Onpa inhottavaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
:hug: miksi sulla sellainen tunne? onko isompikin leikkaus? itseänikin pelotti kyllä sektio aika lailla, mutta hyvin se meni, varmasti sullakin menee =)

sektio n.kuukauden päästä. mä en tiedä mistä se tunne tulee... viimeksikin ennen kuin raskaus keskeytyi oli sellainen tunne että kaikki ei mene hyvin..ja ei mennytkään.

voi että :( onhan se niin kyllä, että kaikissa leikkauksissa on riskinsä, mutta varmasti kuitenkin sulle ja vauvalle turvallisempi, jos kerran ovat sektion päätyneet?

voi että :( onhan se niin kyllä, että kaikissa leikkauksissa on riskinsä, mutta varmasti kuitenkin sulle ja vauvalle turvallisempi, jos kerran ovat sektion päätyneet?

on turvallisempi mutta silti outo olo...

voisitko puhua vaikka neuvolassa peloistasi? jos se vaikka auttaisi..

Mä oon tosi huono puhumaan tällasista asioista kellekkään..omalle miehellekkään en oo mitään sanonut kun alkaa kuitenkin sit pelkäämään myös..

onneksi suomessa on hyvät kirurgit, suuri osa menee niistä leikkauksista menee kuitenkin ihan hyvin. vaikka mä tiedän kyllä tuon pelon, mää oon muutenkin kauhia jännittäjä :| mutta kyllä mä tunsin oloni sitten siellä sairaalassa ihan hyväksi, ainakin silloin kun makasin leikkauspöydällä ihan pöhnässä, oisin voinut nukahtaa siihen :D itse leikkaus ei sattunutkaan ollenkaan.

Jos yhtään lohduttaa, niin minulla oli toisen raskauden kohdalla sama olo kokoajan, ajattelin jatkuasti että jotain menee kuitenkin pieleen.
Ekan ja tokan lapsen välissä minulla oli kohdunulkoinen raskaus ja siinä meni lähes kaikki mahdollinen pieleen, joten jäi siitä pelko ja pessimismi päälle.
Meillä onneksi meni kaikki kuitenkin hyvin ja nyt on neiti 3v. Jospa se kävisi teilläkin niin. :)

Yhteistyössä