vierailija
Mikä ettei.Olet vainoharhainen. Kuten se, joka väitti vauvalla, että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut kaikki negaviestit jannesta. Haukkui kaikkia "pällisiaksi".
Mikä ettei.Olet vainoharhainen. Kuten se, joka väitti vauvalla, että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut kaikki negaviestit jannesta. Haukkui kaikkia "pällisiaksi".
Aivan ihanaapasSairasta.
Ollaan lahkolaisia. Vasta nytkö sen tajusit??Mä en ole ihan varma onko kyse enää faneista, vaiko aivopestyistä lahkolaisista......
Hahaaahaa! Mä olin jo täysin unohtanut tuon pällisika-tyypin Onneksi hän ei ole löytänyt tälle palstalle pällisikoineen Oliko tää pällisika-tyyppi sama, joka jankkasi myös Janne-hullua...? Ja kukaan ei oikein tuntunut tietävän että kumpaa hän sillä Janne-hullulla tarkoitti, fania vai vihaajaa.... Oli kyllä täysin mielipuolisia viestejä nekin...Olet vainoharhainen. Kuten se, joka väitti vauvalla, että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut kaikki negaviestit jannesta. Haukkui kaikkia "pällisiaksi".
Olen kyllä osannut vähän tätä epäilläkin.Ollaan lahkolaisia. Vasta nytkö sen tajusit??
On se täällä.Hahaaahaa! Mä olin jo täysin unohtanut tuon pällisika-tyypin Onneksi hän ei ole löytänyt tälle palstalle pällisikoineen Oliko tää pällisika-tyyppi sama, joka jankkasi myös Janne-hullua...? Ja kukaan ei oikein tuntunut tietävän että kumpaa hän sillä Janne-hullulla tarkoitti, fania vai vihaajaa.... Oli kyllä täysin mielipuolisia viestejä nekin...
Erinomaista. Nyt voit lopettaa sen jankuttamisen.Olen kyllä osannut vähän tätä epäilläkin.
Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."Vielä ootellaan vastausta vihaajalta eiliseen kyssään. Ei ole tullut vaikka on kysytty n 7 kertaa. Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja.
Ei ollut nukkumassa. Vastasi kaikkiin muihin paitsi kysymykseen. Älä viitti puolustella tyyppiä jota et tunne… tai ootas, oletko se sä? Tietysti olit. No vastaa kysymykseen.Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
Senkusta ilmoitatte. Kukaan ei sanonut ei saa mutta se on totta että ketä kiinnostaa. Vai kiinnostaako sinua että joku menee töihin?Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
Minua kiinnostaa jos ihminen menee keittiöön. Niin mielenkiintoista tietoa.Senkusta ilmoitatte. Kukaan ei sanonut ei saa mutta se on totta että ketä kiinnostaa. Vai kiinnostaako sinua että joku menee töihin?
Oli sama. Ensin haukkui pällisiaksi ja sitten jannehulluksi kaikkia jotka kirjoittivat vähäänkään negaa jannesta.Hahaaahaa! Mä olin jo täysin unohtanut tuon pällisika-tyypin Onneksi hän ei ole löytänyt tälle palstalle pällisikoineen Oliko tää pällisika-tyyppi sama, joka jankkasi myös Janne-hullua...? Ja kukaan ei oikein tuntunut tietävän että kumpaa hän sillä Janne-hullulla tarkoitti, fania vai vihaajaa.... Oli kyllä täysin mielipuolisia viestejä nekin...
Te vihaajat ette ole ikinä vastanneet mihinkään kysymykseen. Käännätte vain kaiken ympäri. Gaslighting much?Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
On se kiva kun vastaa itselleen. Ei tule ikinä sanaharkkaaOli sama. Ensin haukkui pällisiaksi ja sitten jannehulluksi kaikkia jotka kirjoittivat vähäänkään negaa jannesta.
Mistä on kysymys? 558Vielä ootellaan vastausta vihaajalta eiliseen kyssään. Ei ole tullut vaikka on kysytty n 7 kertaa. Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja.
Mikä oli kysymys? Jos eilen kysyit, hän voi olla aamuvuorossa tänään tms. Turha hiiltyä.Te vihaajat ette ole ikinä vastanneet mihinkään kysymykseen. Käännätte vain kaiken ympäri. Gaslighting much?
Jannen hotelli on saanut 4.6 tähteä arvosteluissa, että kyllä se on melkein 5 tähden hotelli.Jannen kannattaa lukea tuo juttu.... Voi apinoida siitä pari uutta termiä tähän "viiden tähden VIP-tason luksushotelliinsa". Jutussa puhutaan "majesteettisista sviiteistä" ja "ultraluksuksesta" No niin Janne, alapa nyt markkinoimaan itsekin "majesteettisia viiden tähden ultraluksus- sviittejä VIP-tason palvelulla".
Joulukuussa avattu ultraluksushotelli aloitti muutosneuvottelut
Neuvotteluissa pyritään varmistamaan henkilökunnan määrä suhteessa asiakasmäärään ja palveluihin.www.iltalehti.fi
Äh lopetetaan tää nyt. Ei se ollut missään töissä tai harrastuksissa tai lääkärissä. Se vastasi muihin kommentteihin. Jätti vaan sen kysymyksen vastaamatta vaikka koko ajan kysyi faneilta ja vaati vastauksia.Mikä oli kysymys? Jos eilen kysyit, hän voi olla aamuvuorossa tänään tms. Turha hiiltyä.
Vainoharhainen much? Täällä on monta eri kommentoijaa. Eli mikä oli kysymyksesi?Äh lopetetaan tää nyt. Ei se ollut missään töissä tai harrastuksissa tai lääkärissä. Se vastasi muihin kommentteihin. Jätti vaan sen kysymyksen vastaamatta vaikka koko ajan kysyi faneilta ja vaati vastauksia.
Ja 95% niistä tähdistä on Jannen itsensä antamia Loput 5% on näiltä vakihoidokkien omistajilta, jotka tuuppaavat lemmikkinsä joka viikko Jannelle. Magnus ja Helmeri, Jane ja Ebba, Mikki.... Samat elukat viikosta toiseen..Jannen hotelli on saanut 4.6 tähteä arvosteluissa, että kyllä se on melkein 5 tähden hotelli.
Sinähän sen tiedät Jatkuvasti esität keskustelevasi muka jonkun toisen Janne-fanin kanssaOn se kiva kun vastaa itselleen. Ei tule ikinä sanaharkkaa