Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vainoharhainen much? Täällä on monta eri kommentoijaa. Eli mikä oli kysymyksesi?
Täällä on max 5 kommentoijaa. Ei sillä kysymyksellä enää ole väliä. Osoitti vaan, että eilen kun kysyi ihmiseltä joka koko ajan itse vaati vastauksia ja sitten kun häneltä kysyi, ei mitään vastausta. Mutta en jankuta nyt tästä enempää. Täällä on tarpeeksi jo jankutusta.
 
vierailija
Ei ole. Ootko käynyt lukemassa ne?
Juuri äsken kävin. Huomion kiinnitti se että tuorein arvostelu on lähes 2v vanha. Muut arvostelut ovat Letkun, Hauhon, Orimattilan, mitä näitä nyt oli ajoilta.... Tuli sekin mieleen että Janne kun ei kestä kritiikkiä. Niin kaikki nuo arvostelut ovat ylistäviä, jumaloivia, kehuvia. Ei kai Janne sinne nyt mitään negatiivista arvostelua jättäisi kaikkien nähtäville??? Sellaiset arvostelut on poistettu sekunnissa.
 
vierailija
Juuri äsken kävin. Huomion kiinnitti se että tuorein arvostelu on lähes 2v vanha. Muut arvostelut ovat Letkun, Hauhon, Orimattilan, mitä näitä nyt oli ajoilta.... Tuli sekin mieleen että Janne kun ei kestä kritiikkiä. Niin kaikki nuo arvostelut ovat ylistäviä, jumaloivia, kehuvia. Ei kai Janne sinne nyt mitään negatiivista arvostelua jättäisi kaikkien nähtäville??? Sellaiset arvostelut on poistettu sekunnissa.
On siellä pari huonoakin arvostelua. Ainakin ite näin ne.
 
vierailija
Täällä on max 5 kommentoijaa. Ei sillä kysymyksellä enää ole väliä. Osoitti vaan, että eilen kun kysyi ihmiseltä joka koko ajan itse vaati vastauksia ja sitten kun häneltä kysyi, ei mitään vastausta. Mutta en jankuta nyt tästä enempää. Täällä on tarpeeksi jo jankutusta.
Mikset vaan toista kysymystäsi? Ai niin, kun ei sitä olekaan.
 
vierailija
Jos sinusta on niin innostavaa lukea toisten töihin menosta, knock yourself out. Itteäni se ei kiinnosta.
Ai työnteko ei sinua kiinnosta?? Just just. No me työssäkäyvät kuule maksetaan SINUN Kelan ja sossun tuet. Mutta ota toki lokoisampi asento siellä soffalla, korkkaa vaikka päivän ööö... viides lonkero?? Kyllä toisten kelpaa. Minäpä lähdenkin tästä töihin, jotta saadaan taas sinunkin lorvailut maksettua.
 
vierailija
VOI LUOJA TUOTA JANNEN TEKOPYHYYTTÄ!

Nyt se möhömaha paasaa facessa Onnenarvan uudistumisesta. Nyt pitää arvan ostamisen lisäksi vastailla linjoilla tietokilpailukysymyksiin, ja nopeimmin vastannut pääsee suoraan lähetykseen. Tähän Janne ei kuulemma olisi juontajana suostunut. Ja paskat!!!!! Janne olisi tehnyt palkkansa eteen ihan täsmälleen saman kuin Katriekin! Älä v*ttu viitsi edes lässyttää muuta!!!! Hyvä se nyt on tekopyhäillä kun sai itse potkut Onnenarvasta. Nyt ollaan olevinaan niin laupiasta samarialaista ja sönkötetään kuinka hän ei olisi alentunut siihen eikä tuohon eikä tähän...... Tasan samaa kusetusta se Jannekin juonsi 10v, älä edes yritä väittää muuta!!!
 
vierailija
Ai työnteko ei sinua kiinnosta?? Just just. No me työssäkäyvät kuule maksetaan SINUN Kelan ja sossun tuet. Mutta ota toki lokoisampi asento siellä soffalla, korkkaa vaikka päivän ööö... viides lonkero?? Kyllä toisten kelpaa. Minäpä lähdenkin tästä töihin, jotta saadaan taas sinunkin lorvailut maksettua.
Missä sanoin niin? Olen ollut töissä koko ikäni ja nyt olen eläkkeellä. Enpä viitti enää tehdä töitä. Mutta tee sinä vaan ja ilmoita siitä joka päivä.
 
vierailija
Ai työnteko ei sinua kiinnosta?? Just just. No me työssäkäyvät kuule maksetaan SINUN Kelan ja sossun tuet. Mutta ota toki lokoisampi asento siellä soffalla, korkkaa vaikka päivän ööö... viides lonkero?? Kyllä toisten kelpaa. Minäpä lähdenkin tästä töihin, jotta saadaan taas sinunkin lorvailut maksettua.
Turhaan taas haastat riitaa. Kukaan ei sanonut tuossa kommentissa mitään mitä sä sanoit. On niin tuttua kylläkin miten sä keksit aina omia tarinoitasi.
 

Yhteistyössä