Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne "unohti" eilen illalla pitää livelähetyksen! Unohti! Hänellähän piti olla se ennustajaeukko vieraana livessä. Sen takia vähän ihmettelen tuota "unohdin" selitystä.. Kai se ennustajaeukko olisi jo päivällä ollut yhteyksissä Jannen kanssa ja sopinut mihin aikaan hän saapuu Jannen residenssiin?! Vai tuliko se eukko sitten illalla pimputtamaan Jannen ovikelloa, ja Janne huudahti että jestamendeera, mä unohdin koko liven! Joku fani kertoi tuijottaneensa facea pitkään ja odottaneensa koska live alkaa, luuli sitten jo että onko hänen nettiyhteydessä vikaa... Kertoo taas hyvin siitä kuinka paljon Janne fanejaan arvostaa. Parempi kun Janne nyt unohtaisi kokonaan nuo livet, kun tuntuvat olevan Jannelle niin vastenmielisiä. Ja mikä tärkeintä, livelähetyksistä ei saa palkkaa!!
 
vierailija
Eihän tänne uskalla enää kirjoittaa mitään negatiivista jannesta, kun tuo yksi jannefani syöksyy haukkumaan kommentoijan. Jopa kellonajatkin syynätään ja haukutaan "sönköttäjäksi". Onneksi olkoon, olet samanlainen kiusaaja kuin idolisi janne.
 
vierailija
Eihän tänne uskalla enää kirjoittaa mitään negatiivista jannesta, kun tuo yksi jannefani syöksyy haukkumaan kommentoijan. Jopa kellonajatkin syynätään ja haukutaan "sönköttäjäksi". Onneksi olkoon, olet samanlainen kiusaaja kuin idolisi janne.
Antaa sen Janne-fanin raivota. Olen huomannut että hänen elämänsä ainut sisältö on kytätä tätä palstaa ja tulla hullun lailla raivoamaan tänne. Mitään oikeaa sisältöä hänen viesteissään ei koskaan ole, kunhan purkaa pahaa oloaan muihin. Ja tuo on todellakin typerää nälviä muita kirjoittajia kellonajoista milloin viestit on kirjoitettu. Ei minua ainakaan kiinnosta mitä joku sekopäinen Janne-fani tulee tänne huutelememaan.
 
vierailija
Eihän tänne uskalla enää kirjoittaa mitään negatiivista jannesta, kun tuo yksi jannefani syöksyy haukkumaan kommentoijan. Jopa kellonajatkin syynätään ja haukutaan "sönköttäjäksi". Onneksi olkoon, olet samanlainen kiusaaja kuin idolisi janne.
Mitä sillä on väliä mitä joku Janne-fani täällä räksyttää. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään. Toki olisihan se ihan kiva jos saisi kertoa rehellisen mielipiteensä Jannesta, ilman että fanit hyökkäävät sitten heti sinun kimppuun. Kun se oikea kohde olisi se viesti ja sen sisältö. Mutta Janne-fanit eivät tähän pysty, kiusaajia kun ovat. Mieluummin haukkuvat kirjoittajan kuin itse viestin. Se on hauska juttu kuinka jopa viestin kirjoitusajankohta saa niin kovan raivon Janne-faneissa aikaan. Olenkin joskus täällä faneilta kysynyt, että mikä olisi sitten sellainen hyväksyttävä kellonaika näpytellä viestejä. Kun esim. se klo 5.30 saa fanit täysin mielipuolisen raivon valtaan.
 
vierailija
Mitä sillä on väliä mitä joku Janne-fani täällä räksyttää. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään. Toki olisihan se ihan kiva jos saisi kertoa rehellisen mielipiteensä Jannesta, ilman että fanit hyökkäävät sitten heti sinun kimppuun. Kun se oikea kohde olisi se viesti ja sen sisältö. Mutta Janne-fanit eivät tähän pysty, kiusaajia kun ovat. Mieluummin haukkuvat kirjoittajan kuin itse viestin. Se on hauska juttu kuinka jopa viestin kirjoitusajankohta saa niin kovan raivon Janne-faneissa aikaan. Olenkin joskus täällä faneilta kysynyt, että mikä olisi sitten sellainen hyväksyttävä kellonaika näpytellä viestejä. Kun esim. se klo 5.30 saa fanit täysin mielipuolisen raivon valtaan.
Jannefani(t) ovat samanlaisia kiusaajia kuin janne. Eivät sisäistä viestiä vaan haukkuvat itse kommentoijan.
 
vierailija
Mitä sillä on väliä mitä joku Janne-fani täällä räksyttää. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään. Toki olisihan se ihan kiva jos saisi kertoa rehellisen mielipiteensä Jannesta, ilman että fanit hyökkäävät sitten heti sinun kimppuun. Kun se oikea kohde olisi se viesti ja sen sisältö. Mutta Janne-fanit eivät tähän pysty, kiusaajia kun ovat. Mieluummin haukkuvat kirjoittajan kuin itse viestin. Se on hauska juttu kuinka jopa viestin kirjoitusajankohta saa niin kovan raivon Janne-faneissa aikaan. Olenkin joskus täällä faneilta kysynyt, että mikä olisi sitten sellainen hyväksyttävä kellonaika näpytellä viestejä. Kun esim. se klo 5.30 saa fanit täysin mielipuolisen raivon valtaan.
Äläkä unohda miten vihaajat hyökkäsivät fanin kimppuun kun hän kirjoitti tänne kello 11:00. Eipäs nyt olla noin huonomuistisia, että unohditte kaiken mitä vihaajat tekevät.
 
vierailija
Mitä sillä on väliä mitä joku Janne-fani täällä räksyttää. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään. Toki olisihan se ihan kiva jos saisi kertoa rehellisen mielipiteensä Jannesta, ilman että fanit hyökkäävät sitten heti sinun kimppuun. Kun se oikea kohde olisi se viesti ja sen sisältö. Mutta Janne-fanit eivät tähän pysty, kiusaajia kun ovat. Mieluummin haukkuvat kirjoittajan kuin itse viestin. Se on hauska juttu kuinka jopa viestin kirjoitusajankohta saa niin kovan raivon Janne-faneissa aikaan. Olenkin joskus täällä faneilta kysynyt, että mikä olisi sitten sellainen hyväksyttävä kellonaika näpytellä viestejä. Kun esim. se klo 5.30 saa fanit täysin mielipuolisen raivon valtaan.
Joo, jannefanit saivat kiusattua ulos yhden jannevihaajan. Niinhän jannekin toimii, nolaa ja estää facessa kaikki negakommentoijat.
 
vierailija
Mitä sillä on väliä mitä joku Janne-fani täällä räksyttää. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään. Toki olisihan se ihan kiva jos saisi kertoa rehellisen mielipiteensä Jannesta, ilman että fanit hyökkäävät sitten heti sinun kimppuun. Kun se oikea kohde olisi se viesti ja sen sisältö. Mutta Janne-fanit eivät tähän pysty, kiusaajia kun ovat. Mieluummin haukkuvat kirjoittajan kuin itse viestin. Se on hauska juttu kuinka jopa viestin kirjoitusajankohta saa niin kovan raivon Janne-faneissa aikaan. Olenkin joskus täällä faneilta kysynyt, että mikä olisi sitten sellainen hyväksyttävä kellonaika näpytellä viestejä. Kun esim. se klo 5.30 saa fanit täysin mielipuolisen raivon valtaan.
Ja taas sulta meni pointti ohi. Heipparallaa siellä se pointti lentää sun pään yli.
 
vierailija
Mutta joo. Mielestäni olisi ollut Jannelta reilua ilmoittaa faneille facessa hyvissä ajoin että illan livelähetys onkin peruttu (koska ei kiinnosta sellaista ilmaiseksi pitää) eikä valehdella että muka unohti. Muuten EHKÄ tuo vale olisi mennyt läpi, mutta kun lähetyksessä piti olla vieraskin mukana. Sen takia en usko että olisi muka "unohtanut". Janne on varmasti jo päivällä ilmoittanut sille ennustajaeukolle että "Ei ole fiilistä länkyttää livessä, perutaan koko homma." Ja moni fani kyttäsi illalla Jannen facea ja odotti koska se live alkaa, turhaan. Mutta facessa nuo fanit sitten taas lässyttää että ei haittaa Janne, olet silti ihana ♥ Me kestämme kyllä valheesi ja faniesi vähättelyn, koska olet niin lutuinen ♥
 
vierailija
Mutta joo. Mielestäni olisi ollut Jannelta reilua ilmoittaa faneille facessa hyvissä ajoin että illan livelähetys onkin peruttu (koska ei kiinnosta sellaista ilmaiseksi pitää) eikä valehdella että muka unohti. Muuten EHKÄ tuo vale olisi mennyt läpi, mutta kun lähetyksessä piti olla vieraskin mukana. Sen takia en usko että olisi muka "unohtanut". Janne on varmasti jo päivällä ilmoittanut sille ennustajaeukolle että "Ei ole fiilistä länkyttää livessä, perutaan koko homma." Ja moni fani kyttäsi illalla Jannen facea ja odotti koska se live alkaa, turhaan. Mutta facessa nuo fanit sitten taas lässyttää että ei haittaa Janne, olet silti ihana Me kestämme kyllä valheesi ja faniesi vähättelyn, koska olet niin lutuinen
Joo me rakastetaan Jannea, teki mitä tahansa. Se on mitä fanit tekee.
 

Yhteistyössä