Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen asia mikä huvitti Jannen liveshowssa oli se, kun heti lähetyksen alussa Janne selitti että "Olen nyt ihan au naturel tässä, tukka sekaisin ja ilman meikkiä." Joo sori mutta mun korvaan vaan särähtää, kun mies sanoo olevansa ilman meikkiä 😂
 
vierailija
Ei sanonut yhtään mitään. Makasi sängyllä, mussutti juustosuikeroita, lipitti Naturdiet juomaa, silitteli kissoja ja luki fanien viestejä. Täysin turha livelähetys. Ehkä suurin asia mihin kiinnitin huomion oli se, että muuten Janne luki KAIKKI fanien laittamat viestit. Mutta kun kaksi eri kertaa kysyttiin "Miten sinkkuilta sujui?" Janne sivuutti nämä viestit täysin, ei edes lukenut niitä ääneen Tässä kohtaa alkoi jo pikkuisen huvittaa.... No, sitten kun tuo kysymys esitettiin jo kolmannen kerran, sitten oli jo Jannen pakko vastata. Vastaus oli hyvin lyhyt ja ympäripyöreä. Kuulemma vain muutama tyyppi oli saapunut sinkkuiltaan Ja he olivat sitten ihan vaikeina, eivät osanneet tehdä mitään. Ensi kerralla tuo sinkkuilta pidetäänkin sitten koirapuiston kanssa samaan aikaan, jos se jotain avittaisi. Mutta joo, tämä oli ehkä se "suurin" asia joka minulle jäi tuosta turhasta livestä mieleen. Ja tänään Janne on Keravalla valkosipulifestareilla, jälleen siinä Satuteatterin punaisessa sametttitakissa Saa kuulemma tulla ottaman kuvia hänestä
Taas vastasit fanille. Ja olipa tarkka selostus. Varmaan otit oikein muistiinpanoja.
 
vierailija
Pitkä matka teille tulee. Toivottavasti passit on voimassa. Mutta älkää tuoko kalsareita. En käytä niitä.
Passit on voimassa! Ja pitkä matka ei ole este, aina voi ottaa töistä saikkua. Minä vaikka "puren kieleeni" ja tuo minun matkakumppani "rikkoi selkänsä". Kai sentään teet meille pitkänmatkalaisille sitten makaronilaatikkoa? Ja juustosuikeroita jälkkäriksi?
 
vierailija
Toinen asia mikä huvitti Jannen liveshowssa oli se, kun heti lähetyksen alussa Janne selitti että "Olen nyt ihan au naturel tässä, tukka sekaisin ja ilman meikkiä." Joo sori mutta mun korvaan vaan särähtää, kun mies sanoo olevansa ilman meikkiä
Mieluummin meikkiä naamassa kuin iso finni tai muu näppylä vinkkaamassa silmää. Se vasta ällöttävää onkin. Naiset myös. Pistäkää näppylät piiloon. Kukaan ei halua tuijotella niitä kun voi helposti peittää ne.
 
vierailija
Siellä se Janne "edustaa" Keravan valkosibulafestareilla punaisessa samettitakissaan. Ei varmaan yhtään tule lämmin?? Jokseenkin typerän näköistä kuljettaa tuota pikkurakkia lastenrattaissa. Se rakki varmaan tassuttelisi mieluummin itse ja nuuhkisi ihmisiä. Ai niin mutta kun Jannelle tuo rakki on asuste, aivan kuten tuo samettitakkikin. Nyt on taas tukka kammattu ja meikit naamalla, kun on lähdetty "edustamaan". Ties vaikka joku vastaankävelevä homppeli pyörtyisi ihastuksesta.
 
vierailija
Siellä se Janne "edustaa" Keravan valkosibulafestareilla punaisessa samettitakissaan. Ei varmaan yhtään tule lämmin?? Jokseenkin typerän näköistä kuljettaa tuota pikkurakkia lastenrattaissa. Se rakki varmaan tassuttelisi mieluummin itse ja nuuhkisi ihmisiä. Ai niin mutta kun Jannelle tuo rakki on asuste, aivan kuten tuo samettitakkikin. Nyt on taas tukka kammattu ja meikit naamalla, kun on lähdetty "edustamaan". Ties vaikka joku vastaankävelevä homppeli pyörtyisi ihastuksesta.
Koiranrattaat ihmistungoksessa on hyvä asia pienille koirille. Voivat muuten jäädä ihmisten jalkoihin. Kokemusta on. Että ei ollenkaan tyhmä ajatus Jannelta.
 
vierailija
Siellä se Janne "edustaa" Keravan valkosibulafestareilla punaisessa samettitakissaan. Ei varmaan yhtään tule lämmin?? Jokseenkin typerän näköistä kuljettaa tuota pikkurakkia lastenrattaissa. Se rakki varmaan tassuttelisi mieluummin itse ja nuuhkisi ihmisiä. Ai niin mutta kun Jannelle tuo rakki on asuste, aivan kuten tuo samettitakkikin. Nyt on taas tukka kammattu ja meikit naamalla, kun on lähdetty "edustamaan". Ties vaikka joku vastaankävelevä homppeli pyörtyisi ihastuksesta.
Aika vihamielistä käyttää sanaa rakki. Koira on se sana.
 
vierailija
Siellä se Janne "edustaa" Keravan valkosibulafestareilla punaisessa samettitakissaan. Ei varmaan yhtään tule lämmin?? Jokseenkin typerän näköistä kuljettaa tuota pikkurakkia lastenrattaissa. Se rakki varmaan tassuttelisi mieluummin itse ja nuuhkisi ihmisiä. Ai niin mutta kun Jannelle tuo rakki on asuste, aivan kuten tuo samettitakkikin. Nyt on taas tukka kammattu ja meikit naamalla, kun on lähdetty "edustamaan". Ties vaikka joku vastaankävelevä homppeli pyörtyisi ihastuksesta.
Hyvin erikoista että jaksat aina vaan seurata kaikkea mitä hän puuhailee.
 
vierailija
Siellä se Janne "edustaa" Keravan valkosibulafestareilla punaisessa samettitakissaan. Ei varmaan yhtään tule lämmin?? Jokseenkin typerän näköistä kuljettaa tuota pikkurakkia lastenrattaissa. Se rakki varmaan tassuttelisi mieluummin itse ja nuuhkisi ihmisiä. Ai niin mutta kun Jannelle tuo rakki on asuste, aivan kuten tuo samettitakkikin. Nyt on taas tukka kammattu ja meikit naamalla, kun on lähdetty "edustamaan". Ties vaikka joku vastaankävelevä homppeli pyörtyisi ihastuksesta.
Eiköhän sitä kuule kaikki ihmiset kiinnitä huomiota ulkonäköönsä jos ja kun lähdetään edustamaan, kuten sinä käytit sanaa. Ihan kuin se ois jotensakin huono asia, että on laittauduttu.
 
vierailija
Heteronaisena itse mieluummin katson peitettyä finniä miehessä kuin finniä joka on kättelemässä minua.
Eli väitätkö että KAIKILLA miehillä on KOKO AJAN finnejä? Ja siksi heidän KUULUU meikata?? Vai tarkoitatko että Jannen naama kukkii finneistä, ja siksi on ymmärrettävää että hän meikkaa? Hassua. Sen mä ymmärrän että kenelle vaan voi välillä tulla finni naamaan. Mutta en mä silti vaatisi omaa miestäni sen takia meikkaamaan....
 
vierailija
Eli väitätkö että KAIKILLA miehillä on KOKO AJAN finnejä? Ja siksi heidän KUULUU meikata?? Vai tarkoitatko että Jannen naama kukkii finneistä, ja siksi on ymmärrettävää että hän meikkaa? Hassua. Sen mä ymmärrän että kenelle vaan voi välillä tulla finni naamaan. Mutta en mä silti vaatisi omaa miestäni sen takia meikkaamaan....
Missähän väitin mitään tuollaista? Se lukemisen ymmärtäminen on tärkeää. Haastat taas riitaa. Lopeta.
 

Yhteistyössä