Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nää ihmeelliset ”väitätkö sitten??!!!” kommentit. Kun joku vaan sanoo jonkun lauseen. Vähän jotain järkeä nyt teille vihaajille.
No hei haloo itellesi! Minä totesin että heteronaisena en tykkää meikkaavista miehistä. Ja joku vastasi että heteronaisena hän mieluummin katselee meikillä peitettyä finniä kuin finninaamaista miestä. Eikös tuo nyt aika lailla yleistä, että kaikilla miehillä muka olisi niitä finnejä?? Hän olisi voinut vastata vaikka näin että "JOS miehellä on finni, silloin olisi ihan hyvä peittää se meikillä."
 
vierailija
No hei haloo itellesi! Minä totesin että heteronaisena en tykkää meikkaavista miehistä. Ja joku vastasi että heteronaisena hän mieluummin katselee meikillä peitettyä finniä kuin finninaamaista miestä. Eikös tuo nyt aika lailla yleistä, että kaikilla miehillä muka olisi niitä finnejä?? Hän olisi voinut vastata vaikka näin että "JOS miehellä on finni, silloin olisi ihan hyvä peittää se meikillä."
Ei ole mitään yleistämistä. Ja peitepuikko ei ole meikkaamista. Mutta alright sulle että haluat katsoa isoa näppyä joka elää omaa elämäänsä kun sen vois pikkasen häivyttää. Että joo knock yourself out.
 
vierailija
No hei haloo itellesi! Minä totesin että heteronaisena en tykkää meikkaavista miehistä. Ja joku vastasi että heteronaisena hän mieluummin katselee meikillä peitettyä finniä kuin finninaamaista miestä. Eikös tuo nyt aika lailla yleistä, että kaikilla miehillä muka olisi niitä finnejä?? Hän olisi voinut vastata vaikka näin että "JOS miehellä on finni, silloin olisi ihan hyvä peittää se meikillä."
Luin noi aiemmat kommentit. Mistä ihmeestä sait sen että sanottiin KAIKILLA MIEHILLÄ on finnejä?? Missään ei viitattu siihen. Lue äläkä keksi omiasi.
 
vierailija
Sanon uudestaan ettei tule mitään väärinkäsityksiä: minun alkuperäinen kommentti oli että jos ja kun tulee finni miehelle tai naiselle pärstään, minä en halua katella sitä. Mieluummin se peitetään pois. Akne on eri asia. Se on jo vaikeampi asia. Itselläni oli ihan järkyttävä akne nuorena ja minua kiusattiin siitä armottomasti (että joo kun täällä pölistään kiusaamisesta kun joku sanoo että Janne ei poista jotain viestiä facestaan, se on naurettavaa. Itse olin itsemurhan partaalla kiusaamisesta aknesta), mutta aknenkin voi vähän peitellä. Pysyn kannassani että peitepuikkoa vaan. Tämä on siis minun mielipiteeni ja siitä ei kantsi riidellä.
 
vierailija
Siellä se Janne "edustaa" Keravan valkosibulafestareilla punaisessa samettitakissaan. Ei varmaan yhtään tule lämmin?? Jokseenkin typerän näköistä kuljettaa tuota pikkurakkia lastenrattaissa. Se rakki varmaan tassuttelisi mieluummin itse ja nuuhkisi ihmisiä. Ai niin mutta kun Jannelle tuo rakki on asuste, aivan kuten tuo samettitakkikin. Nyt on taas tukka kammattu ja meikit naamalla, kun on lähdetty "edustamaan". Ties vaikka joku vastaankävelevä homppeli pyörtyisi ihastuksesta.
🤣🤣🤣🤣🤣 Tää oli hyvä!
 
vierailija
Eihän isotkaan julkkikset kauppaa, että vietä pari tuntia kanssani ja maksa siitä. Joten miksi kukaan maksaisi montakymppiä siitä että saa viettää aikaa pikkujulkkiksen seurassa? Kovat on luulot jannella julkisuudestaan.
 
vierailija
Eihän isotkaan julkkikset kauppaa, että vietä pari tuntia kanssani ja maksa siitä. Joten miksi kukaan maksaisi montakymppiä siitä että saa viettää aikaa pikkujulkkiksen seurassa? Kovat on luulot jannella julkisuudestaan.
Kyllä ne isojenjulkkisten fanitapaamiset,fan meetingit oikeasti voi maksaa ja paljon enemmänkin kuin Jannen makaroonilaatikkoillallinen
 
vierailija
Eihän isotkaan julkkikset kauppaa, että vietä pari tuntia kanssani ja maksa siitä. Joten miksi kukaan maksaisi montakymppiä siitä että saa viettää aikaa pikkujulkkiksen seurassa? Kovat on luulot jannella julkisuudestaan.
Minä tapasin Mick Jaggerin. Maksoin hulppeita summia mutta oli sen arvoinen. Kaikki riippuu siitä minkä arvon ihminen pistää millekkin. Jannen tapaaminen voi olla ihan oikean arvoista joillekin ihmisille. Ei pidä tuomita kun ei tiedä.
 
vierailija
Kokoajanhan nyt kesällä eikä mitenkään taas
Se orimattilan talo on myynnissä/ vuokrattavana.
Mut se oli kyllä tosi outoa et maksavat vuokralaiset pisti ulos ja sit etsiikin uusia
Janne luuli heittäessään ne entiset vuokralaiset pihalle, että mörskä menisi kaupaksi yhdessä päivässä..... Fiksu tyyppi olisi ilmoittanut vuokralaisille että talo menee myyntiin. Vuokralaiset saavat toki asua niin kauan kunnes ostaja löytyy. Ja ostajan löytyessä ostajalle ilmoitetaan että talossa on vuokralaiset, ja vuokralaisilla on tietysti irtisanomisaika......
 
vierailija
Janne luuli heittäessään ne entiset vuokralaiset pihalle, että mörskä menisi kaupaksi yhdessä päivässä..... Fiksu tyyppi olisi ilmoittanut vuokralaisille että talo menee myyntiin. Vuokralaiset saavat toki asua niin kauan kunnes ostaja löytyy. Ja ostajan löytyessä ostajalle ilmoitetaan että talossa on vuokralaiset, ja vuokralaisilla on tietysti irtisanomisaika......
No niin tekis järkeään käyttävä vuokraisäntä. Janne kuitenkin on tuulella käyvä, eikä sen puuhissa ole mitään järkeä.
 
vierailija
Janne luuli heittäessään ne entiset vuokralaiset pihalle, että mörskä menisi kaupaksi yhdessä päivässä..... Fiksu tyyppi olisi ilmoittanut vuokralaisille että talo menee myyntiin. Vuokralaiset saavat toki asua niin kauan kunnes ostaja löytyy. Ja ostajan löytyessä ostajalle ilmoitetaan että talossa on vuokralaiset, ja vuokralaisilla on tietysti irtisanomisaika......
Kuka sitä Orimattilaan haluaa muuttaa tai asua? Yks kauheimmista paikkakunnista.
 
vierailija
Tuskin Janne tuota taloa myytyä saa. Vuokralaisiin lienee tyytyminen. Mutta epäilen kyllä että vuokrassakin on Janne-lisää. Eli Janne nyhtää korkeampaa vuokraa vain sen takia, kun kyseessä on kuitenkin Suomen tunnetuimman ja suosituimman julkkiksen talo. Vuokralaiset ovat siis etuoikeutettuja kun saavat asua kuuluisan Janne Antinin talossa, ja tämän takia saavat sitten kyllä maksaa isompaa vuokraakin!
 
vierailija
Jannella täytyi kyllä olla hiton hyvä palkka Onnenarvassa.... Joku täällä oli "tietävinään" että oliko se 100€/ tunti vai 100€ /lähetys.... Ei varmasti ollut, on täytynyt olla PALJON isompi palkka! Jannella täytyy olla nyt säästössä todella iso potti, kun pystyy elelemään pelkän lemmikkihotellin tuotoilla. Lapsikin sen tajuaa, että pelkillä lemmikkihotellin tuotoilla ei makseta lähes kolmen tonnin vuokraa, ruokita itseä ja elukoita, osteta bensaa, makseta laskuja, osteta monen tonnin kissahäkkejä pihalle, ylläpidetä Orimattilan taloa, ostella tosta noin vaan kesämökkejä ja pakettiautoa, lähdetä kolmeksi viikkoa Egyptiin.... Sitten kun Janne lähtee kolmeksi viikoksi Egyptiin, niin Tapanilan hotellihan on kiinni. Ja elukat ohjataan Keravalle. Eli Janne ei saa kolmeen viikkoon edes rahaa siitä Tapanilan elukkahotellista... Ja silti Jannella on pokkaa vinkua, että hän oli alipalkattu Onnenarvassa.... Lisää liksaa olisi tarvinnut saada 🤦 Se on se keltainen neste mikä nousee päähän, ja luullaan ihan liikoja itsestään........
 
vierailija
Tuskin Janne tuota taloa myytyä saa. Vuokralaisiin lienee tyytyminen. Mutta epäilen kyllä että vuokrassakin on Janne-lisää. Eli Janne nyhtää korkeampaa vuokraa vain sen takia, kun kyseessä on kuitenkin Suomen tunnetuimman ja suosituimman julkkiksen talo. Vuokralaiset ovat siis etuoikeutettuja kun saavat asua kuuluisan Janne Antinin talossa, ja tämän takia saavat sitten kyllä maksaa isompaa vuokraakin!
Sussa on jotain vikaa. Mieletön viha ja pakkomielle mieheen. Ja sitten kun et keksi enää muuta valittamista, alat keksimään ihan omia tarinoita. Eti hoitoa.
 
vierailija
Jannella täytyi kyllä olla hiton hyvä palkka Onnenarvassa.... Joku täällä oli "tietävinään" että oliko se 100€/ tunti vai 100€ /lähetys.... Ei varmasti ollut, on täytynyt olla PALJON isompi palkka! Jannella täytyy olla nyt säästössä todella iso potti, kun pystyy elelemään pelkän lemmikkihotellin tuotoilla. Lapsikin sen tajuaa, että pelkillä lemmikkihotellin tuotoilla ei makseta lähes kolmen tonnin vuokraa, ruokita itseä ja elukoita, osteta bensaa, makseta laskuja, osteta monen tonnin kissahäkkejä pihalle, ylläpidetä Orimattilan taloa, ostella tosta noin vaan kesämökkejä ja pakettiautoa, lähdetä kolmeksi viikkoa Egyptiin.... Sitten kun Janne lähtee kolmeksi viikoksi Egyptiin, niin Tapanilan hotellihan on kiinni. Ja elukat ohjataan Keravalle. Eli Janne ei saa kolmeen viikkoon edes rahaa siitä Tapanilan elukkahotellista... Ja silti Jannella on pokkaa vinkua, että hän oli alipalkattu Onnenarvassa.... Lisää liksaa olisi tarvinnut saada Se on se keltainen neste mikä nousee päähän, ja luullaan ihan liikoja itsestään........
Lapsi ei kylläkään tajua kun heillä ole käsitystä rahasta vielä. Taas liioittelet.
 

Yhteistyössä