Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä vaiheessa ollaan poistettu 23 keskustelua. Että mitä? Mikä sun pointti taas olikaan?
Tuota noin.... Tämä keskustelu on ollut täällä jo parisen viikkoa. Täällä on puhuttu Jannesta negatiiviseen sävyyn, on puhuttu Onnenarvasta, Katriesta.. Vauvapalstalla ei tarvinnut kirjoittaa kuin "arpa", niin koko ketju oli kadonnut alta aika yksikön. Siihen nähden on aika erikoista, että tämä ketju pysyy täällä aina vaan. Minä olen 100% varma, että te pösilöt olette kyllä hakanneet "ilmoita asiaton viesti" painiketta aivan kiimoissanne. Mutta kappas, eipäs vaan viestit tai koko ketju poistu. Ja turha lässyttää mitään että ette vaan ole vielä viitsineet poistattaa tätä ketjua.. Jollei kerta vauvapalstalla saanut kirjoittaa edes Onnenarpa tai Katrie ilman että viestit katosi saman tien. Niin jopas on kumma että muka annatte tällaisen ilkeän ketjun vaan pysyä täällä!
 
vierailija
Kysyisin vielä teiltä sekopäiltä, että vaikka poistattaisitte maailmasta KAIKKI viestiketjut missä puhutaan jumalastanne Jannesta.... Niin mitäpä te luulette voivanne tehdä sille tosiasialle, että minä voin haukkua Jannen pystyyn vaikka3 paperille kirjoittaen. Se mitä minä kirjoitan kotona paperille, ei tule koskaan näkymään teidän silmille. Kuinka te voitte elää sen tosiasian kanssa, että omassa kodissani minä voin laukoa vaikka millaisia mielipiteitä Jannesta, ja te ette voi asialle yhtään mitään!!!!!!
 
vierailija
Hei minäkin vatkaan Deppiin . Olen tavannut hänet pari kertaa maailmalla. Ihana mies.
Eipä ihme kun hän on jännämies

”VÄITETTY pahoinpitely tapahtui samaisen elokuvan kuvauksissa Los Angelesissa. Independentin mukaan Brooks oli varannut kuvausta varten ulko- ja sisätiloja tietylle aikavälille. Kun kuvausaika oli ollut loppumaisillaan, oli Brooks yrittänyt saada kuvausryhmää ja näyttelijöitä siirtymään alueelta pois, mutta tuloksetta.

Kun tilanne ei ollut edennyt, oli Brooks Independentin mukaan mennyt seuraavaksi ilmoittamaan ongelmasta alueella olleelle poliisille. Tämän huomatessaan kuvauksissa mukana ollut Depp oli kuitenkin Brooksin mukaan ja alkanut vastustella kuvauspaikalta poistumista kiroillen ja huutaen.


– Kuka helvetti olet? Sinulla ei ole oikeutta määräillä minua! oli Depp oikeusasiakirjojen mukaan karjunut.


RAIVOKOHTAUKSEN päätteksi Depp oli Brooksin kertoman mukaan lyönyt häntä kaksi kertaa kylkiluiden alueelle, minkä jälkeen vartijoiden oli täytynyt poistaa Depp paikalta.”

IS
 
vierailija
Kysyisin vielä teiltä sekopäiltä, että vaikka poistattaisitte maailmasta KAIKKI viestiketjut missä puhutaan jumalastanne Jannesta.... Niin mitäpä te luulette voivanne tehdä sille tosiasialle, että minä voin haukkua Jannen pystyyn vaikka3 paperille kirjoittaen. Se mitä minä kirjoitan kotona paperille, ei tule koskaan näkymään teidän silmille. Kuinka te voitte elää sen tosiasian kanssa, että omassa kodissani minä voin laukoa vaikka millaisia mielipiteitä Jannesta, ja te ette voi asialle yhtään mitään!!!!!!
Tee se sitten. Mitä varten tää piti ilmoittaa näin dramaattisesti täällä 🙄?
tämä keskustelu pysyy täällä, koska minunkaan kommentteja te ette saa poistumaan. Tasapuolista, eikö vain.
 
vierailija
Eipä ihme kun hän on jännämies

”VÄITETTY pahoinpitely tapahtui samaisen elokuvan kuvauksissa Los Angelesissa. Independentin mukaan Brooks oli varannut kuvausta varten ulko- ja sisätiloja tietylle aikavälille. Kun kuvausaika oli ollut loppumaisillaan, oli Brooks yrittänyt saada kuvausryhmää ja näyttelijöitä siirtymään alueelta pois, mutta tuloksetta.

Kun tilanne ei ollut edennyt, oli Brooks Independentin mukaan mennyt seuraavaksi ilmoittamaan ongelmasta alueella olleelle poliisille. Tämän huomatessaan kuvauksissa mukana ollut Depp oli kuitenkin Brooksin mukaan ja alkanut vastustella kuvauspaikalta poistumista kiroillen ja huutaen.


– Kuka helvetti olet? Sinulla ei ole oikeutta määräillä minua! oli Depp oikeusasiakirjojen mukaan karjunut.


RAIVOKOHTAUKSEN päätteksi Depp oli Brooksin kertoman mukaan lyönyt häntä kaksi kertaa kylkiluiden alueelle, minkä jälkeen vartijoiden oli täytynyt poistaa Depp paikalta.”

IS
Ja? Kenen muun taustoja kopioit minulle tänne?
 
vierailija
Katrie on ymmärtänyt että nykyinen ohjelma on Onnenarpa, ei Janne Show. Katrien ei ole pakko toistaa samoja maneereita mitä Janne teki omassa showssaan. Katrie saa nyt itse päättää miten Onnenarpaa juonnetaan.
 

Yhteistyössä