Onpas tänä vuonna kauniita missejä! :O

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";28324111]Klassinen naiskauneus lienee sinulle tuntematon käsite? Ei ole mitään vikaa siinä, että parikymppinen nainen haluaa näyttää kypsältä naiselta eikä joltain takkutukka rockmimmiltä. Ne ei tehoa meihin miehiin yhtä hyvin.

Taso on vaihteeksi tosi kova, lienee tasokkaimpia finalisteja 2000-luvulla.[/QUOTE]

Mielessäni on muitakin käsitteitä naiskauneudesta, kuin vanhahtavaksi stailattu "klassinen" tyyli ja "takkutukka rockmimmi".

Klassisen kaunis voi olla vähemmällä tai erillaisellakin meikillä, sekä muutenkin stailata enempi tyttömäisesti.
Mä oon luullut, että miehet syttyy tyttömäisyydelle ja nuoruudelle.
 
Peyote
Mielessäni on muitakin käsitteitä naiskauneudesta, kuin vanhahtavaksi stailattu "klassinen" tyyli ja "takkutukka rockmimmi".

Klassisen kaunis voi olla vähemmällä tai erillaisellakin meikillä, sekä muutenkin stailata enempi tyttömäisesti.
Mä oon luullut, että miehet syttyy tyttömäisyydelle ja nuoruudelle.
Mä oon kanssa ihmetellyt, että miksi laitetaan nuorille tytöille niin tätimäinen tyyli. Iho tuupataan täyteen pakkelia, vaikka varmaan ilmankin olisi ihan hyvä. Ja tukkatyyli on aina joku semmoinen liika sliipattu.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
ap.
Jep, luin mä kotiseudun sanomalehteä, Valittuja Paloja ja satunnaisesti äidin naistenlehtiä, mut niissä ei mistään misseistä puhuttu.
Noista sain tietää myöhemmin, kun niistä oli jossain lehdissä haastatteluita.

Koulussakaan ei jostain syystä puhuttu misseistä, ne ei ilmeisesti olleet enää silloin niin suosittu juttu kuin ehkä joskus.
Ekä ikinä käynyt esim. kaupassa tai muualla missä voi nähdä lööppiotsikoita? Radiota et ikinä kuullut vaikkapa autossa tai mitään? Et varmaan sitten muustakaan maailmanmenosta mitään tiennyt.
 
"vieras"
Mona Virtanen: vanhemman näköinen ikäisekseen, vähän tätimäinen, rumat kulmakarvat
Maija Kerisalmi: kaunis, ehkä vähän seksikäs, mutta vähän turhan pieni pää suhteessa vartaloon, sama ilme molemmissa kuvissa, yrittää liikaa
Laura Ahola: lehmä, myös ihmeen vanhan näköinen ikäisekseen
Katriina Suurniitty: en tiedä miksi on hakenut, ei yhtään missinnäköinen, ei mielestäni edes kovin kaunis, luonnollinen kyllä
Sara Jauhiainen: kammottava hymy, ei oikeen mitään sanottavaa, en erityisesti pidä
Elina Leskinen: myös tavallinen kaduntallaaja, ei erityisen kaunis, vähän jopa erikoinen hymy alemmassa kuvassa, hassut hampaat
Nea Poutiainen: liikaa meikattu, teennäisen näköinen, vanhahko, en pidä
Lotta HIntsa: pidän eniten, kaunis, edustaisi hyvin suomea, ehkä jopa vähän söpö, kaunein näistä
Helianna Ylimaula: Hevonen, vähän teennäisen näköinen, mutta oikein kaunis myös
Johanna Ahlbäck: seksikkäin, ehkä vähän yrittää liikaakin olla seksikäs, varsinkin yhtesikuvassa se menee jo ärsyttäväksi. Jopa vähän maskuliisinen näköiset kasvot, mutta hyvin kaunis on

Lotta Hintsa edustaisi parhaiten suomea, tarpeeksi viattoman näköinen, suomalainen ja kaunis. Näyttää missiltä.
 
Kukaan noista ei pärjää Miss Universum kisoissa, se on valitettava tosiasia. Ja jotenkin tavallisen näkösiä taaplaajia olivat minun mielestä. Ihan kadulla päivittäin tulee vastaan kauniimpia ja persoonallisemman näköisiä nuoria naisia kuin nuo missiehdokkaat.
 
ap.
Kukaan noista ei pärjää Miss Universum kisoissa, se on valitettava tosiasia. Ja jotenkin tavallisen näkösiä taaplaajia olivat minun mielestä. Ihan kadulla päivittäin tulee vastaan kauniimpia ja persoonallisemman näköisiä nuoria naisia kuin nuo missiehdokkaat.
edelleen missikisoissa nimenomaan ei etsitä persoonallisen kauniita naisia, vaan klassista, yleismaallista käsitystä kauniista kasvoista. Ja toki vartalostakin.
 
ei leikkauksille
Kukaan noista ei pärjää Miss Universum kisoissa, se on valitettava tosiasia. Ja jotenkin tavallisen näkösiä taaplaajia olivat minun mielestä. Ihan kadulla päivittäin tulee vastaan kauniimpia ja persoonallisemman näköisiä nuoria naisia kuin nuo missiehdokkaat.
Universum-kisat onkin sellaiset leikeltyjen kisat, se on hyvä ettei Suomessa ole menty siihen malliin.
 
"mies"
http://www.iltasanomat.fi/miss-suomi/art-1288555850931.html

Tuossa muutoksen näkee ehkä vielä selkeämmin.
Totta, oli raikkaampi ennen.

En siis mitenkään vastusta raikkautta ja tyttömäisyyttä. Pointtinani oli lähinnä, että noin klassisia missejä en muista hetkeen nähneeni ja hyvä niin. Vielä parempi toki olisi, jos useampi olisi raikas/tyttömäinen (jonka aasialaiset naiset osaavat hyvin).

Ihmettelen muuten myös, miksi täällä pk-seudun katukuvassa näkee niin vähän näitä raikkaita/tyttömäisiä, "kiltin" oloisia naisia. Moni on jotenkin väsynyt, liian laitettu, liian räväkkä, liian nutturakireällä tai sit miehinen.
 
"vieras"
[QUOTE="ellada";28324933]no ei oo kyl toi miss israel minkään näkönen! :O Ihme moppi- takkutukka :p[/QUOTE]

No mutta kun se on ISRAELIN missi, jos olis jonkun muun maan niin kukaan huomais tuota. Ja jos Israelilla olis joku toinen missi niin sit Booty fanittais sitä (joo joo tiiän että et fanita, ihailet vaan kauneutta). Sori Booty nyt kun sanon näin, ei pahalla : /
 

Yhteistyössä