Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alan opiskelijatkin ovat työkokeilussa,sitä Harjoittelunimitystä ei enää ole.
Vaan se Työharjoittelu on nykyisin nimeltä Työkokeilu



Itse olen menossa Eläinsuojeluyhdistykselle ..
Mä en kyllä vieläkään suostu uskomaan sinua. Oppilaitosten järjestämä pakollinen työssäoppiminen/työharjoittelu on TÄYSIN ERI ASIA kuin työkkärin järkkäämä työkokeilu! No mistäpä minä mitään tiedän, jep jep. Ollaan sitten "vittu mikä tietämätön luuseri", kuten tuo yksi fiksu Janne-fani minut haukkui.
 
vierailija
Mä en kyllä vieläkään suostu uskomaan sinua. Oppilaitosten järjestämä pakollinen työssäoppiminen/työharjoittelu on TÄYSIN ERI ASIA kuin työkkärin järkkäämä työkokeilu! No mistäpä minä mitään tiedän, jep jep. Ollaan sitten "vittu mikä tietämätön luuseri", kuten tuo yksi fiksu Janne-fani minut haukkui.
Mielestäni ne ovat myös eri asia, työkokeilu on työkkärin järjestämä työttömille ja opiskelijoille on oma työssäoppiminen/ työharjoittelu.
 
vierailija
Aiemmalla videolla ei ollut työkokeilusta mitään vaan opiskelijoiden työssäoppiminen/ työharjoittelusta. Työkokeilu on työttömille työkkärin järjestämä.
Tätä minä olen täällä koittanut sanoa. Mutta olen vitun tietämätön luuseri 😂 Termit työkokeilu ja työssäoppiminen tarkoittavat täysin eri asioita. Mutta joku täällä "tiesi" minulle kertoa että nykyään oppilaitoksissa ei ole työharjoittelua vaan työkokeilu 🤷
 
vierailija
Klo viideltä ja sitten kuudelta alkaa tuleen kommentit että mitäs täällä tapahtuu ja voi voi . Ootellaan niitä. Ne on parhaat. Tyypit ihan täpinöissä että nyt joku hullu kirjoitellut tänne. Upeeta. Huomenna herätään ja luetaan.
Jokos olet heräillyt? Noh, montakos umpihullua täällä kirjoitteli klo 05 ja 06? 😉 Toivottavasti et nyt koko yötä valvonut ja silmät kiiluen odottanut viestejä. Oli katsos aika hiljainen yö viestien suhteen. Huomasi kyllä että sinä keskustelit täällä taas yksinäsi yöllä, mukamas muiden Janne-fanien kanssa 😂 Sinä olet näpytellyt viestit klo 00.09, 00.16, 01.20, 01.26,01.36....
 
vierailija
Jokos olet heräillyt? Noh, montakos umpihullua täällä kirjoitteli klo 05 ja 06? Toivottavasti et nyt koko yötä valvonut ja silmät kiiluen odottanut viestejä. Oli katsos aika hiljainen yö viestien suhteen. Huomasi kyllä että sinä keskustelit täällä taas yksinäsi yöllä, mukamas muiden Janne-fanien kanssa Sinä olet näpytellyt viestit klo 00.09, 00.16, 01.20, 01.26,01.36....
Joo kyllä se tämä sama aina on kuka täällä pauhaa menemään keskenään 🤭
 
vierailija
Jokos olet heräillyt? Noh, montakos umpihullua täällä kirjoitteli klo 05 ja 06? Toivottavasti et nyt koko yötä valvonut ja silmät kiiluen odottanut viestejä. Oli katsos aika hiljainen yö viestien suhteen. Huomasi kyllä että sinä keskustelit täällä taas yksinäsi yöllä, mukamas muiden Janne-fanien kanssa Sinä olet näpytellyt viestit klo 00.09, 00.16, 01.20, 01.26,01.36....
Tarkkaan seuraat minun menoja. Vähän kuin Jannenkin.
 
vierailija
Tätä minä olen täällä koittanut sanoa. Mutta olen vitun tietämätön luuseri Termit työkokeilu ja työssäoppiminen tarkoittavat täysin eri asioita. Mutta joku täällä "tiesi" minulle kertoa että nykyään oppilaitoksissa ei ole työharjoittelua vaan työkokeilu
Juu, tuli mieleen jos oli joku nuorempi henkilö jolla ei vielä termit hallussa.
 
vierailija
Joo ei taida olla kuin yksi jannefani palstalla klo 3.00, tykittäen (haukkumis) viestejä parin minuutein välein.
Klo 3? Meneppä lukemaan. Kukaan ei ole kirjoittanut täällä klo 3. Ei eilen ainakaan. On siellä tietty ollut ne pari vihaajaa aiemmin jotka pääsee niistä töistä siihen aikaan ja sitten aloittavat kovan työn eli lukemisen näitä viisaita kommentteja täällä täynnä sisältöä.
 
vierailija
Jokos olet heräillyt? Noh, montakos umpihullua täällä kirjoitteli klo 05 ja 06? Toivottavasti et nyt koko yötä valvonut ja silmät kiiluen odottanut viestejä. Oli katsos aika hiljainen yö viestien suhteen. Huomasi kyllä että sinä keskustelit täällä taas yksinäsi yöllä, mukamas muiden Janne-fanien kanssa Sinä olet näpytellyt viestit klo 00.09, 00.16, 01.20, 01.26,01.36....
On sulla huvit .kytätä yöllä keskustelua jos et itse osallistu edes....
 
vierailija
On sulla huvit .kytätä yöllä keskustelua jos et itse osallistu edes....
Ai jai jai jai jai! Noinko koville ottaa? Yritit yöllä haastaa riitaa, mutta voi harmi kun et saanutkaan tappelupukaria. Kyllä, luin tätä palstaa aamuyöllä. Tietoisesti jätin vastaamatta umpihulluihin viesteihisi. Totesin että räyhätköön yksinään, minä en lyö bensaa liekkeihin.
 
vierailija
Ai jai jai jai jai! Noinko koville ottaa? Yritit yöllä haastaa riitaa, mutta voi harmi kun et saanutkaan tappelupukaria. Kyllä, luin tätä palstaa aamuyöllä. Tietoisesti jätin vastaamatta umpihulluihin viesteihisi. Totesin että räyhätköön yksinään, minä en lyö bensaa liekkeihin.
Vastasit jollekulle muulle tuossa. Minä en kirjoittanut tuota.
 
vierailija
Ai jai jai jai jai! Noinko koville ottaa? Yritit yöllä haastaa riitaa, mutta voi harmi kun et saanutkaan tappelupukaria. Kyllä, luin tätä palstaa aamuyöllä. Tietoisesti jätin vastaamatta umpihulluihin viesteihisi. Totesin että räyhätköön yksinään, minä en lyö bensaa liekkeihin.
En ole yöllä valvonut enkä viestinyt yöllä yhtään mitään. haukut ihan väärää henkilöä.
 

Yhteistyössä