Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt Janne etsii (ilmaista) työntekijää työkokeilun kautta. Miksei Janne vaan rehellisesti palkkaa työntekijää?
Jep! 🤣 On se kyllä kiero ja ovela mies! 🤣 Ollaan olevinaan niin reilua "työnantajaa", kun ihan työkokeiluun pääsisi nyt Jannen lemmikkihotelliin. No työkokeilustahan ei makseta palkkaa, se ei kerrytä vuosilomaa eikä kokelas ole työterveydenhuollon piirissä. Mihin Janne tarvitsee ilmaista orjaa/orjia???? Jannella ei ole muuta työtä kuin makoilla sängyssä ja päivittää facea. Luulisi siinä nyt ehtivän parit elukatkin hoitaa. Että mua sitten oksettaa tuo Jannen härskiys!!! Tavoite on saada ILMAISTA työvoimaa, joten miksi pukea tuo haku "työkokeiluksi"??? Miksei vain reilusti hae vapaaehtoistyöntekijöitä????
 
vierailija
Jep! On se kyllä kiero ja ovela mies! Ollaan olevinaan niin reilua "työnantajaa", kun ihan työkokeiluun pääsisi nyt Jannen lemmikkihotelliin. No työkokeilustahan ei makseta palkkaa, se ei kerrytä vuosilomaa eikä kokelas ole työterveydenhuollon piirissä. Mihin Janne tarvitsee ilmaista orjaa/orjia???? Jannella ei ole muuta työtä kuin makoilla sängyssä ja päivittää facea. Luulisi siinä nyt ehtivän parit elukatkin hoitaa. Että mua sitten oksettaa tuo Jannen härskiys!!! Tavoite on saada ILMAISTA työvoimaa, joten miksi pukea tuo haku "työkokeiluksi"??? Miksei vain reilusti hae vapaaehtoistyöntekijöitä????
Johonkin aiempaan hoitolaan (en muista mihin niistä kun Jannella on ollut niitä useita) kinusi ilmaisapua naapureiltaan "talkoohengessä", koska hänen lemmikkihotellinsa "olisi tuonut näkyvyyttä ko. paikkakunnalle". Suuttui kun ei saanut apua.
 
vierailija
Johonkin aiempaan hoitolaan (en muista mihin niistä kun Jannella on ollut niitä useita) kinusi ilmaisapua naapureiltaan "talkoohengessä", koska hänen lemmikkihotellinsa "olisi tuonut näkyvyyttä ko. paikkakunnalle". Suuttui kun ei saanut apua.
Joskus vuosi-pari sitten Janne suunnitteli perustavansa lemmikinomistajien ja hoitajien yhdistämispalvelun. Kun mahdolliset asiakkaat eivät aikoneet maksaa siitä Jannelle, Janne suuttui ja kirosi että "kaikkiko pitää ilmaiseksi saada" (suora lainaus).
Sitten kuitenkin Jannen pitää itse saada kaikki ilmaiseksi.
 
vierailija
Janne paasasi taas somessa HIVistä Janne ei ymmärrä miten vielä vuonna 2024 ihmisillä voi olla vanhaa tietoa tuosta sairaudesta. Nyt ihmisten pitäisi ahkerasti jakaa tuota Jannen päivitystä, jotta saataisiin ihmisille ajantasaista tietoa. Hohhoijaa 🥱Miksi minun pitäisi sivistää itseäni HIVistä, kun se sairaus ei minua koske millään muotoa?? Samalla logiikalla minun kai pitäisi sitten päntätä tietoa alzheimerista, keuhkoahtaumasta, migreenistä jne. Vaikka Jannella on lähes 10 000 seuraajaa, niin huikeat 14 seuraajaa oli toistaiseksi jakanut tuon päivityksen
Se on hyvä oppia uusia asioita. Koskaan et tiedä jos jopa itse tapaat ihmisen jolla on se sairaus.
 
vierailija
Janne paasasi taas somessa HIVistä Janne ei ymmärrä miten vielä vuonna 2024 ihmisillä voi olla vanhaa tietoa tuosta sairaudesta. Nyt ihmisten pitäisi ahkerasti jakaa tuota Jannen päivitystä, jotta saataisiin ihmisille ajantasaista tietoa. Hohhoijaa 🥱Miksi minun pitäisi sivistää itseäni HIVistä, kun se sairaus ei minua koske millään muotoa?? Samalla logiikalla minun kai pitäisi sitten päntätä tietoa alzheimerista, keuhkoahtaumasta, migreenistä jne. Vaikka Jannella on lähes 10 000 seuraajaa, niin huikeat 14 seuraajaa oli toistaiseksi jakanut tuon päivityksen
Se on hyvä kun aina oppii jotain uutta. Et tiedä jos vaikka itse joskus tapaat ihmisen jolla on se.
 
vierailija
Ja taas tuli kolme vastausta parin minuutin välein. Miksi jankkaat samaa asiaa, yksinäinen jannefani? Kommenteissasi ei ollut mitään sisältöä.
Luin nämä tän päivän itkut täällä. Jos jollain ei ole mitään sisältöä se on sulla ja muilla vihaajilla. Kuinka monta kertaa se talkoo juttu vielä kirjoitetaan? Ja Jannen mainostaminen? Ja kaikki muut samat sonnat? Että pidä vaan ittesi aisoissa sen verran ettet ala kaksinaamaiseksi mun kanssa.
 
vierailija
Jep! On se kyllä kiero ja ovela mies! Ollaan olevinaan niin reilua "työnantajaa", kun ihan työkokeiluun pääsisi nyt Jannen lemmikkihotelliin. No työkokeilustahan ei makseta palkkaa, se ei kerrytä vuosilomaa eikä kokelas ole työterveydenhuollon piirissä. Mihin Janne tarvitsee ilmaista orjaa/orjia???? Jannella ei ole muuta työtä kuin makoilla sängyssä ja päivittää facea. Luulisi siinä nyt ehtivän parit elukatkin hoitaa. Että mua sitten oksettaa tuo Jannen härskiys!!! Tavoite on saada ILMAISTA työvoimaa, joten miksi pukea tuo haku "työkokeiluksi"??? Miksei vain reilusti hae vapaaehtoistyöntekijöitä????
En ihan tajua sun paasaamista tästä. Etkö ole itse ikinä ollut työkokeilussa? Mä olen. Ihan hyvä juttu semmoinen on.
 
vierailija
Luin nämä tän päivän itkut täällä. Jos jollain ei ole mitään sisältöä se on sulla ja muilla vihaajilla. Kuinka monta kertaa se talkoo juttu vielä kirjoitetaan? Ja Jannen mainostaminen? Ja kaikki muut samat sonnat? Että pidä vaan ittesi aisoissa sen verran ettet ala kaksinaamaiseksi mun kanssa.
Tämä on keskustelu Janne Antinista, joten täällä keskustellaan hänestä, myös vanhoista jutuista. Jos et jaksa lukea kommentteja Jannesta, niin miksi selaat tätä keskustelua. Ja tuo kommenttisi ei ollut keskustelua Jannesta vaan meistä kommentoijista, joten kyllä ne on ne sinun kommenttisi sisällöttömiä.

Jannesta kommentoin, että on todellakin härski. Kaikki pitää ilmaiseksi saada.
 
vierailija
Kun se ero on siinä, että Janne mainostaa yritystään ja tämä on keskustelupalsta. Ei anna hyvää kuvaa yrityksestä, jos omistaja ei osaa edes kirjoittaa suomenkieltä, vaan teksteissään on jatkuvasti isojakin kirjoitus- ja kielioppivirheitä.
Eikös sun pitäis sitten olla tyytyväinen että elämä menee poskelleen hänellä eikä saa bisnestä koska ei osaa nk kirjoittaa? Eikös sun pitäis juhlia sitä eikä valittaa siitä? Sun pointtihan on että asiat on hyvin kun ne ei mene hyvin hänellä. Eikö? Että mitä pahemmin hänen elämänsä menee, sen tyytyväisempi olet.
 
vierailija
Tämä on keskustelu Janne Antinista, joten täällä keskustellaan hänestä, myös vanhoista jutuista. Jos et jaksa lukea kommentteja Jannesta, niin miksi selaat tätä keskustelua. Ja tuo kommenttisi ei ollut keskustelua Jannesta vaan meistä kommentoijista, joten kyllä ne on ne sinun kommenttisi sisällöttömiä.

Jannesta kommentoin, että on todellakin härski. Kaikki pitää ilmaiseksi saada.
Mitä hittoa sönkötät?? Jos toista syytetään ettei muka ole sisältöä, ja te jankutatte samoista asioista niin mitä sisältöä siinä on? Ja ootko ihan varma tää on keskustelu Janne Antinista? Sitä en ole kuullutkaan sata kertaa jo. Ai siis mistä täällä on kyse? Janne Antinista?
 
vierailija
Tämä on keskustelu Janne Antinista, joten täällä keskustellaan hänestä, myös vanhoista jutuista. Jos et jaksa lukea kommentteja Jannesta, niin miksi selaat tätä keskustelua. Ja tuo kommenttisi ei ollut keskustelua Jannesta vaan meistä kommentoijista, joten kyllä ne on ne sinun kommenttisi sisällöttömiä.

Jannesta kommentoin, että on todellakin härski. Kaikki pitää ilmaiseksi saada.
Vielä kerran kun en tiedä: mistä tää keskustelu on 🙄? Siis älä viitti olla noin typerä!
 
vierailija
Jep! On se kyllä kiero ja ovela mies! Ollaan olevinaan niin reilua "työnantajaa", kun ihan työkokeiluun pääsisi nyt Jannen lemmikkihotelliin. No työkokeilustahan ei makseta palkkaa, se ei kerrytä vuosilomaa eikä kokelas ole työterveydenhuollon piirissä. Mihin Janne tarvitsee ilmaista orjaa/orjia???? Jannella ei ole muuta työtä kuin makoilla sängyssä ja päivittää facea. Luulisi siinä nyt ehtivän parit elukatkin hoitaa. Että mua sitten oksettaa tuo Jannen härskiys!!! Tavoite on saada ILMAISTA työvoimaa, joten miksi pukea tuo haku "työkokeiluksi"??? Miksei vain reilusti hae vapaaehtoistyöntekijöitä????
Tuo kokeilu näytti koskevan vain Tapiolan hotellia. Miten ihmeessä siellä riittää töitä kenellekään Jannen lisäksi? Onko siellä edes joka päivä eläimiä hoidossa? Ja jos on niin muutama kerrallaan, miten siinä riittää työtä kahdelle? En ymmärrä.
 
vierailija
Tämä on keskustelu Janne Antinista, joten täällä keskustellaan hänestä, myös vanhoista jutuista. Jos et jaksa lukea kommentteja Jannesta, niin miksi selaat tätä keskustelua. Ja tuo kommenttisi ei ollut keskustelua Jannesta vaan meistä kommentoijista, joten kyllä ne on ne sinun kommenttisi sisällöttömiä.

Jannesta kommentoin, että on todellakin härski. Kaikki pitää ilmaiseksi saada.
Tää ilmais juttu. Jos sulle annetaan, otatko?
 
vierailija
Mitä vikaa siinä on? Työkokeilu on hyvin yleistä. Etenkin Suomessa.
Itse henkilökohtaisesti en haluaisi jos veisin lemmikkini hoitoon, että minulle tuntematon ihminen lähtisi esimerkiksi lenkittämään koiraani. Kissan hiekat toki nyt osaa siivota kuka vaan, mutta tarvitseeko siihen(kään) kahta työntekijää? Tai siis yhtä Jannen lisäksi.
 
vierailija
Eilen oli aika hiljaista täällä. Se on aina että kun on yksi päivä hiljaista, vihaajat näköjään keräävät voimia että seur päivänä sitten taas jaksaa haukkua ihmisen jokaisesta asiasta mitä hän tekee. En tiedä millaista teidän elämässä on mutta epäilen että onnellista. Näyttää että syynäätte Jannen kaikki teot huolella ja sitten alatte ne vihakirjoutukset ja kun saatte myönteisen kommentin toiselta vihaajalta, se on oksat pois ja siitä lähtee. Kirjoutystyylistä päätellen täällä on kaksi ehkä kolme suurvihaajaa, kun he kirjoittavat samat asiat ja aina samalla tavalla myös. Luen kommentteja täällä miten he hyökkäävät sitten myös muiden kimppuun kun heille sanotaan vastaan. Huono itsetunto tietysti heillä kuten kaikilla öykkäreille jotka elävät kuitenkin hyvin yksinäistä ja ilman sisältöä elämässään. Mielenkiintoista ja surullista lukea miten paljon vihaa parissa ihmisessä voi olla.
 
vierailija
Itse henkilökohtaisesti en haluaisi jos veisin lemmikkini hoitoon, että minulle tuntematon ihminen lähtisi esimerkiksi lenkittämään koiraani. Kissan hiekat toki nyt osaa siivota kuka vaan, mutta tarvitseeko siihen(kään) kahta työntekijää? Tai siis yhtä Jannen lisäksi.
Mutta sitten et ikinä voi viedä koiraasi hoitoon. Koska ne on kaikki sinulle tuntemattomia ihmisiä aluksi.
 
vierailija
Eilen oli aika hiljaista täällä. Se on aina että kun on yksi päivä hiljaista, vihaajat näköjään keräävät voimia että seur päivänä sitten taas jaksaa haukkua ihmisen jokaisesta asiasta mitä hän tekee. En tiedä millaista teidän elämässä on mutta epäilen että onnellista. Näyttää että syynäätte Jannen kaikki teot huolella ja sitten alatte ne vihakirjoutukset ja kun saatte myönteisen kommentin toiselta vihaajalta, se on oksat pois ja siitä lähtee. Kirjoutystyylistä päätellen täällä on kaksi ehkä kolme suurvihaajaa, kun he kirjoittavat samat asiat ja aina samalla tavalla myös. Luen kommentteja täällä miten he hyökkäävät sitten myös muiden kimppuun kun heille sanotaan vastaan. Huono itsetunto tietysti heillä kuten kaikilla öykkäreille jotka elävät kuitenkin hyvin yksinäistä ja ilman sisältöä elämässään. Mielenkiintoista ja surullista lukea miten paljon vihaa parissa ihmisessä voi olla.
Täällä tuntuu vakituiseen olla tuo yksi ja sama kuka pistää kommenttia muutaman minuutin välein eikä tuo keskusteluun mitään lisäarvoa 🤭 Ei kannata välittää, kun hullummaksi vain menee jos hänelle mitään yrittää sanoa.
 
vierailija
Kun täällä alkaa ne ei-vihaajat kysymään kysymyksiä vihaajilta, niihin ei vastata kun eihän keskustelu heidän mielestään ole sitä, että vastataan peräti. Heille se on sitä että vain huudetaan yhdessä. Sitten tullaan, ja tämä on nyt se uusin jankkaus, että tätä kuullaan sitten kuukauden verran, sanomaan että hei mitäs täällä kirjoitat, kun ei ole mitään ”sisältöä” kommenteissa. No joo, pitäis kyä miettiä mitä se sana tarkoittaa. Kun koko tässä keskustelussa ei ole ollut mitään nk sisältöä.
 

Yhteistyössä