Nyt alat vetämään kunnianloukkaus tasolla. Kannattaa vakavasti miettiä sun kirjoituksia. Tämä keskustelu pystytään myös poistamaan.
Olen ollut siellä yötä. Olen mies. Lopeta sun vihapuhe.Jos tuon sviittiyön olisi voittanut miespuolinen henkilö. Niin kamerat olisi todellakin kuvanneet sviitissä täydellä teholla, ja Janne olisi vatkannut "ketsuppipulloa"
Jos vihapuhe on sulle huumoria, olen iloinen en saanut sun huumorintajua. Luojan kiitos. Teitä on maapallolla ihan liikaa. Oletan nautit myös sodista.Etkö yhtään huumoria ymmärrä??.Et ilmeisesti, mutta kaikki eivät olekkaan saaneet sitä huumorintajua
Eikö tunnu tyhmältä puhua hotellista? Jokainen järkevä ihminen ymmärtää että kyseessä ei ole hotelli. Ei ainakaan ihmismajoittujille tarkoitettu hotelli. Kyseessä on omakotitalo, jossa on yksi tai kaksi huonetta käytettävissä vieraiden majoitukseen. Jos nyt haluat välttämättä käyttää jotain termiä, niin olisiko airbnb oikeampi termi???? Hotellista on aivan turha puhua!Et tiedä mitään tästä hotellista. Olen yöpynyt siellä. Kaikki oli tip top. Lopeta nämä valheet.
Et tiedä mitään tästä hotellista. Olen yöpynyt siellä. Kaikki oli tip top. Lopeta nämä valheet.
Miksen? Tämä on mielenkiintoista.Et kylläkään ole yöpynyt, et ole edes koskaan käynyt helsingissä etkä tavannut Jannea
Eikö tunnu tyhmältä puhua hotellista? Jokainen järkevä ihminen ymmärtää että kyseessä ei ole hotelli. Ei ainakaan ihmismajoittujille tarkoitettu hotelli. Kyseessä on omakotitalo, jossa on yksi tai kaksi huonetta käytettävissä vieraiden majoitukseen. Jos nyt haluat välttämättä käyttää jotain termiä, niin olisiko airbnb oikeampi termi???? Hotellista on aivan turha puhua!
Ei tunnu tyhmältä. Käytän sitä termiä kuten nämä muutkin täällä.Eikö tunnu tyhmältä puhua hotellista? Jokainen järkevä ihminen ymmärtää että kyseessä ei ole hotelli. Ei ainakaan ihmismajoittujille tarkoitettu hotelli. Kyseessä on omakotitalo, jossa on yksi tai kaksi huonetta käytettävissä vieraiden majoitukseen. Jos nyt haluat välttämättä käyttää jotain termiä, niin olisiko airbnb oikeampi termi???? Hotellista on aivan turha puhua!
Nää on niitä parhaita tyyppejä ! Ai että!Et kylläkään ole yöpynyt, et ole edes koskaan käynyt helsingissä etkä tavannut Jannea
Kiitos että kirjoitit itse sen. Näköjään samaistut sitten hyvin.Etkö osaa kirjoittaa Hitler?? Olipa vaikeaa .. pidätkö myös Jannea aivoinvalidina kun Janne tekee useasti sitä että laittaa haukkumisen,herjaamisen ja irvailun huumorin piikkiin sehän on vain huumoria Jannen mielestä
Miksi aina käännät asian ympäri? Et ole vielä vastannut mihinkään kysymykseen niinkuin aikuinen ihminen. Jos siis olet aikuinen.Etkö osaa kirjoittaa Hitler?? Olipa vaikeaa .. pidätkö myös Jannea aivoinvalidina kun Janne tekee useasti sitä että laittaa haukkumisen,herjaamisen ja irvailun huumorin piikkiin sehän on vain huumoria Jannen mielestä
Kunnianloukkaus taas. Jatkakaa vaan ja tämä keskustelu poistetaan."Asunnon tai muun omaisuuden vuokraamisesta saadut tulot ovat veronlaista tuloa ja siksi ne tulee ilmoittaa veroilmoituksella.
Myös lyhytaikaista vuokraus tai eri alustojen, kuten Airbnb:n, kautta saatu vuokratulo on veronalaista tuloa, Verohallinto muistuttaa."
Mitäpäs luulette, maksaako Janne veroa airbnb-tuloistaan? Enpä usko että maksaa. No entä maksaako Janne veroa alivuokralaiseltaan saamista vuokratuloista? Enpä usko että maksaa.
Jesús googlaa se! Hittoako täällä kyselet??Janne kun on oikein hotellinomistaja, niin mikä mahtaa olla Jannen y-tunnus?
Hei sä, vielä oottelen tietoa sulta tähän.Et kylläkään ole yöpynyt, et ole edes koskaan käynyt helsingissä etkä tavannut Jannea
Kiitos että kirjoitit itse sen. Näköjään samaistut sitten hyvin.
Enpä ole ikinä nähnyt tai kuullut Jannen haukkuvan kenenkään ulkonäköä tai seksuaalisuutta tms. Ei myöskään levitä valheita heistä netissä. Ei pilkkaa heidän työpaikkaa tai bisneksiä. Kuten sä ja te.
Ei mun tartte jaksaa. Sulla ne jaksamiset näyttää olevan vähissä .no sehän muuttaakin asiaa todella paljon jos sä et oo ikinä kuullut kun Janne haukkuu työtovereitaan, katsojia,naapureita,yrityksiä, naisia oot kyllä siinä tapauksessa menettänyt todella paljon koita nyt jaksaa raskaan ja vaikean asian kanssa.
Et vastannut tuohon kommenttiin, kuten et ikinä tee sitä. Kommentti oli että Janne ei hauku ihmisten ulkonäköä, seksuaalisuutta, bisneksiä, työpaikkoja jne. Näytä minulle missä nämä ovat.no sehän muuttaakin asiaa todella paljon jos sä et oo ikinä kuullut kun Janne haukkuu työtovereitaan, katsojia,naapureita,yrityksiä, naisia oot kyllä siinä tapauksessa menettänyt todella paljon koita nyt jaksaa raskaan ja vaikean asian kanssa.
Mut hei, lähden nyt moikkaamaan Jannea. Toodles.no sehän muuttaakin asiaa todella paljon jos sä et oo ikinä kuullut kun Janne haukkuu työtovereitaan, katsojia,naapureita,yrityksiä, naisia oot kyllä siinä tapauksessa menettänyt todella paljon koita nyt jaksaa raskaan ja vaikean asian kanssa.
Huomenna kannattaakin mennä, kun sisäänpääsy on ilmainen! Saa vielä grillimakkarankin ilmaiseksi. Mutta mehulasillisesta saat maksaa euron Mä en ihan ymmärrä mikä logiikka tuossa on, mutta eipä mun tarviikaan.Menen huomenna Jannen koirapuistoon. Ne on parhaita aina.
Tulee se heltta siullekin jollei ole joKatsoinpa taas sen Jannen ketsuppipullon vatkausvideon... Yyyhhhhh... Eniten mua häiritsee siinä videossa Jannen hölskyvä kaulaheltta....
Kiva! Toivottavasti näytän sitten yhtä hyvältä kuin Jannekin vatkatessani ketsuppipulloa heltta hölskyenTulee se heltta siullekin jollei ole jo