V
"vieras"
Vieras
Jospa ne mannerlaatat nyt lakkaa liikkumasta...
Tai jos vaikka velanotto vähentyisi ja alettaisiinkin ihan oikeasti ajamaan kuntalaisten asioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jospa ne mannerlaatat nyt lakkaa liikkumasta...
toivon että sulle ei henkkoht kumminkaan kävis niin :heart:
eipä taida koskaan niin käydä. yksikään puolue ei aja tavallisen pulliaisen asioita, omia asioitaan vain ajaa.
ja heittävät vaalikarjan niskaan populistista soopaa millä saavat haalittua suosiota ja ääniä
populääri on niin suasittuu nukyssi...
millon se ei ole ollu?
Oletko siis valmis siihen, että palveluja kunnassasi supistetaan ja veroäyriä nostetaan?
sillon ku populääriä ei oltu viel keksittykkään. Sillon ku naiset murisi ja miehet tinttas patukalla päähän ja raahas hiuksista onkaloon...
ja heittävät vaalikarjan niskaan populistista soopaa millä saavat haalittua suosiota ja ääniä
Voi hyvänen aika tarkoitatko, että jos yksi suomalainen juo on kaikki suomalaiset juoppoja. Ja jotta totuus tässäkin asiassa tulee julki. Alkoholi on sairaus ja pitkään päihdehuollossa työskenneellä voi kertoa, että on aika harvassa ne suvut, mistä ei löydy yhtä tällaiseen sairauteen sairastunutta. Toisekseen olen perussuomalaisten listoilla ja olen ollut työelämässä jo 40 vuotta siinä sivussa kouluttanut itseni ja hoitanut perheeni. Alkoholiin suhtauden kohtuudella.
Toisekseen voi kertoa sinulle että alkoholismia sairastavia on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Toiset vain osaavat salata sairautensa paremmin kuin toiset.
Voi hyvänen aika tarkoitatko, että jos yksi suomalainen juo on kaikki suomalaiset juoppoja. Ja jotta totuus tässäkin asiassa tulee julki. Alkoholi on sairaus ja pitkään päihdehuollossa työskenneellä voi kertoa, että on aika harvassa ne suvut, mistä ei löydy yhtä tällaiseen sairauteen sairastunutta. Toisekseen olen perussuomalaisten listoilla ja olen ollut työelämässä jo 40 vuotta siinä sivussa kouluttanut itseni ja hoitanut perheeni. Alkoholiin suhtauden kohtuudella.
Toisekseen voi kertoa sinulle että alkoholismia sairastavia on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Toiset vain osaavat salata sairautensa paremmin kuin toiset.
Tomppakin fiksuna miehenä äänestäisi perussuomalaisia jos hänellä olisi äänioikeus kunnallisvaaleissamme.