mielestä Miss Helsinki-kisoissakin on helvetisti paremman näköisiä naisia kuin nuo yhteensä.

Ei tarvitse laittaa kuvia, kun tiedän itse mikä olen ja tiedän mitä ystäväni ovat.
 
"vieras"
Katkeroitunut? On siis katkeraa sanoa rehellinen mielipiteensä?
Mun mielestä Miss Helsinki-kisoissakin on helvetisti paremman näköisiä naisia kuin nuo yhteensä.

Ei tarvitse laittaa kuvia, kun tiedän itse mikä olen ja tiedän mitä ystäväni ovat.
Harva meistä tietää miltä Miss Helsinki -kisan tyttelit näyttävät oikeasti. Jokaisella niistä on poikkeuksetta maalattu piirteet uusiksi niin vahvasti, että näyttävät suurinpiirtein samanlaisilta Onnelan tanssilattialta repäistyiltä muovinukeilta kaikki. Ei kai tuohon kilpailuun muut lähdekään, jos pääpalkintona on lahjakortti plastiikkakirurgille (oh, the irony!).

Ei sillä, että näissäkään kisoissa hirveästi luonnonkauneutta nykyään enää arvostettaisiin, mutta enemmän näissä on yritystä. Tai ehkä oikeammin ja kirjaimellisemmin VÄHEMMÄN.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28323565]:LOL: No noilla kommenteilla pudotit sitten viimeisimmätkin uskottavuuden rippeet pois mielipiteistäsi.[/QUOTE]Ai niin mutta fortunaten kommenttienhan täytyi olla provoja. No, osui ja upposi.
 

Yhteistyössä