Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai jai jai jai jai! Noinko koville ottaa? Yritit yöllä haastaa riitaa, mutta voi harmi kun et saanutkaan tappelupukaria. Kyllä, luin tätä palstaa aamuyöllä. Tietoisesti jätin vastaamatta umpihulluihin viesteihisi. Totesin että räyhätköön yksinään, minä en lyö bensaa liekkeihin.
En tiedä mistä puhut. Mutta se että myönnät hillut täällä keskellä yötä on aika säälittävää.
 
vierailija
Katriella nätti paljettimekko Tähtiarvassa. Eräs juontaja esiintyi monesti ryppyisissä vaatteissa. Välillä pelmahti ruutuun kotivaatteissa, vetosi "kiireeseen". Aina ei jaksanut edes hiuksiaan pestä suoraan tv-lähetykseen. Niinä päivinä lyötiin lippis päähän. Suomen itsenäisyyspäivää "juhlisti" naamiaiskaupan kapteenipuvulla ( no mitäpä mistään itsenäisyydestä, tuskin on edes armeijaa käynyt..) Kerran päätti heittää "hula jutun" kaulaansa ("hula juttu" eli siis LEI).
 
vierailija
Katriella nätti paljettimekko Tähtiarvassa. Eräs juontaja esiintyi monesti ryppyisissä vaatteissa. Välillä pelmahti ruutuun kotivaatteissa, vetosi "kiireeseen". Aina ei jaksanut edes hiuksiaan pestä suoraan tv-lähetykseen. Niinä päivinä lyötiin lippis päähän. Suomen itsenäisyyspäivää "juhlisti" naamiaiskaupan kapteenipuvulla ( no mitäpä mistään itsenäisyydestä, tuskin on edes armeijaa käynyt..) Kerran päätti heittää "hula jutun" kaulaansa ("hula juttu" eli siis LEI).
Itse en tykkää tuosta mekosta yhtään. Halpa. Vääränlainen tuohon ohjelmaan. Pikkujouluna ihan ok mekko jossain baarissa. Jannen vaatteet olivat kivemmat.
 
vierailija
Mulle tuli Jannen olemuksesta tv:ssä sellainen olo, ettei hän arvostanut katselijoita. Kenties hän ajatteli, että kyseessä on vain vanhojen ihmisten seuraama kusetusarpa, joten mitä väliä? Katrie ei ole vielä koskaan esiintynyt lippis päässä tai pieruverkkareissa. Hän selkeästi panostaa habitukseensa.
 
vierailija
Mulle tuli Jannen olemuksesta tv:ssä sellainen olo, ettei hän arvostanut katselijoita. Kenties hän ajatteli, että kyseessä on vain vanhojen ihmisten seuraama kusetusarpa, joten mitä väliä? Katrie ei ole vielä koskaan esiintynyt lippis päässä tai pieruverkkareissa. Hän selkeästi panostaa habitukseensa.
Vois lopettaa hiuksiensa haromisen. Ja ei ne fanit näyttäneet ottavan pahakseen mitä miehellä oli päällä. Että ei sillä siis ollut väliä. Paitti sinulle ehkä.
 
vierailija
Klo 3? Meneppä lukemaan. Kukaan ei ole kirjoittanut täällä klo 3. Ei eilen ainakaan. On siellä tietty ollut ne pari vihaajaa aiemmin jotka pääsee niistä töistä siihen aikaan ja sitten aloittavat kovan työn eli lukemisen näitä viisaita kommentteja täällä täynnä sisältöä.
Kyllä täällä on monta jannefanin kommenttia keskellä yötä. Ja tulevat parin minuutin välein. Ja mukamas on eri kommentoijia.
 
vierailija
Mulle tuli Jannen olemuksesta tv:ssä sellainen olo, ettei hän arvostanut katselijoita. Kenties hän ajatteli, että kyseessä on vain vanhojen ihmisten seuraama kusetusarpa, joten mitä väliä? Katrie ei ole vielä koskaan esiintynyt lippis päässä tai pieruverkkareissa. Hän selkeästi panostaa habitukseensa.
Katrie panostaa vaatteisiin ja meikkiin myös arkielämässä. Ei voi verrata kahta täysin erilaista ihmistä toisiinsa. Toinen on pynttäytyjä ja toinen rento.
 
vierailija
Katriella nätti paljettimekko Tähtiarvassa. Eräs juontaja esiintyi monesti ryppyisissä vaatteissa. Välillä pelmahti ruutuun kotivaatteissa, vetosi "kiireeseen". Aina ei jaksanut edes hiuksiaan pestä suoraan tv-lähetykseen. Niinä päivinä lyötiin lippis päähän. Suomen itsenäisyyspäivää "juhlisti" naamiaiskaupan kapteenipuvulla ( no mitäpä mistään itsenäisyydestä, tuskin on edes armeijaa käynyt..) Kerran päätti heittää "hula jutun" kaulaansa ("hula juttu" eli siis LEI).
Niinpä, kyllä Katrie on tyylikkämpi kuin "oloasu" janne.
 
vierailija
Tämä on niin klassista suomalaisilla keskustelupalstoilla: menikö tunteisiin? Kellään ei pitäisi mennä mihinkään tunteisiin ventovieraiden hölinät. Se on viimeinen asia joka menee tunteisiin. Tätä lausetta näkee paljon ja olen aina nauranut sille.
Tolla näytti menevän tunteisiin, joka vastasi, koska käytti lausetta ja se tarkoittaa että jokin osui ja upposi hällä…
 
vierailija
Vieläkö jaksat puhua tästä?? Uso jo että tää aihe on jo mennyt menojaan. Vai taasko se jankutus alkaa ja sitten kommentteja tulee tästä seuraavat 7 tuntia?? Ziisus.
No onko sinun sitten pakko keskustella täällä keskellä yötä itsesi kanssa??! Kukaan ei usko sinun teatteriin, että mukamas pelkät Janne-fanit täällä keskustelisi tasan samaan aikaan keskellä yötä. Ja jännästi aina se viestien ainut sisältö on haukkua ja halveksia Janne-vihaajia. Niinpä, tasan yhden sekoboltsin näppikseltä nuo öiset viestit tulee
 
vierailija
Katrie panostaa vaatteisiin ja meikkiin myös arkielämässä. Ei voi verrata kahta täysin erilaista ihmistä toisiinsa. Toinen on pynttäytyjä ja toinen rento.
Kysymys kuuluukin kuuluuko "rento" pukeutuja telkkariin?? Vai pitäisikö suoraan tv-lähetykseen osata pukeutua asiallisesti...?? Ennemmin minä katselen pynttäytyjää kuin rentoa lippispäätä sortseissaan.
 

Yhteistyössä