Onnistuuko uimahalliin meno yksin kahden uimataidottoman lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hylje"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hylje"

Vieras
Isompi haluaisi kovasti uimaan mutta en saisi toista aikuista seuraksi koskaan oikeastaan. Ikää isommalla on 4v. Pienempi on 10kk. Uimahallissa on siis lastenallas jossa isompalla ylettyy jalat pohjaan syvässäkin päässä. 4v osaa tietenkin pukea/riisua itse ja käydä suihkussa ilman apua eli peseytyminen ja saunominen ei ole ongelma, mutta miten uskallan sitten olla vedessä? Ehkä mä vaan teen tästä liian suuren numeron mutta jotenkin tuntuu vaan niin turvattomalta että ei ole molemmille lapsille omaa aikuista vahtimassa :ashamed:

No luulis onnistuvan, vauvahan menee sylissä vielä... Ite aloin käymään yksin herrojen 2 ja 3 v kanssa. EI siinä auta kun tiukka läksytys säänöistä ja jos niistä poiketaan niin samoin tein lähetään pois. Kyllä noi on totellu.

mä olen ollu kolmenki kanssa sillees, et 5v oli uimakoulussa ja 2v kaksoset oli sit mun kanssa siin lastenaltaan toisessa päässä. meni ihan hyvin pesulla ja pukkarissakin kun 5v osaa kuitenkin ite pukea jne. kyl se hyvin menee :)

Minä oon ollut 2v, 3v, 5v ja 7v lapsien kanssa YKSIN uimahallissa. Säännöt selviks niin ei siinä pitäisi olla ongelmaa - tai tietenkin jos niitä itse haluaa kehittää, niin kaikestahan saa ongelman!

Mä en oo uskaltanut edes harkita noiden 1-ja 2-vuotiaiden kanssa :/ Vaikka olishan se mukavaa vaihtelua joskus, mut en kyllä uskalla ottaa mitään riskiä asian kanssa..

Itse käyn neljän kanssa... kaksi osaa jonkin verran uida ja ovat vedessä kuin kotonaan, kaksi ei osaa ollenkaan ja ovat kuin päättömät kanat. Lasten iät 3,4,5 ja 7v.

Yhteistyössä