Kuumeinen olo ennen kuukautisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Pillerit ovat loppumassa ja menkat lähestyy... Olo on sellainen kuin olisi sairastumassa flunssaan. Inhottavaa! Onko kellään muulla koskaan kuumeista ja flunssaista oloa ennen kuukautisia? Auttaako tähän mikään????

Itselläni myös kovin kuumeinen olo paria päivää ennen kuukautisia ja sitten aina mutisen ystävillenikin, että taitaa olla flunssa tulossa. Joudun kuitenkin aina toteamaan, ettei se mitään flunssaa ole. Oireina siis minulla vilun väristykset ja sellainen ns. irrallinen olo pääkopassa kuten kuumeessa on. Oireet menevät kuitenkin ohi heti, kun menkat alkavat. Mitään hoitokeinoa en tuohon ole käyttänyt, koska en ole kokenut sen haittaavan eloani puoleen enkä toiseen.

Minä olen koittanut kaikkea. Luontaistuotteita, keltarauhashormoneja ja liikuntaa, mikään ei auta!

Sama vika Rahikaisella. Nytkin tuskailen oloni kanssa, ihan vetämätön menininki ja vähän viluttaa. Piti muka tekaista iltajumppa mutta paskat tee mitään. Vatsa inhottavan tuntuinen ja sitä myötä koko yläkroppa. Mutta nyt on kp 28 eli eiköhän tää tästä huomenna tai ylihuomenna, kun menkat alkavat!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä