Kauanko menee, että puudutus lakkaa (hammaslääkärissä käyty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nokoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nokoma

Aktiivinen jäsen
21.12.2006
1 785
0
36
Nyt on nimittäin kohta neljä tuntia ollut ihan turra naama ja ei ollenkaan sellainen olo, että tää olis loppumassa... Ennen on parissa tunnissa mennyt ohi:( En pysty syömään mitään ja inhottavaa, loppus jo!!!

Mulla puudutettiin klo 15.00 ja vielä kaheksan aikaan illalla oli puudutus päällä. Enkä tiä mihin se hammaslääkäri ees puudutti, kun rupes toinen silmä vuotaan ihan hulluna heti kun puudutuksen laitto ja tuntu et silmäkin puutu... Samoin kuin nenä.

Kokeileppa syödä jotain, se puudutus lakkaa nopeemmin.

Vasta tässä mieheni valitti samaa hommaa, että puudutus ei lähde pois. Mä pakotin sen varovaisesti syömään ruokaa ja hetken päästä se sanoi, että sehän auttoi... puudutus rupee lähteen pois... Niin mitä mä sanoin... :D

Ole onnellinen että on noin eikä toisinpäin :laugh: Sillon kun olin ala-asteella ja multa revittiin hampaita että uudet mahtu kasvamaan niin sepä täti odotti niin kauan että puudutus lakkasi ja tuli sitten repimään. Arvatkaapa sattuko! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ole onnellinen että on noin eikä toisinpäin :laugh: Sillon kun olin ala-asteella ja multa revittiin hampaita että uudet mahtu kasvamaan niin sepä täti odotti niin kauan että puudutus lakkasi ja tuli sitten repimään. Arvatkaapa sattuko! :kieh:

Mulla vähän vastaava kokemus kouluajoilta... Ja sitten vielä ihmetellään, mistä se hammaslääkärikammo voi johtua!

Alkuperäinen kirjoittaja mamukaks:

Mulla vähän vastaava kokemus kouluajoilta... Ja sitten vielä ihmetellään, mistä se hammaslääkärikammo voi johtua!

Miulta on revitty noita maitohampaita silleen että ovat jo liikkuneet, muttei ikuna edes mitään puudutteita tarjottu. Ei liioin paikkaamisessakaan, joten kammohan tuosta jäi. :kieh: :kieh:

Nyt onneks oon löytänyt ihanan yksityisen joka kyllä huolehtii että puudukset on kohillaan ja muutenkin mukava täti. :D

Jos joskus näyttää siltä että tytöille meinaa kammoa iskeä, niin sirortyvät samantein yksityiselle, makso mitä makso.

Alkuperäinen kirjoittaja mamukaks:

Näinpä! Jos sen tätin jossain näkisin niin löisin kyllä tekarit kurkkuun siltä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla puudutettiin klo 15.00 ja vielä kaheksan aikaan illalla oli puudutus päällä. Enkä tiä mihin se hammaslääkäri ees puudutti, kun rupes toinen silmä vuotaan ihan hulluna heti kun puudutuksen laitto ja tuntu et silmäkin puutu... Samoin kuin nenä.

Just tulin hamppilääkäristä ja tais 3 kertaa pistää puudutusta :D
On ylähuulien oikeepuolipuutunu ja toinenpuoli nenästä.
tuntuu kyl jo et ois vaikutus lakkaamasta.

Mutta sano hammalääkäri just tuosta kun puudutti että saatta silmä ruvet vuotamaan ja tuntumaan nenässä, ei onneks tuntunu silmässä miulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Sulta siis paikattiin ylhäältä? Ja mahdollisesti kulmahammas? Silloin voi puutua nenä ja myös silmä alkaa vuotaa helposti :)

mä oon huomannu ku ny ravannu hammaslääkäris se riippuu hirveesti mistä paikkaa välil mul kestää kauemmin ja välil on melkein loppunut ku kotia pääsee. alhaalla pskihampais kestäny kauemmin mitä ylähäältä oikeelta ja vasemmalta. mut tänää tosta ylhäältä keskeltä puudutettii ni se hammasläääriki totes et se tuntuu vähä kurjalta alkoi telki simät vuotaa ku se uudutus pistettiin, siit ei vielä oo ohi menny mut toiv. menis iltapäivään mennessä.

Yhteistyössä