Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olet vainoharhainen. Kuten se, joka väitti vauvalla, että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut kaikki negaviestit jannesta. Haukkui kaikkia "pällisiaksi".
Hahaaahaa! 😂 Mä olin jo täysin unohtanut tuon pällisika-tyypin 😂 Onneksi hän ei ole löytänyt tälle palstalle pällisikoineen 😂 Oliko tää pällisika-tyyppi sama, joka jankkasi myös Janne-hullua...? 🤔 Ja kukaan ei oikein tuntunut tietävän että kumpaa hän sillä Janne-hullulla tarkoitti, fania vai vihaajaa.... Oli kyllä täysin mielipuolisia viestejä nekin...
 
vierailija
Hahaaahaa! Mä olin jo täysin unohtanut tuon pällisika-tyypin Onneksi hän ei ole löytänyt tälle palstalle pällisikoineen Oliko tää pällisika-tyyppi sama, joka jankkasi myös Janne-hullua...? Ja kukaan ei oikein tuntunut tietävän että kumpaa hän sillä Janne-hullulla tarkoitti, fania vai vihaajaa.... Oli kyllä täysin mielipuolisia viestejä nekin...
On se täällä.
 
vierailija
Vielä ootellaan vastausta vihaajalta eiliseen kyssään. Ei ole tullut vaikka on kysytty n 7 kertaa. Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja.
Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
 
vierailija
Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
Ei ollut nukkumassa. Vastasi kaikkiin muihin paitsi kysymykseen. Älä viitti puolustella tyyppiä jota et tunne… tai ootas, oletko se sä? Tietysti olit. No vastaa kysymykseen.
 
vierailija
Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
Senkusta ilmoitatte. Kukaan ei sanonut ei saa mutta se on totta että ketä kiinnostaa. Vai kiinnostaako sinua että joku menee töihin?
 
vierailija
Hahaaahaa! Mä olin jo täysin unohtanut tuon pällisika-tyypin Onneksi hän ei ole löytänyt tälle palstalle pällisikoineen Oliko tää pällisika-tyyppi sama, joka jankkasi myös Janne-hullua...? Ja kukaan ei oikein tuntunut tietävän että kumpaa hän sillä Janne-hullulla tarkoitti, fania vai vihaajaa.... Oli kyllä täysin mielipuolisia viestejä nekin...
Oli sama. Ensin haukkui pällisiaksi ja sitten jannehulluksi kaikkia jotka kirjoittivat vähäänkään negaa jannesta.
 
vierailija
Se tyyppi voi olla nukkumassa, töissä, harrastuksissa yms. Mutta muistakaas nyt fanit, että täällähän EI SAANUT ilmoittaa jos lähtee töihin tms. Koska sitten siitäkin taas vittuillaan. "Ai lähdet oikein töihin! Miksi luulet että meitä kiinnostaa paskaakaan!" No, sitten kun vaan poistut paikalta etkä enää vastaile viesteihin, siitäkin saat faneilta vittuilua. "Tekopyhä tyyppi kun syyttää ettei fanit vastaa mutta ei vastaa vihaaja."
Te vihaajat ette ole ikinä vastanneet mihinkään kysymykseen. Käännätte vain kaiken ympäri. Gaslighting much?
 
vierailija
Jannen kannattaa lukea tuo juttu.... Voi apinoida siitä pari uutta termiä tähän "viiden tähden VIP-tason luksushotelliinsa". Jutussa puhutaan "majesteettisista sviiteistä" ja "ultraluksuksesta" 😂 No niin Janne, alapa nyt markkinoimaan itsekin "majesteettisia viiden tähden ultraluksus- sviittejä VIP-tason palvelulla".

 
vierailija
Jannen kannattaa lukea tuo juttu.... Voi apinoida siitä pari uutta termiä tähän "viiden tähden VIP-tason luksushotelliinsa". Jutussa puhutaan "majesteettisista sviiteistä" ja "ultraluksuksesta" No niin Janne, alapa nyt markkinoimaan itsekin "majesteettisia viiden tähden ultraluksus- sviittejä VIP-tason palvelulla".

Jannen hotelli on saanut 4.6 tähteä arvosteluissa, että kyllä se on melkein 5 tähden hotelli.
 

Yhteistyössä