vierailija
Aina vaan odotellaan vastausta hullulle joka väitti että joku ei ole ikinä käynyt Hesassa tai tavannut Jannea. Missä sie oot?
No mutta. Niiku se yksi aiempi kirjoitti: ylätoivomusasteaivovammaiset vaan haukkuu täällä muita. Ei ne muuten täällä kirjoita kun niiden aivokapasiteetti ei ole niin kehittynyt. Niihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota. Onneksi päästiin niistä eroon ja ne kaiketi huutaa toisella sivulla nimeltä Ylävammaiset vai mikä se oli. Tervemenoa. Kaksi sivua nyt vapaina fanaatikoista.Hyvä. Hullut ei enää jankkaa täällä.
Raukkis. On se vaikeeta kun ei osaa vastata mitään .Aina vaan odotellaan vastausta hullulle joka väitti että joku ei ole ikinä käynyt Hesassa tai tavannut Jannea. Missä sie oot?
Hyvä. Hullut ei enää jankkaa täällä.
Raukkis. On se vaikeeta kun ei osaa vastata mitään .
Olen ollut koko päivän töissä. Älä oleta että olet ainoa työssä käyvä koko Suomessa.Jotkut käyvät jopa käyvät töissä, kaikki ei oo mummoikäisiä jotka vaan makaavat kotona ja työttömiä linkittää.
Mitäs sä hullu sitten teet jos et täällä jankkaa??
Et kai sä töissä käy? Oot just sen tyypin oloinen että makaat sängyn pohjalla ja stalkkaat julkkiksia koko päiväJotkut käyvät jopa käyvät töissä, kaikki ei oo mummoikäisiä jotka vaan makaavat kotona ja työttömiä linkittää.
No hei taas. Tulitkin taas esille. Joko aloitetaan?Jotkut käyvät jopa käyvät töissä, kaikki ei oo mummoikäisiä jotka vaan makaavat kotona ja työttömiä linkittää.
Ei tarvinnut odotella luuseria kauaaJotkut käyvät jopa käyvät töissä, kaikki ei oo mummoikäisiä jotka vaan makaavat kotona ja työttömiä linkittää.
Montakohan kertaa minä olen jankannut teiltä Janne-faneilta vastausta kiperään kysymykseen, ja koskaan en saanut vastausta Kysymys kuului: Miksi Jannen facesivulla saa haukkua Katrieta? Janne joka ulvoo joka välissä "Ei kiusaamiselle!" sallii kollegansa kiusaamisen....Raukkis. On se vaikeeta kun ei osaa vastata mitään .
Jaa ei vai??? Juurihan kirjoitit tänne kommenttisi...Hyvä. Hullut ei enää jankkaa täällä.
Koska meillä on mielipiteet ja ne ei aina mene miten haluat. Ootko kirjoittamassa Katrien sivulla kuinka paljon tykkäät hänestä? Toivottavasti olet.Montakohan kertaa minä olen jankannut teiltä Janne-faneilta vastausta kiperään kysymykseen, ja koskaan en saanut vastausta Kysymys kuului: Miksi Jannen facesivulla saa haukkua Katrieta? Janne joka ulvoo joka välissä "Ei kiusaamiselle!" sallii kollegansa kiusaamisen....
SamoinJaa ei vai??? Juurihan kirjoitit tänne kommenttisi...
Täällä olen. Olen myös se vauva palstan ihminen joka poisti teidän kaikki Janne haukkumiset. Ja jos yritätte siellä uudestaan, nekin poistuu. Tiedätkö miksi?Ai jai jai jai jai! Tämähän on nykyään parempaa viihdettä kuin Jannen sekoilut Onnenarvassa! Edes vauvapaltalla ei ollut näin hyvä meno... Muistakaa juoda vettä! Skål på den saken! Ja huomenna herneet likoomaan! Jestamendeera!
Sä et ikinä päihitä meitä. Tämä on vissi. Ai että tää tuntuu hyvältä. Yrität ja yrität mutta nej, sua vastaan on tiimi. Lord have mercy but not for you .Ai jai jai jai jai! Tämähän on nykyään parempaa viihdettä kuin Jannen sekoilut Onnenarvassa! Edes vauvapaltalla ei ollut näin hyvä meno... Muistakaa juoda vettä! Skål på den saken! Ja huomenna herneet likoomaan! Jestamendeera!
.Ja nyt lähtee!
Sä luulet olevasi joku kaikkivoipa jumala. Ihan kuin SINÄ muka päättäisit mitkä ketjut poistetaan ja mitkä ei. Takuulla olet yrittänyt tätäKIN keskustelua poistaa monet kerrat. Mutta voi kyynel! Ei vaan onnistu!Täällä olen. Olen myös se vauva palstan ihminen joka poisti teidän kaikki Janne haukkumiset. Ja jos yritätte siellä uudestaan, nekin poistuu. Tiedätkö miksi?
En sentään. Vatkaan naisena Johnny Deppiin. Mutta itelläs näyttää olevan pakkomielle Janneen että siitä vaan vatkailet ite.
Hei hei ,Ei tuu ikävä
Ajattelitko lähteä Jannelle vatkaamaan ketsuppipulloa