Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli ohjelma menetti sussa katsojan. Ja menetti monta muutakin katsojaa. Kyllä Jannessa oli ja on voimaa.
Mitä se ohjelma tekee pelkillä katsojilla?? Miten tuotanto hyötyy siitä, että mummot silmät kiiluen tuijottaa Jannea ja kuuntelee hänen tyhmiä juttujaan?? Ohjelma tarvitsee niitä SOITTAJIA, ei pelkkiä Jannen tuijottajia. Minäkin katsoin Onnenarpaa nimenomaan Jannen viihdearvon takia, mutta ikimaailmassa en olisi tehnyt ensimmäistäkään puhelua. Ja niillä puheluillahan tuo ohjelma "elää." Ei Onnenarpa menettänyt taloudellisesti mitään, vaikka Janne-fanit lopetti katselun. Janneahan te vaan ihailitte ja kuuntelitte joka päivä, ette tekään niitä puheluita tehneet??!!! Ne soittajat jatkaa soitteluitaan, juonsi ohjelmaa sitten Janne Antin tai Röllipeikko!
 
vierailija
Miksi se on taustalla jos Katrie ei kiinnosta? Miksei musiikki tai muu ohjelma? Väännä MINULLE ratakiskosta.
Katrie ei kiinnosta. Mua kiinnostaa se soittajien kusettaminen. Laitetaas automerkki kirjekuoreen ja haetaan automerkkiä. Annetaas vielä vihjeeksi että alkaa M, loppuu A. Ja viisi kirjainta. Ja potti nousee huimaan kahteen tonniin! No lähetyksen viimeinen linjoille pääsevä jo tuulettelee että wuhuu, kaks tonnia on mun, sehän on Mazda! Vaan eipäs ollutkaan kun Manta!!!!!!!
 
vierailija
Mitä se ohjelma tekee pelkillä katsojilla?? Miten tuotanto hyötyy siitä, että mummot silmät kiiluen tuijottaa Jannea ja kuuntelee hänen tyhmiä juttujaan?? Ohjelma tarvitsee niitä SOITTAJIA, ei pelkkiä Jannen tuijottajia. Minäkin katsoin Onnenarpaa nimenomaan Jannen viihdearvon takia, mutta ikimaailmassa en olisi tehnyt ensimmäistäkään puhelua. Ja niillä puheluillahan tuo ohjelma "elää." Ei Onnenarpa menettänyt taloudellisesti mitään, vaikka Janne-fanit lopetti katselun. Janneahan te vaan ihailitte ja kuuntelitte joka päivä, ette tekään niitä puheluita tehneet??!!! Ne soittajat jatkaa soitteluitaan, juonsi ohjelmaa sitten Janne Antin tai Röllipeikko!
Minulle on ihan sama kuka juontaa ohjelmaa koska en katso sitä. Mietin vaan että miten ne miehen vihaajat menevät eteenpäin elämässä kun tästä lähtien pitää vaan Facea lukea. Toivottavasti pärjäätte.
 
vierailija
Katrie ei kiinnosta. Mua kiinnostaa se soittajien kusettaminen. Laitetaas automerkki kirjekuoreen ja haetaan automerkkiä. Annetaas vielä vihjeeksi että alkaa M, loppuu A. Ja viisi kirjainta. Ja potti nousee huimaan kahteen tonniin! No lähetyksen viimeinen linjoille pääsevä jo tuulettelee että wuhuu, kaks tonnia on mun, sehän on Mazda! Vaan eipäs ollutkaan kun Manta!!!!!!!
Jos sais palkinnon rahana, voisin yrittää soittaakin. Lahjakortti ei kiinnosta.
 
vierailija
Eiks ne lahjakortit oo johkin verkkokauppaan joka on myös tekemisissä ohjelman kanssa? Eli ne saa voitot takas itelleen. Aika hienon systeemin ovat keksineet. Koska ei kai kukaan esim Stockmannin lahjakorttia voita?
 
vierailija
Minusta on hyvä, että Janne avautuu kunhan nyt ei mene kunnianloukkaus kategoriaan. Itse puhuin laajasti ihmisille, kun kaksi pomoani seksuaalisesti häiritsi minua töissä. Maailman kuuluisa firma, että heidän ois ehkä pitänyt ajatella mainettaan vähän. Vein firman ja pomot oikeuteen, voitin, sain isot rahakorvaukset (tämä ei tietenkään ollut Suomessa. Oletan että täällä ei tapahdu mitään; ihmisen pitää vaan kärsiä tai ottaa loparit) ja olin hyvin iloinen että muut sai tietää mitä paskaa joskus tapahtuu vaikka ulkopuoliset ei sitä ymmärtäisi tai edes uskoisi. Aina on kuitenkin ihmisiä jotka uskoo ja kannustaa. Että hyvä Janne että kerrot.
 
vierailija
Janne Antin, joka on erittäin allerginen kaikelle negativisuudelle ja julistaa ei kiusaamiselle, puhuu ihanan sydämellisesti kollegastaan Anne-Marista ja vieläpä julkisesti ♥♥♥ Ihana Janne ♥♥♥

"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."
 
vierailija
Jannella on nyt kyllä lähtenyt laukalle aika pahasti.... 😂 Mies pelkää katoavansa jos kertoo liikaa infoa Onnenarvan epäkohdista 😂 Janne hei, me ei olla missään Venäjällä! Ja nyt puhutaan tv-ohjelmasta, ei poliittisista jutuista! 😂😂😂

"Minähän en uskalla kertoa mitä kaikkea tiedän. Pelkään että joudun ongelmiin tai minä mystisesti katoan tms jos kerron ihan kaiken minkä tiedän... 😢 Sen verran isoja rahoja tuossa liikkuu... Toisaalta olen tässä viime aikoina oppinut niin paljon uutta että en pian jaksa välittää mitä minulle tapahtuu kunhan vaan oikeus voittaa..."
 
vierailija
Minusta on hyvä, että Janne avautuu kunhan nyt ei mene kunnianloukkaus kategoriaan. Itse puhuin laajasti ihmisille, kun kaksi pomoani seksuaalisesti häiritsi minua töissä. Maailman kuuluisa firma, että heidän ois ehkä pitänyt ajatella mainettaan vähän. Vein firman ja pomot oikeuteen, voitin, sain isot rahakorvaukset (tämä ei tietenkään ollut Suomessa. Oletan että täällä ei tapahdu mitään; ihmisen pitää vaan kärsiä tai ottaa loparit) ja olin hyvin iloinen että muut sai tietää mitä paskaa joskus tapahtuu vaikka ulkopuoliset ei sitä ymmärtäisi tai edes uskoisi. Aina on kuitenkin ihmisiä jotka uskoo ja kannustaa. Että hyvä Janne että kerrot.
Hyvä, että sä et hyväksynyt mitä sulle tapahtui ja ilmoitit siitä eteenpäin. Niin se pitäiskin mennä. Ihan liian moni kärsii ja taistelee yksin eikä uskalla sanoa mitään ja sitten hyväksikäyttäjät pääsevät kuin koira veräjästä.
 
vierailija
Voisko noita kirjoittaa ihan ilman tuota passiivis aggressiivista outoa vittuilua? Jos haluat sanoa mielipiteesi, sano äläkä ole lapsellinen.
No kerropa sinä minulle että mitäs mieltä olet Jannen julkisesta avautumisesta?? Sopiiko tuollainen käytös miehelle joka julistaa EI KIUSAAMISELLE!!! Ymmärrän kyllä että ihmisellä saa olla mielipiteitä, jopa Jannella. Mutta onko nuo Anne-Maria haukkuvat kommentit pakko kertoa julkisesti?! Ymmärrättekö Janne-fanit, että nyt Janne ei ole yhtään meitä Janne-vihaajia parempi?!! Me haukumme Jannea Kaksplussalla, Janne haukkuu Anne-Maria omassa facessaan. TAAS todiste Jannen tekopyhyydestä ja kaksinaamaisuudesta!
 
vierailija
No kerropa sinä minulle että mitäs mieltä olet Jannen julkisesta avautumisesta?? Sopiiko tuollainen käytös miehelle joka julistaa EI KIUSAAMISELLE!!! Ymmärrän kyllä että ihmisellä saa olla mielipiteitä, jopa Jannella. Mutta onko nuo Anne-Maria haukkuvat kommentit pakko kertoa julkisesti?! Ymmärrättekö Janne-fanit, että nyt Janne ei ole yhtään meitä Janne-vihaajia parempi?!! Me haukumme Jannea Kaksplussalla, Janne haukkuu Anne-Maria omassa facessaan. TAAS todiste Jannen tekopyhyydestä ja kaksinaamaisuudesta!
Ja todiste teidänkin tekopyhyydestä ja moninaamaisuudesta. Mutta olen sitä mieltä, että ei ollut hyvä veto tämä naisen haukkuminen noin. En tiedä kuka tuo nainen ees on mutta jokatapauksessa.
 
vierailija
Ja todiste teidänkin tekopyhyydestä ja moninaamaisuudesta. Mutta olen sitä mieltä, että ei ollut hyvä veto tämä naisen haukkuminen noin. En tiedä kuka tuo nainen ees on mutta jokatapauksessa.
No Anne-Marihan on Jannen juontajakollega. Anne-Mari juontaa maikkarin puolella arpaohjelmaa vuoroviikoin Kanan kanssa. Anne-Mari ja Janne olivat aikoinaan kollegoita myös matkaoppaina. Pisteet sinulle siitä että pystyt myöntämään että nyt teki lutuinen Janne väärin haukkuessaan julkisesti Anne-Maria.
 
vierailija
No Anne-Marihan on Jannen juontajakollega. Anne-Mari juontaa maikkarin puolella arpaohjelmaa vuoroviikoin Kanan kanssa. Anne-Mari ja Janne olivat aikoinaan kollegoita myös matkaoppaina. Pisteet sinulle siitä että pystyt myöntämään että nyt teki lutuinen Janne väärin haukkuessaan julkisesti Anne-Maria.
En katso maikkarin ohjelmaa ollenkaan, siksi en tiedä näitä naisia. Tuossa Jannen kommentissa että nainen pitää kimppaa (tai mitä siinä sanottiin) sen puolalaisen kanssa, kun ura on tärkeää eikä ole ollut yhteydessä ollenkaan Janneen tapahtumien jälkeen: silleenhän se yleensä menee kun jotain dramaattista tapahtuu, että ihmiset jakautuu kahteen eri tiimiin ja joskus ihminen jonka luuli olevan ystävä, meneekin siihen toiseen tiimiin. Se on elämää ja niin on varmasti käynyt aika usealle ihmiselle. Jannen ei olisi pitänyt ottaa tätä esille ollenkaan eikä haukkua naista siksi että nainen lähti toiseen suuntaan. Tämä on se mielipiteeni ja Jannen fanina pystyn ihan hyvin myös ilmaisemaan milloin mies mokaa.
 
vierailija
Älkää kukaan kirjoittako tänne makaronilaatikosta nyt! Mutta siis tuo Jannen yksityinen ilta tuohon summaan… nyt jopa fanina alan miettimään onko lähtenyt lapasesta. Itse mieluummin menen tuolla hinnalla johonkin kivaan ravintolaan.
 
vierailija
En katso maikkarin ohjelmaa ollenkaan, siksi en tiedä näitä naisia. Tuossa Jannen kommentissa että nainen pitää kimppaa (tai mitä siinä sanottiin) sen puolalaisen kanssa, kun ura on tärkeää eikä ole ollut yhteydessä ollenkaan Janneen tapahtumien jälkeen: silleenhän se yleensä menee kun jotain dramaattista tapahtuu, että ihmiset jakautuu kahteen eri tiimiin ja joskus ihminen jonka luuli olevan ystävä, meneekin siihen toiseen tiimiin. Se on elämää ja niin on varmasti käynyt aika usealle ihmiselle. Jannen ei olisi pitänyt ottaa tätä esille ollenkaan eikä haukkua naista siksi että nainen lähti toiseen suuntaan. Tämä on se mielipiteeni ja Jannen fanina pystyn ihan hyvin myös ilmaisemaan milloin mies mokaa.
Jos Jannen oli pakko päästä kritisoimaan Anne-Marin toimintaa julkisesti, asiat olisi voinut kertoa asiallisemminkin. Mutta onko tuo nyt sitten kovin kivasti sanottu Jannelta, että A-M nuoleskelee kaikkien persettä firmassa..... On se herttainen mies tuo Janne ♥
 
vierailija
Älkää kukaan kirjoittako tänne makaronilaatikosta nyt! Mutta siis tuo Jannen yksityinen ilta tuohon summaan… nyt jopa fanina alan miettimään onko lähtenyt lapasesta. Itse mieluummin menen tuolla hinnalla johonkin kivaan ravintolaan.
No en ihan ehtinyt! 😂 Mutta olin jo tulossa kommentoimaan että nyt on kyllä makaronilaatikko hinnoissaan! 69€!!!!! Vai Jannen hurmaava seurako tuossa sen vajaan 70€ maksaa..... Hyvä että Janne-fanitkin alkaa jo kyseenalaistamaan tuon bisnesniekan tekemisiä 👍
 
vierailija
Tervetuloa meille Tapanilaan nauttiman yksityisestä illasta, meidän seurassamme.
-Koirat ja kissat tarjoavat tassuterapiaa
-Janne kokkaa maittavan illallisen.
-Mukavaa yhdessäoloa.

Huippuedulliseen hintaan, vain 69€/2h.

PS. Ilmoittakaa jos olette allergisia makaronilaatikolle. Teen sitten vaihtoehtoisesti pitsaa. T. Janne.
 
vierailija
No en ihan ehtinyt! Mutta olin jo tulossa kommentoimaan että nyt on kyllä makaronilaatikko hinnoissaan! 69€!!!!! Vai Jannen hurmaava seurako tuossa sen vajaan 70€ maksaa..... Hyvä että Janne-fanitkin alkaa jo kyseenalaistamaan tuon bisnesniekan tekemisiä
Kun näin tämän, fanina, olin että ei! Kallista lystiä, oli ruoka mitä vaan, mutta myöskin jotenkin epätoivoista ja se ei ole kivaa nähdä. Ehkä 25 eurolla vois miettiäkkin sinne menoa (paitti en siis menis koska asun ihan liian kaukana enkä menis muutenkaan), mutta 69 euroa? Huh huh.
 
vierailija
Voin vain kuvitella että nyt käy puhelinlinjat kuumina ja Jannen yksityisilta ruokailuineen saa järjettömän paljon osallistujia! Tuohan on suorastaan häpeällisen halpa hinta, lautasellinen Jannen kuuluisaa makaronilaatikkoa vain 69€!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä