Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No onko sinun sitten pakko keskustella täällä keskellä yötä itsesi kanssa??! Kukaan ei usko sinun teatteriin, että mukamas pelkät Janne-fanit täällä keskustelisi tasan samaan aikaan keskellä yötä. Ja jännästi aina se viestien ainut sisältö on haukkua ja halveksia Janne-vihaajia. Niinpä, tasan yhden sekoboltsin näppikseltä nuo öiset viestit tulee
On pakko. Mutta onko sun pakko vastata? Ei ole.
 
vierailija
Mulle tuli Jannen olemuksesta tv:ssä sellainen olo, ettei hän arvostanut katselijoita. Kenties hän ajatteli, että kyseessä on vain vanhojen ihmisten seuraama kusetusarpa, joten mitä väliä? Katrie ei ole vielä koskaan esiintynyt lippis päässä tai pieruverkkareissa. Hän selkeästi panostaa habitukseensa.
eiköhän se oo ihan työnantajan vastuulla hommata työvaatteet
 
vierailija
Kysymys kuuluukin kuuluuko "rento" pukeutuja telkkariin?? Vai pitäisikö suoraan tv-lähetykseen osata pukeutua asiallisesti...?? Ennemmin minä katselen pynttäytyjää kuin rentoa lippispäätä sortseissaan.
Mielestäni rento pukeutuminen ei poissulje asiallista pukeutumista. Esim selviytyjät tai maajussille morsian yms. niin niissä juontajilla yleensä rennot vaatteet. Vapulla farkkuja ja neuleita ja lenkkarit. Selviytyjissä taas eri juontajilla ollut t-paitaa shortseja ja vaikka se lippis! Epäsiisti ei saa olla eli vaatteiden täytyy olla puhtaat ja esim silitetyt. Hiukset puhtaat jne. Puhun siis yleisesti en Jannesta varsinaisesti.
 
vierailija
Jos on nähnyt vilauksia Jannen habituksessa tvssä tarkoittaako se, että KATSOO ohjelmaa? Minä en katso ohjelmaa ja silti olen huomannut miten esimerkiksi Katrie on aina laittautunut ja Jannen tyyli oli rennompi.
Ok. Mutta sitten ei kaiketi tarvinnut laittaa juuri sitä kanavaa päälle ollenkaan. Mutta ok, tästäkin vois nyt jankata vaikka kuinka kauan mutta ei viittitä.
 
vierailija
On se kumma, että Jannefaneilta tulee vain haukkumaviestejä nk. Jannevihaajille, eikä niinkään Jannea kehuvia viestejä. Ehkä koska kun Jannea ei voi kehua mistään?
Hei, tätä olen moneen kertaa ihmetellyt, aina kun jotain aihetta keskustellaan niin fanit alkaa lytätä keskustelua ja keskustelijoita. En ole kehu viestejä huomannut kuin joskus vauva. Fi oli Ihana Janne. Facessa enemmn Jannelle lohdutus ja tukea antavia viestejä., joita muut ei edes näe.
 
vierailija
Hei, tätä olen moneen kertaa ihmetellyt, aina kun jotain aihetta keskustellaan niin fanit alkaa lytätä keskustelua ja keskustelijoita. En ole kehu viestejä huomannut kuin joskus vauva. Fi oli Ihana Janne. Facessa enemmn Jannelle lohdutus ja tukea antavia viestejä., joita muut ei edes näe.
Totta puhutte. Onkohan nämä fanit enemmän siellä Jannen Facebookissa Jannea kehumassa? Siellähän heitä riittää 😊
 
vierailija
Kerroppa yksi kehu viesti, Minä en ole nähnyt ainakaan täällä.
En sanonut kehutaan täällä. Tosin on niitä ollut myös täälläkin mutta vihaajat eivät lue niitä. Ihan turhaa täällä on oik kehua kun tulee enemmän vaan riitaa.
Täällä oli vastattu esim että miksi eräs fani tykkää hänestä. Siihen sitten ei kukaan vihaaja kuitenkaan kommentoinut mitään. Joten mitä turhia sitten.
 
vierailija
Hei, tätä olen moneen kertaa ihmetellyt, aina kun jotain aihetta keskustellaan niin fanit alkaa lytätä keskustelua ja keskustelijoita. En ole kehu viestejä huomannut kuin joskus vauva. Fi oli Ihana Janne. Facessa enemmn Jannelle lohdutus ja tukea antavia viestejä., joita muut ei edes näe.
Onhan siellä vauva sivulla nytkin Jannen kehumis kommentteja.
 
vierailija
En sanonut kehutaan täällä. Tosin on niitä ollut myös täälläkin mutta vihaajat eivät lue niitä. Ihan turhaa täällä on oik kehua kun tulee enemmän vaan riitaa.
Täällä oli vastattu esim että miksi eräs fani tykkää hänestä. Siihen sitten ei kukaan vihaaja kuitenkaan kommentoinut mitään. Joten mitä turhia sitten.
Kyllä ne luetaan, eikä muut kaikki ole vihaajia vaan onnenarpaa katsoneita katsojia. Itse olen puolueeton tv katsoja ja tykkäsin Jannen jutuista.
 
vierailija
Täällä on jo yli viisituhatta viestiä. Et kai sinä oikeasti kuvittele että me luetaan joka päivä nää reilu viisi tuhatta viestiä alusta alkaen, jotta löytäisimme vastauksen johonkin kysymykseen???!!!! Huh huh.....
Kaikesta päätellen sä olet ollut täällä jo niin kauan että olisit nähnyt ne vastaukset. Kolme kertaa se fani kirjoitti ne kun aina tivattiin sitä. Sitten se ei enää viittinyt.
 
vierailija
Varmaan ovat, eivät täällä yleisellä palstalla osaa kehua Jannea. No, omapa asiansa jos julkisesti eivät kehu julkkistaan. Minä en ole facessa enkä mene, tykkään enemmän monipuolisista keskusteluista.
Niinpä, onhan se kivempi keskustella asiasta ja kuulla eri näkemyksiä, kun taas Facebookissa pelkkää sydäntä sydämen perään. En itse lukeudu faneihin enkä vihaajiin. Mielenkiinnolla vain seurannut tuota äkkiä ääripäästä toiseen ailahtelua ja nopeita käänteitä ☺ Tietty kiva nähdä miten lemmikkihotelleilla sujuu ja miten Keravallakin homma lähtee etenemään.
 
vierailija
Varmaan ovat, eivät täällä yleisellä palstalla osaa kehua Jannea. No, omapa asiansa jos julkisesti eivät kehu julkkistaan. Minä en ole facessa enkä mene, tykkään enemmän monipuolisista keskusteluista.
Ei täällä kylläkään mitään monipuolista keskustelua ole. Jannea haukutaan yhtenään. Mitä monipuolista siinä on? Ei edes ole mitään uutta vaan samat haukkumiset koko aika.
 
vierailija
Niinpä, onhan se kivempi keskustella asiasta ja kuulla eri näkemyksiä, kun taas Facebookissa pelkkää sydäntä sydämen perään. En itse lukeudu faneihin enkä vihaajiin. Mielenkiinnolla vain seurannut tuota äkkiä ääripäästä toiseen ailahtelua ja nopeita käänteitä Tietty kiva nähdä miten lemmikkihotelleilla sujuu ja miten Keravallakin homma lähtee etenemään.
Muakin kiinnostaa Jannen elämä mutta en halua facessa olla, en ole koskaan ollut. Fanit ja vihaajat ovat liian hyökkääviä toisiaan kohtaa. Vaikea tllkin saada hyvää keskustelua aikaiseksi kun keskustelijoiden mollaaminen alkaa.
 

Yhteistyössä