Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Odotatko nyt kommenttia sinkkuiltaan ja Orimattilaan liittyen? No tässä tulee. Sinkkuilta ei ehkä toimi, siitä täällä aiemmin puhuttiin, että hiukan ehkä kiusallinen konsepti kaikille. Kuka haluaa tulla koiransa kanssa sinkkuiltaan tai sinkkuiltaan koirapuistoon? Nämä, kun nyt yhdistetty. Mitä Orimattilaan tulee niin onhan tuossa taas ollut käänteitä eikä sitä ole täällä varmaan kieltänytkään?
Niin minä ja toinen asiallinen ihminen puhuttiin siitä eilen. Ja oli niin järkevä keskustelu meidän kesken. Ja sitten tänään TAAS tänne tuli jankuttajat siitä ”Janne kiusaa ja fanit kiusaa ja voi voi miten fanit voivat olla tuollaisia ja nyyh nyyh ihan hirveää” ja tässä sitä taas ollaan. Hienoa.
 
vierailija
Niin minä ja toinen asiallinen ihminen puhuttiin siitä eilen. Ja oli niin järkevä keskustelu meidän kesken. Ja sitten tänään TAAS tänne tuli jankuttajat siitä ”Janne kiusaa ja fanit kiusaa ja voi voi miten fanit voivat olla tuollaisia ja nyyh nyyh ihan hirveää” ja tässä sitä taas ollaan. Hienoa.
Olin juurikin eilen kanssasi tässä keskustelussa ja nyt ihmettelen mitä täällä tapahtuu. Sanokoot tyhmäksi, mutta en ymmärrä mikä tämä jankutus on. Jos tuo ei ole tahallista niin sitten tuo on jotakin sellaista mitä en ymmärrä.
 
vierailija
Olin juurikin eilen kanssasi tässä keskustelussa ja nyt ihmettelen mitä täällä tapahtuu. Sanokoot tyhmäksi, mutta en ymmärrä mikä tämä jankutus on. Jos tuo ei ole tahallista niin sitten tuo on jotakin sellaista mitä en ymmärrä.
Hei sinulle 😊👍. Kyllä, tämä on ihan mieletöntä menoa täällä sen jankutuksen kanssa. Se ei varmaan lopu ikinä. Saavat jonkun nautinnon siitä, muuta en keksi. Ei kukaan oikeasti voi olla noin muistinsa menettänyt että kuvittelee kysyy samat kysymykset ensimmäistä kertaa.
 
vierailija
Hei sinulle . Kyllä, tämä on ihan mieletöntä menoa täällä sen jankutuksen kanssa. Se ei varmaan lopu ikinä. Saavat jonkun nautinnon siitä, muuta en keksi. Ei kukaan oikeasti voi olla noin muistinsa menettänyt että kuvittelee kysyy samat kysymykset ensimmäistä kertaa.
Tai siis voi olla, mutten usko että tällä palstalla on muistinsa menettäneitä.
 
vierailija
Hei vaan Joo kyllä tämä jotakin tahallista on mistä saa sitten jotakin nautintoa. En myös näe muuta syytä tähän. No suotakoon heille tämä ilo jos se heidän päivän piristää. Muuta ei voi sanoa
Niin. Kai sitä pitää antaa heidän riehua pikkaisen että saa aggressiot ulos 👍😂. Mutta se ainainen saman asian vatvominen on niin typerää. Jos semmoisen ihmisen tapaisi oikeassa elämässä, niin voi herra jee.
 
vierailija
Juuri näin, olen täysin samaa mieltä kanssasi Tapa se on tämäkin tunteiden purkamiseen
😊👍😂 kyllä näköjään. Mietin miten eilen ja toissapäivänä kun me keskusteltiin, kukaan ei tullut rähisemään joukkoon mukaan. Mutta eipä kukaan oikein kommentoinut myöskään mitään meidän keskusteluun, vaikka me puitiin niissä vaikka sun mitä. Näyttää siltä, että asialliseen jutuskeluun eivät halua liittyä, mutta sitten riidan kanssa heillä on hyvin hauskaa ja löylyä vaan pesään 😂. Outoa käytöstä. No anti olla. Kaikkia ei voi miellyttää.
 
vierailija
kyllä näköjään. Mietin miten eilen ja toissapäivänä kun me keskusteltiin, kukaan ei tullut rähisemään joukkoon mukaan. Mutta eipä kukaan oikein kommentoinut myöskään mitään meidän keskusteluun, vaikka me puitiin niissä vaikka sun mitä. Näyttää siltä, että asialliseen jutuskeluun eivät halua liittyä, mutta sitten riidan kanssa heillä on hyvin hauskaa ja löylyä vaan pesään . Outoa käytöstä. No anti olla. Kaikkia ei voi miellyttää.
Veit sanat suustani! Mietin tätä ihan samaa, että miten ihmeessä ei olla saatu vettä niskaan meidän keskusteluista ja miten kukaan ei hämmennä tätä? Vaikka sinua epäiltiin yksin juttelusta ja tälle vähän naurettiinkin, mutta kieltämättä nyt alan itse epäillä käykö täällä joku yksin rähisemässä 🤭
 
vierailija
Veit sanat suustani! Mietin tätä ihan samaa, että miten ihmeessä ei olla saatu vettä niskaan meidän keskusteluista ja miten kukaan ei hämmennä tätä? Vaikka sinua epäiltiin yksin juttelusta ja tälle vähän naurettiinkin, mutta kieltämättä nyt alan itse epäillä käykö täällä joku yksin rähisemässä
Minä olen miettinyt ihan samaa että ehkä täällä on yksi ihminen joka heittää vihaa niskaan! Kirjoituksista näyttää ihan siltä. Ja samaa emoji käyttöä vaikka kyllähän meillä kaikilla on tietysti lempi emojit joita käytetään. Mutta siis kiitos että olet miettinyt samaa etten tunne itseäni ihan hölmöksi. Ja sitten kun joku uusi tulee keskusteluun mukaan, sitten tämä tai nämä pari pysyy pois keskustelusta jostain syystä. Ehkä kun näkevät että joku puhuukin minun kanssa ihan normaalisti ja hän tai he eivät tiedä miten sotkea se keskustelu.
 
vierailija
Minä olen miettinyt ihan samaa että ehkä täällä on yksi ihminen joka heittää vihaa niskaan! Kirjoituksista näyttää ihan siltä. Ja samaa emoji käyttöä vaikka kyllähän meillä kaikilla on tietysti lempi emojit joita käytetään. Mutta siis kiitos että olet miettinyt samaa etten tunne itseäni ihan hölmöksi. Ja sitten kun joku uusi tulee keskusteluun mukaan, sitten tämä tai nämä pari pysyy pois keskustelusta jostain syystä. Ehkä kun näkevät että joku puhuukin minun kanssa ihan normaalisti ja hän tai he eivät tiedä miten sotkea se keskustelu.
Jaan täysin samoja ajatuksia kanssasi! Ehkä se motivaatio tuossa on juurikin se keskustelun sotkeminen ja siksi se ulosanti on niin sekavaa oli heitä sitten yksi tai enemmän. Oli miten oli niin typerää, kun tahallaan sekoitetaan keskustelua.
 
vierailija
Jaan täysin samoja ajatuksia kanssasi! Ehkä se motivaatio tuossa on juurikin se keskustelun sotkeminen ja siksi se ulosanti on niin sekavaa oli heitä sitten yksi tai enemmän. Oli miten oli niin typerää, kun tahallaan sekoitetaan keskustelua.
Mutta katos kun ei ole tullut tunteihin mitään kommentteja. Mitä tää edes on? Ja takuulla tulee aamulla jotain paska kommentteja taas. Tällä sivulla on joku mielipuoli meno päällä ja nyt kun sen ymmärtää, tästä tulee tosi helppoa.
 
vierailija
What?? Live unohtui näiltä vihaajilta? Ei oo todellista. Ois luullut täällä on noin 59 kommenttia siitä. Ja turha nyt aloittaa siitä valitus. Ette lue Jannen sivua läheskään niin usein kuin esitätte täällä. Ne kaksi vihaajaa, yrittäkää nyt edes pysyä tahdissa
 
vierailija
Ootellaan ootellaan vittuh edelleen:
Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille
 
vierailija
What?? Live unohtui näiltä vihaajilta? Ei oo todellista. Ois luullut täällä on noin 59 kommenttia siitä. Ja turha nyt aloittaa siitä valitus. Ette lue Jannen sivua läheskään niin usein kuin esitätte täällä. Ne kaksi vihaajaa, yrittäkää nyt edes pysyä tahdissa
Älä välitä äläkä vastaa täällä enää. Sain selville mikä noiden vihakommenttien takana on.
 
vierailija
Edelleen ootellaan vastausta:

Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille
 

Yhteistyössä