Onpas tänä vuonna kauniita missejä! :O

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28323548]Harva meistä tietää miltä Miss Helsinki -kisan tyttelit näyttävät oikeasti. Jokaisella niistä on poikkeuksetta maalattu piirteet uusiksi niin vahvasti, että näyttävät suurinpiirtein samanlaisilta Onnelan tanssilattialta repäistyiltä muovinukeilta kaikki. Ei kai tuohon kilpailuun muut lähdekään, jos pääpalkintona on lahjakortti plastiikkakirurgille (oh, the irony!).

Ei sillä, että näissäkään kisoissa hirveästi luonnonkauneutta nykyään enää arvostettaisiin, mutta enemmän näissä on yritystä. Tai ehkä oikeammin ja kirjaimellisemmin VÄHEMMÄN.[/QUOTE]

Joo, aika koomisen näköisiä ne Miss Helsinki-ehdokkaat on kaiken sen tällinkinsä kanssa, mutta muistelisin piirteiltä parempia siellä olleen, joskin liian lyhyitä Miss Suomi-kilpailuun.

Miss Suomi-kilpailuissa tytöt stailataan ja meikataan erittäin vahvasti, nykyään ihan ensimmäiseksi ennen kiertuetta valkaistaan jokaiselta hampaat, käyvät tekorusketuksessa, hiuksia pidennellään jne.
Luonnollisen näköiseksihän ne pyritään stailaamaan, mutta ihmettelen suuresti, miksi noin vanhan näköiseksi?
Siis jos verrataan tyttöjen omaan ikään, niin todella vanhentavat meikit heillä.

Ja sitten ne perinteiset "Miss Suomi-finalistit ilman meikkiä!"-kuvat, joista huomaa heti, että meikkiä on, mutta silmämeikki puuttuu. :D
 
[QUOTE="vieras";28323565]:LOL: No noilla kommenteilla pudotit sitten viimeisimmätkin uskottavuuden rippeet pois mielipiteistäsi.[/QUOTE]

Se on sinun asiasi. Ehkä mua ei kiinnosta oma uskottavuuteni sinunlaisesi ihmisen silmissä, vai mitä luulet?
 
ap.
Katkeroitunut? On siis katkeraa sanoa rehellinen mielipiteensä?
Mun mielestä Miss Helsinki-kisoissakin on helvetisti paremman näköisiä naisia kuin nuo yhteensä.

Ei tarvitse laittaa kuvia, kun tiedän itse mikä olen ja tiedän mitä ystäväni ovat.
Mutta missikisoissahan on aina etsitty sitä perinteisen kaunista naistyyppiä, nuo miss helsinki ja muut teennäisennäköisten silikonityttöjen kisat on asia ihan erikseen. Mä olen nähnyt susta kuvan, säkin olet kyllä kaunis, mutta et sillä tavalla kuin missikisoissa tarvitaan. Pärjäisit mallimarkkinoilla noilla kasvoilla todella hyvin, mutta missikisoihin oisit liian persoonallisen näköinen. Ihmiset ei usein muista että missit ja mallit on asia erikseen, ja malleiksihan ei edes pääse liian missi-tyyppiset kauniit naiset.
 
Mutta missikisoissahan on aina etsitty sitä perinteisen kaunista naistyyppiä, nuo miss helsinki ja muut teennäisennäköisten silikonityttöjen kisat on asia ihan erikseen. Mä olen nähnyt susta kuvan, säkin olet kyllä kaunis, mutta et sillä tavalla kuin missikisoissa tarvitaan. Pärjäisit mallimarkkinoilla noilla kasvoilla todella hyvin, mutta missikisoihin oisit liian persoonallisen näköinen. Ihmiset ei usein muista että missit ja mallit on asia erikseen, ja malleiksihan ei edes pääse liian missi-tyyppiset kauniit naiset.
Joo, kuten sanoin, niin sellaisia perusnättejä noi kyllä on, ei missään tapauksessa rumia.

Kai se on vaan henkilökohtaisista kauneuskäsityksistä kiinni, mut kyllä mun mielestä joskus takavuosina oli oikeasti upeita ja kauniita naisia siellä.
Esimerkiksi Suvi Miinala, Karita Tuomola ja Lola Odusoga ovat mielestäni erittäin kauniita naisia, eikä edes sellaisia perinteisen "tylsäkauniita". :D
 
ap.
Joo, kuten sanoin, niin sellaisia perusnättejä noi kyllä on, ei missään tapauksessa rumia.

Kai se on vaan henkilökohtaisista kauneuskäsityksistä kiinni, mut kyllä mun mielestä joskus takavuosina oli oikeasti upeita ja kauniita naisia siellä.
Esimerkiksi Suvi Miinala, Karita Tuomola ja Lola Odusoga ovat mielestäni erittäin kauniita naisia, eikä edes sellaisia perinteisen "tylsäkauniita". :D
Mä taas veikkaan mielipiteesi johtuvan pitkälti siitä että sä olit noiden missien vuosien aikana sellaisessa tyypillisessä pikkutyttöjen ikävaiheessa johon missit erityisesti uppoaa. :) Jos olisit nyt saman ikäinen, joku viime vuosien misseistä olisi susta se kaunein ja upein ja ei-tavallinen.
 
Peyote
Minusta on ahdistavaa, että minkäänlaisia kauneuskilpailuja järjestetään. Että laitetaan johonkin paremmuusjärjestykseen tyttöjä ja sitten kuka vaan saa sanoa heistä mitä tahansa.
 
Mä taas veikkaan mielipiteesi johtuvan pitkälti siitä että sä olit noiden missien vuosien aikana sellaisessa tyypillisessä pikkutyttöjen ikävaiheessa johon missit erityisesti uppoaa. :) Jos olisit nyt saman ikäinen, joku viime vuosien misseistä olisi susta se kaunein ja upein ja ei-tavallinen.
Niin, voi sekin olla. En tosin seurannut silloin missikisoja, eikä kukaan lähipiiristäkään seurannut (meillä ei ollut telkkaria, emmekä ostaneet iltalehtiä).

Nuo kolme ovat edelleen vaikuttavan näköisiä, eikä Lolan ulkonäköä ole "vienyt" lihominenkaan, niin kuin useimmilla. :)
 
Niin, ihan totta tuokin on. Jotenkin vaan ahdistava ajatus tuommoinen, että jollain ulkonäöllä voi kilpailla ja sitten olla sen perusteella "jokin".
Juu, ja kun noilla joillakin on koko pieni elämänsä jo ollut tuollaista.

Yhden noista finalisteista tiedän ja ei kyllä käy kateeksi elämänsä.
Pienestä tytöstä saakka kaikki pyörinyt vain ulkonäön ympärillä, pyrkinyt kaikenlaisiin ulkonäköä arvosteleviin kisoihin, treenannut ja puunannut niitä varten, stressannut, pettynyt, inhonnut itseään kun ei ole voittanutkaan, taas seuraaviin kisoihin ja sama puunaaminen jatkuu.
Tietty se itse kai tykkää siitä, kun jaksaa aina vaan yrittää, mut näin ulkopuolisen silmin sen touhu näyttää aika pakkomielteiseltä ja vähän siltä, ettei sillä oo oikein mitään henkistä sisältöä/pääomaa elämässään, mitä sitten paikkaa tuollatavoin.

Ja todellakin, olla "jokin". Yksi vanha tuttu kruunattiin muutama vuosi sitten, eikä se ole sen jälkeen moikannut ketään meistä vanhoista kavereista. :D
 
Peyote
Juu, ja kun noilla joillakin on koko pieni elämänsä jo ollut tuollaista.

Yhden noista finalisteista tiedän ja ei kyllä käy kateeksi elämänsä.
Pienestä tytöstä saakka kaikki pyörinyt vain ulkonäön ympärillä, pyrkinyt kaikenlaisiin ulkonäköä arvosteleviin kisoihin, treenannut ja puunannut niitä varten, stressannut, pettynyt, inhonnut itseään kun ei ole voittanutkaan, taas seuraaviin kisoihin ja sama puunaaminen jatkuu.
Tietty se itse kai tykkää siitä, kun jaksaa aina vaan yrittää, mut näin ulkopuolisen silmin sen touhu näyttää aika pakkomielteiseltä ja vähän siltä, ettei sillä oo oikein mitään henkistä sisältöä/pääomaa elämässään, mitä sitten paikkaa tuollatavoin.

Ja todellakin, olla "jokin". Yksi vanha tuttu kruunattiin muutama vuosi sitten, eikä se ole sen jälkeen moikannut ketään meistä vanhoista kavereista. :D

Kuuostaa niin kovin ahdistavalta. Loppupeleissä se on kumminkin ihan sama, monenko mielestä näyttää hyvältä, jos itse kumminkin näkee itsensä jotenkin kammotuksena.

Mulla on yksi kaveri joka on todella todella kaunis (sen perheen tytöt on kaikki) eikä se itse näe sitä ollenkaan. Valittaa vaan jostain kun toinen silmä on joku eri kokoinen tai jotain ihan naurettavaa. Siis kaunein ihminen, ketä tiedän. Tuntuu että semmoinen kauneus on jotenkin tuhlausta. Kun se ei tajua itse nauttia siitä. No, me muut kyllä nautitaan tietty, mut itse se vaan etsii vikoja.
 
Etpä tietenkään, vaan elit täysin uutispimennossa koko lapsuutesi. :)
Jep, luin mä kotiseudun sanomalehteä, Valittuja Paloja ja satunnaisesti äidin naistenlehtiä, mut niissä ei mistään misseistä puhuttu.
Noista sain tietää myöhemmin, kun niistä oli jossain lehdissä haastatteluita.

Koulussakaan ei jostain syystä puhuttu misseistä, ne ei ilmeisesti olleet enää silloin niin suosittu juttu kuin ehkä joskus.
 
"vieras"
Noi vaaleat tytöt ei kyllä erotu kauheesti toisistaan. Ehkä kun kaikki samalla tavalla meikattuja ja hiuksetkin on ihan samanlaisia. Mun mielestä se Johanna on kaunein, ja vähän erilainen kun muut. Nättejähän nuo kaikki olivat, eivät vaan jääneet mieleen.
 
"eee"
Niin, voi sekin olla. En tosin seurannut silloin missikisoja, eikä kukaan lähipiiristäkään seurannut (meillä ei ollut telkkaria, emmekä ostaneet iltalehtiä).

Nuo kolme ovat edelleen vaikuttavan näköisiä, eikä Lolan ulkonäköä ole "vienyt" lihominenkaan, niin kuin useimmilla. :)
Pakko Lolan livenä nähneenä sanoa, että siinä on kyllä aikas iso nainen ja kyllä ne kilotkin hänessä näkyvät. Valokuvissa kyllä näyttävä oikeista kulmista kuvattuna ja kauniisti meikattuna, mutta livenä lihaa on hiukan liikaakin.

Suvi Tiilikainen ja Karita Tykkä ovat kyllä klassisia kaunottaria, samoin kuin esimerkiksi Susanna Laine. Hanna Ekillä on myöskin aivan upeat kasvot, mutta hän on missivuotensa jälkeen jäänyt ihan varjoon.
 
heraq
Ettei nyt vaikuttaisi enemmän neidon kotimaa valintaan.
Melkoinen pallonaama.
Niin mustakin. Joitakin vuosia sitten jollain missisivustolla oli etusivulla kamala jättinenäinen, siansilmäinen musta tyttö. Ihmettelin ääneen että miten se on sinne päässyt, koska tietääkseni missään kulttuurissa ei arvosteta tuollaisia piirteitä, ihan epäsymmetrinen oli. Viesti poistettiin heti, soosoo.
 
"mies"
Ja miksi tonne otetaan tollasia nuoria tyttöjä, kun ne kuitenkin stailataan näyttämään vähintään kolmikymppisiltä?
Klassinen naiskauneus lienee sinulle tuntematon käsite? Ei ole mitään vikaa siinä, että parikymppinen nainen haluaa näyttää kypsältä naiselta eikä joltain takkutukka rockmimmiltä. Ne ei tehoa meihin miehiin yhtä hyvin.

Taso on vaihteeksi tosi kova, lienee tasokkaimpia finalisteja 2000-luvulla.
 

Yhteistyössä