Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • EnsimmĂ€inen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
SĂ€ luulet olevasi joku kaikkivoipa jumala. Ihan kuin SINÄ muka pÀÀttĂ€isit mitkĂ€ ketjut poistetaan ja mitkĂ€ ei. Takuulla olet yrittĂ€nyt tĂ€tĂ€KIN keskustelua poistaa monet kerrat. Mutta voi kyynel! Ei vaan onnistu!

PS. En minÀ sinua pelkÀÀ!
MinÀ olen se joka pystyy tÀmÀn poistamaan. Hupaisaa ettet tajua sitÀ vielÀ.

vierailija
vierailija
SĂ€ luulet olevasi joku kaikkivoipa jumala. Ihan kuin SINÄ muka pÀÀttĂ€isit mitkĂ€ ketjut poistetaan ja mitkĂ€ ei. Takuulla olet yrittĂ€nyt tĂ€tĂ€KIN keskustelua poistaa monet kerrat. Mutta voi kyynel! Ei vaan onnistu!

PS. En minÀ sinua pelkÀÀ!
TÀssÀ vaiheessa ollaan poistettu 23 keskustelua. EttÀ mitÀ? MikÀ sun pointti taas olikaan?

vierailija
TÀssÀ vaiheessa ollaan poistettu 23 keskustelua. EttÀ mitÀ? MikÀ sun pointti taas olikaan?
Tuota noin.... TÀmÀ keskustelu on ollut tÀÀllÀ jo parisen viikkoa. TÀÀllÀ on puhuttu Jannesta negatiiviseen sÀvyyn, on puhuttu Onnenarvasta, Katriesta.. Vauvapalstalla ei tarvinnut kirjoittaa kuin "arpa", niin koko ketju oli kadonnut alta aika yksikön. Siihen nÀhden on aika erikoista, ettÀ tÀmÀ ketju pysyy tÀÀllÀ aina vaan. MinÀ olen 100% varma, ettÀ te pösilöt olette kyllÀ hakanneet "ilmoita asiaton viesti" painiketta aivan kiimoissanne. Mutta kappas, eipÀs vaan viestit tai koko ketju poistu. Ja turha lÀssyttÀÀ mitÀÀn ettÀ ette vaan ole vielÀ viitsineet poistattaa tÀtÀ ketjua.. Jollei kerta vauvapalstalla saanut kirjoittaa edes Onnenarpa tai Katrie ilman ettÀ viestit katosi saman tien. Niin jopas on kumma ettÀ muka annatte tÀllaisen ilkeÀn ketjun vaan pysyÀ tÀÀllÀ!

vierailija
Kysyisin vielÀ teiltÀ sekopÀiltÀ, ettÀ vaikka poistattaisitte maailmasta KAIKKI viestiketjut missÀ puhutaan jumalastanne Jannesta.... Niin mitÀpÀ te luulette voivanne tehdÀ sille tosiasialle, ettÀ minÀ voin haukkua Jannen pystyyn vaikka3 paperille kirjoittaen. Se mitÀ minÀ kirjoitan kotona paperille, ei tule koskaan nÀkymÀÀn teidÀn silmille. Kuinka te voitte elÀÀ sen tosiasian kanssa, ettÀ omassa kodissani minÀ voin laukoa vaikka millaisia mielipiteitÀ Jannesta, ja te ette voi asialle yhtÀÀn mitÀÀn!!!!!!

vierailija
Hei minÀkin vatkaan Deppiin . Olen tavannut hÀnet pari kertaa maailmalla. Ihana mies.
EipÀ ihme kun hÀn on jÀnnÀmies

”VÄITETTY pahoinpitely tapahtui samaisen elokuvan kuvauksissa Los Angelesissa. Independentin mukaan Brooks oli varannut kuvausta varten ulko- ja sisĂ€tiloja tietylle aikavĂ€lille. Kun kuvausaika oli ollut loppumaisillaan, oli Brooks yrittĂ€nyt saada kuvausryhmÀÀ ja nĂ€yttelijöitĂ€ siirtymÀÀn alueelta pois, mutta tuloksetta.

Kun tilanne ei ollut edennyt, oli Brooks Independentin mukaan mennyt seuraavaksi ilmoittamaan ongelmasta alueella olleelle poliisille. TÀmÀn huomatessaan kuvauksissa mukana ollut Depp oli kuitenkin Brooksin mukaan ja alkanut vastustella kuvauspaikalta poistumista kiroillen ja huutaen.

– Kuka helvetti olet? Sinulla ei ole oikeutta mÀÀrĂ€illĂ€ minua! oli Depp oikeusasiakirjojen mukaan karjunut.

RAIVOKOHTAUKSEN pÀÀtteksi Depp oli Brooksin kertoman mukaan lyönyt hĂ€ntĂ€ kaksi kertaa kylkiluiden alueelle, minkĂ€ jĂ€lkeen vartijoiden oli tĂ€ytynyt poistaa Depp paikalta.”

IS

vierailija
Kysyisin vielÀ teiltÀ sekopÀiltÀ, ettÀ vaikka poistattaisitte maailmasta KAIKKI viestiketjut missÀ puhutaan jumalastanne Jannesta.... Niin mitÀpÀ te luulette voivanne tehdÀ sille tosiasialle, ettÀ minÀ voin haukkua Jannen pystyyn vaikka3 paperille kirjoittaen. Se mitÀ minÀ kirjoitan kotona paperille, ei tule koskaan nÀkymÀÀn teidÀn silmille. Kuinka te voitte elÀÀ sen tosiasian kanssa, ettÀ omassa kodissani minÀ voin laukoa vaikka millaisia mielipiteitÀ Jannesta, ja te ette voi asialle yhtÀÀn mitÀÀn!!!!!!
Tee se sitten. MitĂ€ varten tÀÀ piti ilmoittaa nĂ€in dramaattisesti tÀÀllĂ€ 🙄?
tÀmÀ keskustelu pysyy tÀÀllÀ, koska minunkaan kommentteja te ette saa poistumaan. Tasapuolista, eikö vain.

vierailija
EipÀ ihme kun hÀn on jÀnnÀmies

”VÄITETTY pahoinpitely tapahtui samaisen elokuvan kuvauksissa Los Angelesissa. Independentin mukaan Brooks oli varannut kuvausta varten ulko- ja sisĂ€tiloja tietylle aikavĂ€lille. Kun kuvausaika oli ollut loppumaisillaan, oli Brooks yrittĂ€nyt saada kuvausryhmÀÀ ja nĂ€yttelijöitĂ€ siirtymÀÀn alueelta pois, mutta tuloksetta.

Kun tilanne ei ollut edennyt, oli Brooks Independentin mukaan mennyt seuraavaksi ilmoittamaan ongelmasta alueella olleelle poliisille. TÀmÀn huomatessaan kuvauksissa mukana ollut Depp oli kuitenkin Brooksin mukaan ja alkanut vastustella kuvauspaikalta poistumista kiroillen ja huutaen.

– Kuka helvetti olet? Sinulla ei ole oikeutta mÀÀrĂ€illĂ€ minua! oli Depp oikeusasiakirjojen mukaan karjunut.

RAIVOKOHTAUKSEN pÀÀtteksi Depp oli Brooksin kertoman mukaan lyönyt hĂ€ntĂ€ kaksi kertaa kylkiluiden alueelle, minkĂ€ jĂ€lkeen vartijoiden oli tĂ€ytynyt poistaa Depp paikalta.”

IS
Ja? Kenen muun taustoja kopioit minulle tÀnne?

vierailija
Katrie on ymmÀrtÀnyt ettÀ nykyinen ohjelma on Onnenarpa, ei Janne Show. Katrien ei ole pakko toistaa samoja maneereita mitÀ Janne teki omassa showssaan. Katrie saa nyt itse pÀÀttÀÀ miten Onnenarpaa juonnetaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

YhteistyössÀ