Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mten on jannea haukuttu? Paitsi kerrottu faktoja hänestä ja mitä hän on itse postannut ja mielipiteitä niistä. Miten se on haukkumista?
Et oo tosissasi?? Haukutte hänet nimillä, haukutte hänen ulkonäön ja painon, haukutte hänen syömiset ja vaatteet… jos susta sanottaisiin samalla lailla, melko varmasti sanoisit sua haukutaan. Alkaa vaikuttamaan että koska vihaatte häntä niin paljon, teidän aivoissa sumenee ettekä enää edes tiedä mitä haukkuminen on kun se on niin normaalia teille.
 
vierailija
Et oo tosissasi?? Haukutte hänet nimillä, haukutte hänen ulkonäön ja painon, haukutte hänen syömiset ja vaatteet… jos susta sanottaisiin samalla lailla, melko varmasti sanoisit sua haukutaan. Alkaa vaikuttamaan että koska vihaatte häntä niin paljon, teidän aivoissa sumenee ettekä enää edes tiedä mitä haukkuminen on kun se on niin normaalia teille.
Wtf. Nyt kyllä ylireagoit. En ole itse haukkunut häntä kuin ristiriitaisista somepostauksistaan. Miksette kommentoi niihin? Janne soittelee itse lehtiin ja anoo haastattelua hänestä, ja sitten valittaa kun kukaan ei huoli häntä julkisuuden vuoksi. Siis mitä helv ttiä?
 
vierailija
Mten on jannea haukuttu? Paitsi kerrottu faktoja hänestä ja mitä hän on itse postannut ja mielipiteitä niistä. Miten se on haukkumista?
Laita minulle sinun kuva ja minä sanon sinun ulkonäöstä ja painosta ja vaatteista mielipiteeni. Katsotaan sitten onko ne sinun mielestä faktoja ja hymyilet kauniisti ja kiität minua. Tai voihan ne myös olla faktojakin. Mistä minä tiedän miltä näytät. Varmaan olet täydellinen 🙄. Parasta olisi olla.
 
vierailija
Wtf. Nyt kyllä ylireagoit. En ole itse haukkunut häntä kuin ristiriitaisista somepostauksistaan. Miksette kommentoi niihin? Janne soittelee itse lehtiin ja anoo haastattelua hänestä, ja sitten valittaa kun kukaan ei huoli häntä julkisuuden vuoksi. Siis mitä helv ttiä?
Jesus sinun kanssa! Sanoin haukutte. Vihaajat täällä haukkuu. Et juuri sinä!
 
vierailija
Miten on soopaa? Itse olen vain postannut tänne mitä janne on itse kirjoitellut faceen ja kommentoinut mielipiteitäni siitä. Jos olisin kommentoinut jannen faceen, olisin tunnetusti heti saanut estot.
Se on soopaa että Jannea ei muka ole haukuttu täällä. Mutta kuten aiempi ihminen vastasi jo, en sanonut juuri sinä haukut. Mutta tämä sivu on täynnä miehen haukkumista ja kun sanot missä haukuttu, niin sitten et ole lukenut kaikkia kommentteja. Ja kuka nyt kaikkia täällä enää viittii lukea mutta siltikin.
 
vierailija
Eipä tuo yksi vihaajakaan pysynyt faktoissa Jannen Face postauksesta tänään vaan heti veti herjaa miehen kasvoista ja kaulasta. Täysin henkilökohtainen lyönti. Ois voinut jättää aivan mainitsematta mutta kun ei ne pysty.
 
vierailija
"Janne Antin kertoo, ettei aio enää palata ohjelmaan. Nyt hänen elämässään puhaltavat uudet tuulet."

HAH HAH HAH HAA!! 🤣 Ai että nyt se on ihan Janne Antinin oma päätös, ettei aio palata Onnenarpaan (vaikka työnantaja on häntä rukoillutkin takaisin.) 🤣 Minä kun luulin että Janne valjasti faninsa hankkimaan hänen työpaikkansa takaisin, peräti kahteen otteeseen, huonolla menestyksellä. Mutta toisen yrityksen jälkeen työnantaja ilmoitti ettei heillä ole enää Jannelle töitä... Mutta okei, nyt tämä asia sitten vääntyikin Iltasanomissa niin päin, että Janne itse ei aio palata takaisin... Voi mikä myötähäpeä, TAAS!! 🤣🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
"Vinkki vinkki: Täällä olisi vapaana koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja, esim uudelle ohjelmalle. ;)"

Voi Janne, Janne.... 🤦 Vai että muka "Koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja.." Kyllä on miesparalla kovat luulot omasta JULKISUUDESTAAN. Hohhoijaa... Mutta annetaan toki Jannen pitää tuo fantasiansa, hänelle kun julkisuus on huumetta. Antaa hänen kuvitella että hän on samalla tasolla jonkun Mikko Leppilammen kanssa 🤦
 
vierailija
Ihmisen ulkonäön haukkuminen on hyvin alhaista.
Onko se haukkumista, jos toteaa että Jannella on kaksoisleuka, kaulaheltta, maksaläiskiä, hiusraja vetäytynyt takaraivolle?? Minun mielestä tuo ei ole haukkumista, vaan tosiasioiden toteamista. Pitäisikö sitten valehdella vai??? Oi kun Jannella on virheetön iho, kuin posliinia. Paksut, tuuheat hiukset. Hoikassa kunnossa koko mies.. Jep jep.....
 
vierailija
Onko se haukkumista, jos toteaa että Jannella on kaksoisleuka, kaulaheltta, maksaläiskiä, hiusraja vetäytynyt takaraivolle?? Minun mielestä tuo ei ole haukkumista, vaan tosiasioiden toteamista. Pitäisikö sitten valehdella vai??? Oi kun Jannella on virheetön iho, kuin posliinia. Paksut, tuuheat hiukset. Hoikassa kunnossa koko mies.. Jep jep.....
On. Ja miksi edes pitää ottaa puheeksi toisen ulkonäkö? Uskon että sinun aivoilla keksit paljon muutakin haukuttavaa
 
vierailija
"Vinkki vinkki: Täällä olisi vapaana koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja, esim uudelle ohjelmalle. "

Voi Janne, Janne.... Vai että muka "Koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja.." Kyllä on miesparalla kovat luulot omasta JULKISUUDESTAAN. Hohhoijaa... Mutta annetaan toki Jannen pitää tuo fantasiansa, hänelle kun julkisuus on huumetta. Antaa hänen kuvitella että hän on samalla tasolla jonkun Mikko Leppilammen kanssa
Onko Mikko susta hyvä?? 😂😂.
 
vierailija
"Vinkki vinkki: Täällä olisi vapaana koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja, esim uudelle ohjelmalle. "

Voi Janne, Janne.... Vai että muka "Koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja.." Kyllä on miesparalla kovat luulot omasta JULKISUUDESTAAN. Hohhoijaa... Mutta annetaan toki Jannen pitää tuo fantasiansa, hänelle kun julkisuus on huumetta. Antaa hänen kuvitella että hän on samalla tasolla jonkun Mikko Leppilammen kanssa
Kuka Leppilampi on? En tiedä nimeä. Ei ole tuttu minulle yhtään.
 
vierailija
"Janne Antin kertoo, ettei aio enää palata ohjelmaan. Nyt hänen elämässään puhaltavat uudet tuulet."

HAH HAH HAH HAA!! Ai että nyt se on ihan Janne Antinin oma päätös, ettei aio palata Onnenarpaan (vaikka työnantaja on häntä rukoillutkin takaisin.) Minä kun luulin että Janne valjasti faninsa hankkimaan hänen työpaikkansa takaisin, peräti kahteen otteeseen, huonolla menestyksellä. Mutta toisen yrityksen jälkeen työnantaja ilmoitti ettei heillä ole enää Jannelle töitä... Mutta okei, nyt tämä asia sitten vääntyikin Iltasanomissa niin päin, että Janne itse ei aio palata takaisin... Voi mikä myötähäpeä, TAAS!!
Sinulta ei vapaata aikaa näköjään puutu 😆
 

Yhteistyössä