Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä. Hullut ei enää jankkaa täällä.
No mutta. Niiku se yksi aiempi kirjoitti: ylätoivomusasteaivovammaiset vaan haukkuu täällä muita. Ei ne muuten täällä kirjoita kun niiden aivokapasiteetti ei ole niin kehittynyt. Niihin ei kannata kiinnittää mitään huomiota. Onneksi päästiin niistä eroon ja ne kaiketi huutaa toisella sivulla nimeltä Ylävammaiset vai mikä se oli. Tervemenoa. Kaksi sivua nyt vapaina fanaatikoista.
 
vierailija
Naurettavaa nää ihmiset jotka kirjoittaa netissä että just tulin töistä ja minä olen mies ja minä olen 40 plus nainen. Ei meitä kiinnosta. Olet hullu, kerroitpa taustasi tai et.
 
vierailija
Montakohan kertaa minä olen jankannut teiltä Janne-faneilta vastausta kiperään kysymykseen, ja koskaan en saanut vastausta Kysymys kuului: Miksi Jannen facesivulla saa haukkua Katrieta? Janne joka ulvoo joka välissä "Ei kiusaamiselle!" sallii kollegansa kiusaamisen....
Koska meillä on mielipiteet ja ne ei aina mene miten haluat. Ootko kirjoittamassa Katrien sivulla kuinka paljon tykkäät hänestä? Toivottavasti olet.
 
vierailija
Ai jai jai jai jai! Tämähän on nykyään parempaa viihdettä kuin Jannen sekoilut Onnenarvassa! 🤣 Edes vauvapaltalla ei ollut näin hyvä meno... Muistakaa juoda vettä! Skål på den saken! Ja huomenna herneet likoomaan! Jestamendeera!
 
vierailija
Missä se kaulaheltta tyyppi on? Jos kellään teistä on niin paljon onnea että teidän vanhemmat on elossa, heillä kaikilla on kaulaheltta. Ja jos ite ootte niin onnellisia että elätte yli 40 v, teille tulee kaulaheltta. mitä paskaa oikeesti täällä saa lukea joiltain ihme onnettomilta jotka arvostelee muiden ulkonäköä!
 
vierailija
Ai jai jai jai jai! Tämähän on nykyään parempaa viihdettä kuin Jannen sekoilut Onnenarvassa! Edes vauvapaltalla ei ollut näin hyvä meno... Muistakaa juoda vettä! Skål på den saken! Ja huomenna herneet likoomaan! Jestamendeera!
Täällä olen. Olen myös se vauva palstan ihminen joka poisti teidän kaikki Janne haukkumiset. Ja jos yritätte siellä uudestaan, nekin poistuu. Tiedätkö miksi?
 
vierailija
Ai jai jai jai jai! Tämähän on nykyään parempaa viihdettä kuin Jannen sekoilut Onnenarvassa! Edes vauvapaltalla ei ollut näin hyvä meno... Muistakaa juoda vettä! Skål på den saken! Ja huomenna herneet likoomaan! Jestamendeera!
Sä et ikinä päihitä meitä. Tämä on vissi. Ai että tää tuntuu hyvältä. Yrität ja yrität mutta nej, sua vastaan on tiimi. Lord have mercy but not for you 😂.
 
vierailija
Täällä olen. Olen myös se vauva palstan ihminen joka poisti teidän kaikki Janne haukkumiset. Ja jos yritätte siellä uudestaan, nekin poistuu. Tiedätkö miksi?
Sä luulet olevasi joku kaikkivoipa jumala. Ihan kuin SINÄ muka päättäisit mitkä ketjut poistetaan ja mitkä ei. Takuulla olet yrittänyt tätäKIN keskustelua poistaa monet kerrat. Mutta voi kyynel! Ei vaan onnistu!

PS. En minä sinua pelkää! 😘
 

Yhteistyössä