Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne usuttaa nyt ihmisiä varaamaan hoitoaikoja Keravan hotellista, niin saavat sitten ultimaattiset alennukset... Mä en kyllä käyttäisi tuollaisen "yrittäjän" palveluita, joka ei vielä suostu edes paljastamaan tarkkaa osoitetta. Ja muihin tarkentaviin kysymyksiin vastaa vain "Eipäs udella niin kovasti." Mitä v*ttua??!!!
 
vierailija
Janne usuttaa nyt ihmisiä varaamaan hoitoaikoja Keravan hotellista, niin saavat sitten ultimaattiset alennukset... Mä en kyllä käyttäisi tuollaisen "yrittäjän" palveluita, joka ei vielä suostu edes paljastamaan tarkkaa osoitetta. Ja muihin tarkentaviin kysymyksiin vastaa vain "Eipäs udella niin kovasti." Mitä v*ttua??!!!


En kyllä itsekkään veisi eläintä hoitopaikkaan mistä ei ylläpitäjä voi kertoa yhtään mitään.
Yhtä hämärää toimintaa kuin se ettei Janne päästä tapanilassa omistajaa tutustumaan tiloihin.
 
vierailija
Nykyään KAIKKI videot ja kuvat mitä Janne laittaa faceen, ovat sitä kun Janne makaa sängyssä elukoiden kanssa ja laiskasti silittelee näitä. Tulee todella flegmaattinen olo näistä sänkyotoksista. Eikö Janne todellakaan jaksa käydä rapsuttelemassa kissoja sviiteissään ilman että pitää pistää pitkäkseen sängylle? Tai jos Janne julkaisee jonkun videon missä kerrotaan kuulumisia tai jotain uutisia, niin siinäkin videossa maataan sängyssä ja haukotellaan hartaasti. Paras oli se kun Janne joutui heräämään jo klo 8 kun kissa-asukki saapui hotelliin. Sitten jo kymmeneltä maattiin taas sängyssä raukeana ja haukotusten lomassa kerrottiin jotain diiba daabaa. Jannen kannattaisi nyt vähän aktivoitua. Ruveta harrastamaan liikuntaa, kävisi vaikka reippailla kävelylenkeillä. Ja vähentäisi sitä hiilareiden mussuttamista, välillä voisi pitää vaikka salaattipäivän. Ehkä sitten jaksaisi tehdä muutakin kuin maata koko päivän sängyssä?
 
vierailija
Kovasti pitäisi nyt jo varata lemmikilleen hoitojakso Keravan hotellista syys tai lokakuulle, jotta saa -15% alennusta. No moniko tietää jo heinäkuussa, tarvitseeko kissa hoitopaikkaa lokakuussa? Ja jollen väärin muista, niin Jannen varausehtojen mukaan varaus on peruttava vähintään kuukausi ennen varattua aikaa, muutoin joutuu maksamaan käyttämättä jätetystä majoituksesta täyden hinnan. Eli varaapa tänään kissallesi hoitojakso Keravalle. Viimeistään elokuussa sinun pitää tietää tuleeko syyskuussa jotain ongelmia, vaikka sairastuminen jonka vuoksi joudutkin perumaan sen syyskuisen varauksen. Tai muutoin maksat Jannelle tyhjästä "täyttä hintaa", kuten Janne sanoisi.
 
vierailija
Nykyään KAIKKI videot ja kuvat mitä Janne laittaa faceen, ovat sitä kun Janne makaa sängyssä elukoiden kanssa ja laiskasti silittelee näitä. Tulee todella flegmaattinen olo näistä sänkyotoksista. Eikö Janne todellakaan jaksa käydä rapsuttelemassa kissoja sviiteissään ilman että pitää pistää pitkäkseen sängylle? Tai jos Janne julkaisee jonkun videon missä kerrotaan kuulumisia tai jotain uutisia, niin siinäkin videossa maataan sängyssä ja haukotellaan hartaasti. Paras oli se kun Janne joutui heräämään jo klo 8 kun kissa-asukki saapui hotelliin. Sitten jo kymmeneltä maattiin taas sängyssä raukeana ja haukotusten lomassa kerrottiin jotain diiba daabaa. Jannen kannattaisi nyt vähän aktivoitua. Ruveta harrastamaan liikuntaa, kävisi vaikka reippailla kävelylenkeillä. Ja vähentäisi sitä hiilareiden mussuttamista, välillä voisi pitää vaikka salaattipäivän. Ehkä sitten jaksaisi tehdä muutakin kuin maata koko päivän sängyssä?
Mitä se sulle kuuluu? Siis en ymmärrä että teidän elämää vaivaa NIIN paljon jos mies makoilee sängyssä! Ei teidän elämä muutu mihinkään vaikka J juoksisi maratonin joka päivä. Sitten valittaisitte siitä. Koko ajan täällä kirjoitetaan että J narisee mutta te narisette vielä enemmän ja vieläpä jostain ihmisestä joka ei teistä vois vähempää välittää tai edes tiedä ootte maapallolla.
 
vierailija
Nykyään KAIKKI videot ja kuvat mitä Janne laittaa faceen, ovat sitä kun Janne makaa sängyssä elukoiden kanssa ja laiskasti silittelee näitä. Tulee todella flegmaattinen olo näistä sänkyotoksista. Eikö Janne todellakaan jaksa käydä rapsuttelemassa kissoja sviiteissään ilman että pitää pistää pitkäkseen sängylle? Tai jos Janne julkaisee jonkun videon missä kerrotaan kuulumisia tai jotain uutisia, niin siinäkin videossa maataan sängyssä ja haukotellaan hartaasti. Paras oli se kun Janne joutui heräämään jo klo 8 kun kissa-asukki saapui hotelliin. Sitten jo kymmeneltä maattiin taas sängyssä raukeana ja haukotusten lomassa kerrottiin jotain diiba daabaa. Jannen kannattaisi nyt vähän aktivoitua. Ruveta harrastamaan liikuntaa, kävisi vaikka reippailla kävelylenkeillä. Ja vähentäisi sitä hiilareiden mussuttamista, välillä voisi pitää vaikka salaattipäivän. Ehkä sitten jaksaisi tehdä muutakin kuin maata koko päivän sängyssä?
Naurettava kommentti! On sinulla huolet 😂😂🙄
 
vierailija
Mitä se sulle kuuluu? Siis en ymmärrä että teidän elämää vaivaa NIIN paljon jos mies makoilee sängyssä! Ei teidän elämä muutu mihinkään vaikka J juoksisi maratonin joka päivä. Sitten valittaisitte siitä. Koko ajan täällä kirjoitetaan että J narisee mutta te narisette vielä enemmän ja vieläpä jostain ihmisestä joka ei teistä vois vähempää välittää tai edes tiedä ootte maapallolla.
Tällaisen havainnon vain olen tehnyt. Eipä se minun maailmaa kaada vaikka Janne makaisi sängyssä 24/7. Ihmettelen vaan mistä moinen laiskuus on alkanut. Masennusta ilmassa? Ja sitä masennusta lääkitään sitten sillä lohturuualla, jonka nimen nyt jätän mainitsematta.
 
vierailija
Nykyään KAIKKI videot ja kuvat mitä Janne laittaa faceen, ovat sitä kun Janne makaa sängyssä elukoiden kanssa ja laiskasti silittelee näitä. Tulee todella flegmaattinen olo näistä sänkyotoksista. Eikö Janne todellakaan jaksa käydä rapsuttelemassa kissoja sviiteissään ilman että pitää pistää pitkäkseen sängylle? Tai jos Janne julkaisee jonkun videon missä kerrotaan kuulumisia tai jotain uutisia, niin siinäkin videossa maataan sängyssä ja haukotellaan hartaasti. Paras oli se kun Janne joutui heräämään jo klo 8 kun kissa-asukki saapui hotelliin. Sitten jo kymmeneltä maattiin taas sängyssä raukeana ja haukotusten lomassa kerrottiin jotain diiba daabaa. Jannen kannattaisi nyt vähän aktivoitua. Ruveta harrastamaan liikuntaa, kävisi vaikka reippailla kävelylenkeillä. Ja vähentäisi sitä hiilareiden mussuttamista, välillä voisi pitää vaikka salaattipäivän. Ehkä sitten jaksaisi tehdä muutakin kuin maata koko päivän sängyssä?

Oon huomannu saman ettei janne liikuntaa harrasta ja myös kuullut sen jannen itse sanoneen ettei oo aikaa siihen. se että Jannella on eläimiä jotka vaatii liikuntaa päivittäin luulisi saavan Jannen liikkeille ja liikkumaan sängystä/ sohvalta ulos mut ei taida.
 
vierailija
Tällaisen havainnon vain olen tehnyt. Eipä se minun maailmaa kaada vaikka Janne makaisi sängyssä 24/7. Ihmettelen vaan mistä moinen laiskuus on alkanut. Masennusta ilmassa? Ja sitä masennusta lääkitään sitten sillä lohturuualla, jonka nimen nyt jätän mainitsematta.

Silloin kun asui vantaalla Janne itse kertoi ettei huonolla ilmalla lähde koirien kanssa kävelylle etteivät koirat kastu kun ne ei tykkää kastua eivätkä tykkää huonosta ilmasta 🤦vaan päästää aidatulle pihalle kulkemaan.
 
vierailija
Silloin kun asui vantaalla Janne itse kertoi ettei huonolla ilmalla lähde koirien kanssa kävelylle etteivät koirat kastu kun ne ei tykkää kastua eivätkä tykkää huonosta ilmasta vaan päästää aidatulle pihalle kulkemaan.
Minun koira vihaa sadetta ja märkää joten minä en myös pakota häntä ulos silloin lenkeille. Ihan normaalia tuo on.
 
vierailija
Sen takia Janne ei huoli isoja koiria hoitoon, kun ne vaatisivat pitkiä lenkkejä ja jatkuvasti virikkeitä. Kuvittelepa sängyssä loikoileva Janne jonkun sakemannin kanssa pitkälle, reippaalle lenkille 😂
 
vierailija
No ei todellakaan ole normaalia vaan sitä laiskuutta jos ei sateessa viitsi / voi viedä koiraa ulos
Täällä toinen, jonka pieni Kuuban silkkikoira vihaa sadetta. En vie sitä ulos sateella. Yritä ymmärtää, että jotkut tekee jotain, mitä sä et näköjään voi ymmärtää, mutta hyvin se toimii meille vaikka kuinka haukut meidät laiskoiksi. Ja mun koira on hyvin rakastettu lemmikki. Mutta kuule kiva kuulla sun mielipide.
 
vierailija
Täällä toinen, jonka pieni Kuuban silkkikoira vihaa sadetta. En vie sitä ulos sateella. Yritä ymmärtää, että jotkut tekee jotain, mitä sä et näköjään voi ymmärtää, mutta hyvin se toimii meille vaikka kuinka haukut meidät laiskoiksi. Ja mun koira on hyvin rakastettu lemmikki. Mutta kuule kiva kuulla sun mielipide.

Sadevaatteet päälle ja ulos, koirat ei oo sokerista
 
vierailija
Ei ole kyseessä ettei viitsi vaan että koira ei tykkää. Että mitä, pitäis raahata koira vasten koiran tahtoa ulos märkään?

Sitähän se just on ettei viitsi viedä koiraa huonolla ilmalla ulos ettei vaan turkki ja tassut kastu..
Itselläni on koira mitä ei haittaa vaikka taivaalta tulisi käpyjä🤣 me tehdään lenkki oli sää mikä tahansa eikä olla sokerista.
 
vierailija
Sitähän se just on ettei viitsi viedä koiraa huonolla ilmalla ulos ettei vaan turkki ja tassut kastu..
Itselläni on koira mitä ei haittaa vaikka taivaalta tulisi käpyjä me tehdään lenkki oli sää mikä tahansa eikä olla sokerista.
Ei ole ollenkaan se vaan, että on olemassa koiria jotka ei tykkää sateesta ja märästä ilmasta. Mutta sä, joka väität tätäkin vastaan, osoittaa, että et tiedä oikeasti yhtään mitään vaan haluat syytellä ihmisiä ja haastaa riitaa omaksi iloksesi. Säälittävää.
 
vierailija
Sitähän se just on ettei viitsi viedä koiraa huonolla ilmalla ulos ettei vaan turkki ja tassut kastu..
Itselläni on koira mitä ei haittaa vaikka taivaalta tulisi käpyjä me tehdään lenkki oli sää mikä tahansa eikä olla sokerista.
Katos sun koira on eri. Ja muiden koirat on eri. Kuten myös ettet tykkää Jannesta ja on ihmisiä jotka tykkää hänestä. Näin se menee. Yritä ottaa pääsi pois perseestä ja mene eteenpäin. Maailmaan mahtuu niin paljon erilaisia ihmisiä ja se ettet juuri SÄ tajua jotain, ei merkkaa että olet oikeassa. Vaikka näköjään luulet olevasi. Oot just sen tyyppinen ihminen, joita moni kiertää kaukaa. Omissa jumittuneissa ajatuksissasi etkä osaa avartaa mieltäsi.
 

Yhteistyössä