Onpas tänä vuonna kauniita missejä! :O

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Katsoin ihan samaa, tosi nättejä kaikki. :) Mielestäni Neea Poutasessa on olemuksessa aika paljon samaa kuin Satu Tuomistossa. Johanna Ahlbäck taas saattaa olla liian seksikäs missiksi, mutta todella kaunis kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
finally....
Vihdoin on stailisti laitettu kiertoon, makunen hiljennetty ja kuvaajakin on varmasti joku uusi..

Raikkaita,klassisen moderneja, kevyesti ehostettuja nättejä naisia. :)

Mun suosikki ensivilkaisulla oli se tumma, Sara Jauhiainenko se nimi oli..
 
[QUOTE="vieras";28322747]Katsoin ihan samaa, tosi nättejä kaikki. :) Mielestäni Neea Poutasessa on olemuksessa aika paljon samaa kuin Satu Tuomistossa. Johanna Ahlbäck taas saattaa olla liian seksikäs missiksi, mutta todella kaunis kyllä.[/QUOTE]

Vaikea sanoa, kun ei edes hampaitaan näytä. Osalla oli roskia hampaissa ja osalla oli aika pienennäköinen purenta, kenties poistettu hampaita aikanaan.
 
Siis niiiiin tylsiä. B-kupin rinnat, ei lanteita, pitkät hiukset, tylsää, tylsää, tylsää. Blondit on niin ei hemmetti, joutavaa massaa. Se viides vasemmalta, tummahiuksinen, se voisi pärjätä jotenkin, jos kropassa olisi jotain mielenkiintoista, vaikkapa silikonit. :D
 
[QUOTE="vieras";28322972]Jaa tuo finalisti on sinusta pottunokkainen? Haluaisin kovasti tietää, minkä näköinen mamma siellä moisia kirjoittelee ;).[/QUOTE]

Hän puhuu tuosta tämän vuoden Miss Israelista jonka kuvan laitoin tuohon.
 
Öh, mitä erityisen kaunista noissa oli?

Joo, ihan perusnättejä jokainen, en mä sillä, mutta ihan oikeasti joku minä tai useampi ystävistänikin voisi mennä tonne kekkaloimaan ja pärjäisikin, jos taso on tuo.

Ja miksi tonne otetaan tollasia nuoria tyttöjä, kun ne kuitenkin stailataan näyttämään vähintään kolmikymppisiltä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lentokala

Yhteistyössä