Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tervetuloa meille Tapanilaan nauttiman yksityisestä illasta, meidän seurassamme.
-Koirat ja kissat tarjoavat tassuterapiaa
-Janne kokkaa maittavan illallisen.
-Mukavaa yhdessäoloa.

Huippuedulliseen hintaan, vain 69€/2h.

PS. Ilmoittakaa jos olette allergisia makaronilaatikolle. Teen sitten vaihtoehtoisesti pitsaa. T. Janne.
Tuo oli tarpeetonta koska mies ei sanonut mitään näistä. Etkä oikein sais allekirjoittaa mitään toisen nimissä.
 
vierailija
Tervetuloa meille Tapanilaan nauttiman yksityisestä illasta, meidän seurassamme.
-Koirat ja kissat tarjoavat tassuterapiaa
-Janne kokkaa maittavan illallisen.
-Mukavaa yhdessäoloa.

Huippuedulliseen hintaan, vain 69€/2h.

PS. Ilmoittakaa jos olette allergisia makaronilaatikolle. Teen sitten vaihtoehtoisesti pitsaa. T. Janne.

🤣🤣🤣 mitäs jos on allerginen makaroonilaatikolle ja pizzalle?
Saako sitten kaalikeittoa vai pastaa??
🤣🤣
 
vierailija
Janne faneineen on kyllä taas tarjoillut päivän naurut 😂 Janne ei uskalla sanoa Onnenarvasta liikaa, Janne pelkää "mystisesti katoavansa" jos laulaa liikaa totuuksia 😂 Ja joku fani jo väläytteli mahdollisuutta josko mafia liittyisi Onnenarpaan 😂 Naurusta ei meinaa tulla taas loppua, voi apua......!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂
 
vierailija
Eikös makaronilaatikko, pizza ja hernekeitto ole monen suomalaisen lempiruokaa? Mitä sitä alkaa moittimaan? Moitit sitten puolet koko maasta.
Juu, toki! Minäkin tykkään makaronilaatikosta. Mutta en hitto soikoon maksaisi lautasellisesta tai kahdesta 68€!!!!!!! Niinkuin joku Janne-fani jo totesikin, nyt alkaa Jannelta lähteä touhu lapasesta ja epätoivo alkaa näkymään....
 
vierailija
Juu, toki! Minäkin tykkään makaronilaatikosta. Mutta en hitto soikoon maksaisi lautasellisesta tai kahdesta 68€!!!!!!! Niinkuin joku Janne-fani jo totesikin, nyt alkaa Jannelta lähteä touhu lapasesta ja epätoivo alkaa näkymään....
Minä olen se Janne fani joka kirjoitti ne molemmat kommentit. Eli olen jo sanonut etten minäkään maksa tuollaista hintaa Jannen kokkailusta kun saan upean pihvin ravintolassa. Mietin vaan että miksi mollata makaronilaatikkoa yms kun monet tykkää siitä. Itse kylläkään en mutta monet tykkää. Ei vain Janne. Tämä ruoka haukkuminen on tylsää.
 
vierailija
Janne faneineen on kyllä taas tarjoillut päivän naurut Janne ei uskalla sanoa Onnenarvasta liikaa, Janne pelkää "mystisesti katoavansa" jos laulaa liikaa totuuksia Ja joku fani jo väläytteli mahdollisuutta josko mafia liittyisi Onnenarpaan Naurusta ei meinaa tulla taas loppua, voi apua......!!!!!
Ei se fani sanonut, että mafia liittyy Onnenarpaan. Se vaan sanoi, että tulee mafia meininki mieleen ylipäätään.
 
vierailija
Kun näin tämän, fanina, olin että ei! Kallista lystiä, oli ruoka mitä vaan, mutta myöskin jotenkin epätoivoista ja se ei ole kivaa nähdä. Ehkä 25 eurolla vois miettiäkkin sinne menoa (paitti en siis menis koska asun ihan liian kaukana enkä menis muutenkaan), mutta 69 euroa? Huh huh.
En maksaisi edes 25e/annos makaronilaatikosta, itse kun teen n 2,50e ostan makaronipussin ja 400g jauhelihan, tulee useamman päivän ruoka.
 
vierailija
Eikai se oikeesti tee makaronilaatikkoa ruuaks tuolla?? Mut joo, vaikka tekis mitä gourmet ruokaa niin aivan järkky hinta siltiki On se kyllä epätoivonen
Tuosta ei ole mitään infoa missään joten mikä päivä tai aika ja mitä ruokana ja voiko ruoka-allergia ihmiset mennä? Vähän huonosti informoitu kun ihmiset kuitenkin haluaa tehdä suunnitelmia etukäteen. Erikoinen tapahtuma sanoisin. Ja joo tässä Jannen fani vastaa sulle.
 
vierailija
Ei ravintolassakaan makaronilaatikko 25e/annos maksa. Lounasrukaloissa voi 12-15e maksaa.
Joo ei maksa. Tarkoitin että kaiken voi saada halvemmalla jos itse tekee mutta sitten se elämys jää pois, kun usein sen takia mennään ravintolaan. Mutta tää ei liity siis mitenkään nyt Jannen makaronilaatikkoon, kommentoin vain aluksi että kallis hinta noin niiku yleensä.
 
vierailija
Joo ei maksa. Tarkoitin että kaiken voi saada halvemmalla jos itse tekee mutta sitten se elämys jää pois, kun usein sen takia mennään ravintolaan. Mutta tää ei liity siis mitenkään nyt Jannen makaronilaatikkoon, kommentoin vain aluksi että kallis hinta noin niiku yleensä.
Juu, liian kallis, kuitenkin kotitekoista. Olihan aiemmin myös tassuterapia ruuan kanssa kun oli juttukin jossain lehdessä kun 2 vanhempaa rouvaa kävivät, taisi olla hinnakas sekin.
 
vierailija
Tuosta ei ole mitään infoa missään joten mikä päivä tai aika ja mitä ruokana ja voiko ruoka-allergia ihmiset mennä? Vähän huonosti informoitu kun ihmiset kuitenkin haluaa tehdä suunnitelmia etukäteen. Erikoinen tapahtuma sanoisin. Ja joo tässä Jannen fani vastaa sulle.
Ihmettelin samaa ettei ole aikaa eikä päivämäärää mainittu. Sama asia Keravan hotellin kanssa, että viimeiseeen saakka ollaan kertomatta esim. osoitetta? Miksi?
 
vierailija
Joku kommentoi jannen facessa siitä anne-marista jotain että on huono juontaja ja jotain että esittelee pyllyään instassa. Janne kommentoinu tuohon jotakin että taitaa olla huono itsetunto kun pitää esitellä itteään.

Mites se janne olikaan.. EI kiusaamiselle??? On kyllä oksettava ukko koko janne..!!
 

Yhteistyössä