Onnellisia / illoisia ja surullisia asoita tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauskaa että löysitte lapselle kivan repun ja vaatteita. :)
Onnea työharjoittelupakasta :flower:
Aurinkoinen ja lämmin ilma on ihana, kuten tänäänkin, kunhan ei kestä viikkokausia ilman viilentäviä sateita. :)
Nams lakujäätelöä :p meillä oli nougatjäätelöä.

Voi ei, mitens tuolainen tilanne ? Ei toki tarvitse kertoa enempää, jos et halua.
Ei kovin mukava tilanne että ex joutuu vankilaan.
No vaikka kuntoilu on jäänyt vähemmälle, niin kuntoilet sitten kun voit. :)

Kiitos onnitteluista :) Exä on hölmöillyt itsensä tosiaan vankilaan (sen siitä saa) ja kurjaa lapseni puolesta, isänsä on hänelle hirmu rakas.. Onneksi minä en ole joutumassa minnekään ja isänsäkään ei sentään kuollut ole :)

[QUOTE="vieras";24240644]Kiitos onnitteluista :) Exä on hölmöillyt itsensä tosiaan vankilaan (sen siitä saa) ja kurjaa lapseni puolesta, isänsä on hänelle hirmu rakas.. Onneksi minä en ole joutumassa minnekään ja isänsäkään ei sentään kuollut ole :)[/QUOTE]

Harmi tosiaan lapsen puolesta, aikuisen ihmisen hölmöilyt ja niistä maksaminen sitten vankilassa.
Tietysti lapselle tärkeä, vaikka on hölmöillyt ja exmies, jos on hyvä isä, hölmöilyistä huolimatta. :)

Onneksi lapsella on hyvä äiti. :)

[QUOTE="sad";24240705]-ero :([/QUOTE]

:hug: Saanko kysyä miksi ero ? Ei ole pakko kertoa, mutta jos haluat purkaa sydäntä. :(
Voimia siulle, :hug: tuplaten.

- jokapäiväinen raskauden ja vauvan kaipuu joka iltaa kohden vain pahenee ja itku tulee jopa pampers mainoksista.
- työt loppuu viikon päästä ja en tiedä mitä teen jatkossa (aivan hakuteillä)
- rahatilanne huono
- miehen kanssa vieraannutaan toisistamme ja tänäänkin sain pahanmielen kun läks töiden jälkeen juomaan
- tää kuumuus saa entisen akneihon kukkimaan jälleen roimasti. Kun puristaa nenänpäätä niin rasvaa tulee aivan älyttömästi... Kiillän siis kuin hiottu timantti öljytynnyrissä.

(Jotain hyyvväkin:)

+ ihana esikoinen, ainokainen, jokaisen päiväni ilo ja piristys
+ hän oppi tänään uuden viittoman "Tykkään". :)
+ laitoin raitoja hiuksiin ja ne onnistui hienosti :)

+ Olen pystynyt tekemään vähän lyhyempiä työpäiviä hurjan putken jälkeen (yrittäjyyden ihanuuksia)
+ Olen viettänyt laatuaikaa isäni kanssa, jota tulee nähtyä nykyään vaan muutaman kerran vuodessa ja on ollut siksi vähän huono omatunto
+ Käytiin yhdessä myös mustikassa
+ Nyt saa syödä mustikkapiirakkaa

- Paino ei meinaa laskea (hmm.. olisko yhteys mustikkapiirakkaan? Se on tosin hyvin vähäsokerinen versio, ei mikään superherkullinen)
- Energiat on aika vähissä, pitäis jaksaa lenkkeillä
- Mies vittuilee vähän väliä siitä että paino ei putoa, ei voi itse ymmärtää kun sille se on niin helppoa
- Rahat on vähän vähissä, vaikka vähän aikaa sitten sitä tulikin mukavasti. Minne lie huvennut.

elämäntilanteet miehen kanssa vaan niin erilaiset :( :( mulla kaksi lasta jotka asuu mun luona, hällä lapsi joka toinen vko. ei vaan aika/energia/halut/tarpeet kohdanneet. helvetinmoinen suru puserossa vaikka tietääkin että tämä ainut ratkasu.

Harmi ettette voi jatkaa parisuhdetta. :( Tottakai kariutunut parisuhde ja ero saa suremaan ja pitääkin surra ,vaikka tietää eron olevan parasta kaikille osapuolille. :hug:
Yksi tärkeä osa ja elämänvaihe on lopussa ja toinen alkaa. :(

Olen pahoillani siun tilanteesta. Toivottavasti elämä viellä hymyilee siullekkin ja voimia. :hug:

Ystäviä on mukava nähdä välillä ja päästä juttelemaan pitkästä aikaa ihan kasvotusten. :)

Voi harmi, kun miehesi kanssa menee huonosti. :(
Mikä teillä kaivertaa parisuhdetta ? Toivottavasti saatte parisuhteen kuntoon. :hug:

Kiitos :) Mä luulen, että se on pohjimmiltaan tämä erossa olo mikä meidän suhdetta kaivertaa. Mies kun on tällä hetkellä Englannissa töissä. Nyt on viime aikoina ärsyttänyt kun tuntuu, että miehelle tulee aina jotain muuta tekemistä kun meidän pitäs jutella.

[QUOTE="Shosanna";24240756]- jokapäiväinen raskauden ja vauvan kaipuu joka iltaa kohden vain pahenee ja itku tulee jopa pampers mainoksista.
- työt loppuu viikon päästä ja en tiedä mitä teen jatkossa (aivan hakuteillä)
- rahatilanne huono
- miehen kanssa vieraannutaan toisistamme ja tänäänkin sain pahanmielen kun läks töiden jälkeen juomaan
- tää kuumuus saa entisen akneihon kukkimaan jälleen roimasti. Kun puristaa nenänpäätä niin rasvaa tulee aivan älyttömästi... Kiillän siis kuin hiottu timantti öljytynnyrissä.

(Jotain hyyvväkin:)

+ ihana esikoinen, ainokainen, jokaisen päiväni ilo ja piristys
+ hän oppi tänään uuden viittoman "Tykkään". :)
+ laitoin raitoja hiuksiin ja ne onnistui hienosti :)[/QUOTE]

Tiedän mitä on vauvankaipuu, raskasta joka kuukausi yrittää ja toivoa ja sitten kun menkat alkaakin. :(
Mie olen onneksi pääsyt yli jokapäisestä kaipuusta, ei tee enää niin pahaa.
Vaikka se vielläkin kaivertaa ja toivoo joskus onnistuvan.

Toivottavasti työt jatkuu tai saat muuta työtä, toivotaan parasta, että raha-asiatkin parantuvat. :)
Saatteko apua mistään rahatilanteeseen ?
Mikä teidän vieraanuttaa toisistanne, oletteko puhuneet ? :hug:
Toivottavasti saatte asiat ja parisuhteen kuntoon.

Ainakin yksi hyvä puoli on kuumassa, miun ja miehen iho ei kuivu, kun on kosteaa ja hikoilee. :)
Jospa se siun iho siitä rauhottuu.

Ihanaa että teillä lapsi, poika vai tyttö ? :)
Mie en ole viellä saanu yhtään lapsukaista maailmaan.
Hienoa että hän oppi uuden viittoman. :)

+ mun kanit on iloisia ja terveitä ja niitä saa paijata ja leikittää
+ kuuntelin aamulla dopplerilla masuasukin sydämenääniä
+ sain vihdoin ostettua kunnollisia alusvaatteita (raskauden ajaksi tukevampia)
+ mies on ihana ja meillä menee hyvin
+ huomenna alkaa Tuska-festari, 3pv ja tänään sain sinne rannekkeen

- selkäkipu vaivaa
- pääkin kipuilee
- en saa kunnolla syötyä kun helle herättelee aamupahoinvointia takasin

[QUOTE="vieras";24240763]+ Olen pystynyt tekemään vähän lyhyempiä työpäiviä hurjan putken jälkeen (yrittäjyyden ihanuuksia)
+ Olen viettänyt laatuaikaa isäni kanssa, jota tulee nähtyä nykyään vaan muutaman kerran vuodessa ja on ollut siksi vähän huono omatunto
+ Käytiin yhdessä myös mustikassa
+ Nyt saa syödä mustikkapiirakkaa

- Paino ei meinaa laskea (hmm.. olisko yhteys mustikkapiirakkaan? Se on tosin hyvin vähäsokerinen versio, ei mikään superherkullinen)
- Energiat on aika vähissä, pitäis jaksaa lenkkeillä
- Mies vittuilee vähän väliä siitä että paino ei putoa, ei voi itse ymmärtää kun sille se on niin helppoa
- Rahat on vähän vähissä, vaikka vähän aikaa sitten sitä tulikin mukavasti. Minne lie huvennut.[/QUOTE]

Hyvä että sait pitkästä aikaa vähennettyä työpäivää, jaksaa taas sitten paiskia hommia. :)
Asutteko isänne kanssa kaukana toisistanne ?
Hienoa että voit viettää isäsi kanssa laatuaikaa, varmaan isäsikin ymmärtää yrittäjän kiireet.
Ohan se tietysti harmillista, ettei ehdi aina nähdä vanhempiaan tai muita sukulaisia.

Kun pääsisikin mustikkametsään, onnennainen kun pääset. Mie sain isältäni pari rasiaa mustikaa.
Nams mustikkapiirakkaa,oi oi,on hyvää. :p

No nauti toki kesästä ja mustikkapiirakasta, pitäähän kesällä nauttia mustikkapiirakaa. :)
Älä turhaan hätäile painon kanssa, pikkuhiljaa hyvä tulee, joskus voi nauttia.

Hö miksi mies vittuilee siun painosta ? Ikävää tuolainen käytös, älä välitä siitä tai sano takaisin. :hug: :(
Miun mies on hoikka, eikä meinaa lihoa yhtään, mutta kannustaa minnuu eikä vittuile.
Rahahuolet, toivottavasti paranee teillä.
Auttaisko vitamiinit energianpuutteeseen ?

Viimeksi muokattu:
- minullakin suru, kun en voi saada lasta, se on niin suuri murhe enkä voi jakaa sitä läheisteni kanssa, eivät voi aidosti sitä ymmärtää
- tuo peittää melkein kaikki hyvätkin asiat, taidan olla vähän masentunut

+ lomamatka kuitenkin tuntuu mukavalta etukäteen

[QUOTE="rtee";24240851]Kiitos :) Mä luulen, että se on pohjimmiltaan tämä erossa olo mikä meidän suhdetta kaivertaa. Mies kun on tällä hetkellä Englannissa töissä. Nyt on viime aikoina ärsyttänyt kun tuntuu, että miehelle tulee aina jotain muuta tekemistä kun meidän pitäs jutella.[/QUOTE]

Pitkä erossaolo työn takia voikin olla aikaa rankaa, ku ei ole sitä yhteistä arkea ja yhdessäoloa niin paljoa. :( ja vastuuta joutuu kantamaan yksin.
Harmi ettei miehesi puhu, hän taitaa kartella siun kanssa puhumista jostain syystä ja etsii tekemistä.

Toivotan valoisampia päiviä siulle. :hug:

+ Kävin ryöpaikalla/aisakkaan luona, miten sen nyt haluaa ajatella. Eivät tarvitse mua tänä viikonloppuna, mutta sain kuitenkin kotiin töitä = ihannediili.

+ Esikoisen (7v.) kanssa istuttiin kolmisen tuntia kotikylän järvellä soutuveneessä mato-ongella. Tyttö sai pienen ahvenen, juteltiin syntyjä syviä, syötiin suolakeksejä, aurinko paistoi... Mahtavaa laatuaikaa. :)

+ Tehtiin miehen kanssa yhdessä loistoruokaa. Parisuhde on muutenkin pelittänyt viime aikoina :heart:

- Rahaa voisi olla enemmänkin, vaan kun kesällä ei viitti yrittäjäkään painaa ihan 25/8... ;)
- Kalareissun jälkeen lapsilla oli jostain syystä koko porukalla vähän vaikeaa hetkellisesti.

Hyvä että sait pitkästä aikaa vähän lomaa, jaksaa taas sitten paiskia hommia. :)
Asutteko isänne kanssa kaukana toisistanne ?
Hienoa että voit viettää isäsi kanssa laatuaikaa, varmaan isäsikin ymmärtää yrittäjän kiireet.
Ohan se tietysti harmillista, ettei ehdi aina nähdä vanhempiaan tai muita sukulaisia.

Kun pääsisikin mustikkametsään, onnennainen kun pääset. Mie sain isältäni pari rasiaa mustikaa.
Nams mustikkapiirakkaa,oi oi,on hyvää. :p

No nauti toki kesästä ja mustikkapiirakasta, pitäähän kesällä nauttia mustikkapiirakaa. :)
Älä turhaan hätäile painon kanssa, pikkuhiljaa hyvä tulee, joskus voi nauttia.

Hö miksi mies vittuilee siun painosta ? Ikävää tuolainen käytös, älä välitä siitä tai sano takaisin. :hug: :(
Miun mies on hoikka, eikä meinaa lihoa yhtään, mutta kannustaa minnuu eikä vittuile.
Rahahuolet, toivottavasti paranee teillä.
Auttaisko vitamiinit energianpuutteeseen ?

Juu vitamiineja on tässä vedelty, jos vaikka auttais :) Mies on aina ollu vähän semmonen vittuilija, tai me molemmat ollaan, ja yleensä se on hyväntahtoista mutta tietty kun on arka asia niin se ottaa päähän. Kyllä se kerran perusteli sitä sillä, että ajatteli minun sisuuntuvan niin että jaksaisin ainakin käydä lenkillä :D Mutta joo, kyllä se jo sitä tajuaa hillitäkin.

En edes asu kovin kaukana isästä, vaan sata kilsaa, mutta aina on vaan liian kova kiire. Ja tykkään sitten jäädä yöksi kun käyn. Mutta onneksi nyt oli useampi päivä aikaa, saadaan miehenkin kanssa samalla hermolepoa toisistamme kun kumpikin sitä aina välillä kaipaa, kun ollaan yleensä tosi tiiviisti yhdessä.

Kiitos tästä ketjusta, tulee oikeasti hyvä olo kun joku kiinnostuu kuulumisista :)

+ mun kanit on iloisia ja terveitä ja niitä saa paijata ja leikittää
+ kuuntelin aamulla dopplerilla masuasukin sydämenääniä
+ sain vihdoin ostettua kunnollisia alusvaatteita (raskauden ajaksi tukevampia)
+ mies on ihana ja meillä menee hyvin
+ huomenna alkaa Tuska-festari, 3pv ja tänään sain sinne rannekkeen

- selkäkipu vaivaa
- pääkin kipuilee
- en saa kunnolla syötyä kun helle herättelee aamupahoinvointia takasin

Kanit on söpöjä, meillä taas saa paijata kissoja. :D
Onnea vauvasta :flower:
Kunnolliset tukevat alusvaatteet onkin tärkeitä.
Onneksi on ihania miehiä ja hyviä parisuhteita. =)

Pidä hauskaa Tuska- festareilla. :D

Auts kivut ei ole kovin hauskoja. :|
Pystyisitkö syömään jotain kylmiä marjoja ja hedelmiä, kasviksia ? Jäätelöä ?

- minullakin suru, kun en voi saada lasta, se on niin suuri murhe enkä voi jakaa sitä läheisteni kanssa, eivät voi aidosti sitä ymmärtää
- tuo peittää melkein kaikki hyvätkin asiat, taidan olla vähän masentunut

+ lomamatka kuitenkin tuntuu mukavalta etukäteen

:hug: Mksi läheisesi eivät ymmärrä ? Harmi jos et voi puhua heidän kanssaan vauvankaipuusta.

Mie puhun mieheni kanssa vauvankaipuusta, hänkin kaipaa lasta.
Mutta äitini ja siskoni kanssa en puhu kaikesta vauvankaipuuseen liittyvästä, ainakaan niin paljon.
Varsinkin kun siskoni saa pian toisen lapsen.

Ehkä voisit puhua vauvankaipuusta ja tunteista ammatti-ihmiselle, jos tunnet itsesi masentuneeksi ?
Helpottaisi varmaan sinnuu. :)
Lapsettomille on jotain yhdistyksiä ja kotisivutkin taitaa löytyä, jos haluaisit vertaistukea. :hug:

Nauti lomamatkasta täysin rinnoin, yritä työntää taustalle ongelmat loman ajaksi. :)

Viimeksi muokattu:
+ Kävin ryöpaikalla/aisakkaan luona, miten sen nyt haluaa ajatella. Eivät tarvitse mua tänä viikonloppuna, mutta sain kuitenkin kotiin töitä = ihannediili.

+ Esikoisen (7v.) kanssa istuttiin kolmisen tuntia kotikylän järvellä soutuveneessä mato-ongella. Tyttö sai pienen ahvenen, juteltiin syntyjä syviä, syötiin suolakeksejä, aurinko paistoi... Mahtavaa laatuaikaa. :)

+ Tehtiin miehen kanssa yhdessä loistoruokaa. Parisuhde on muutenkin pelittänyt viime aikoina :heart:

- Rahaa voisi olla enemmänkin, vaan kun kesällä ei viitti yrittäjäkään painaa ihan 25/8... ;)
- Kalareissun jälkeen lapsilla oli jostain syystä koko porukalla vähän vaikeaa hetkellisesti.

Mukavia juttuja :)
Oi yhessä on ihana kokata ja syyä hyvää ruokaa. :)
Hienoa että teilläkin pelittää parisuhde hyvin.

Rahahuolet, niin rahaa voisi tietysti olla aina hieman enemmän. :)
Joskus on lapsillakin huonoja hetkiä, onneksi hetkellisesti vain. :D

[QUOTE="vieras";24241273]:D Sä oot jääny mieleen näistä miespohdinnoista, hauskalla tavalla. Millainen uros on kyseessä?[/QUOTE]

Kiitos, juuri siksi laitoin tämän tänne piiloon ja sopivaan ketjuun :) Ihana mies on kyseessä. Ollaan nyt tunnettu reilu puoli vuotta.. Hän kuulemma yllättyi ja jäi sanattomaksi, sit karkasin tilanteesta. Ei puhuttu kasvotusten.. Eli asia jäi leijumaan :snotty: Nooh aika näyttää..

Kiitos, juuri siksi laitoin tämän tänne piiloon ja sopivaan ketjuun :) Ihana mies on kyseessä. Ollaan nyt tunnettu reilu puoli vuotta.. Hän kuulemma yllättyi ja jäi sanattomaksi, sit karkasin tilanteesta. Ei puhuttu kasvotusten.. Eli asia jäi leijumaan :snotty: Nooh aika näyttää..

Pidetään peukkuja. Se on positiivista et kerroit, ei tarvitse miettiä ja jahkailla turhia. Mä olen kans ollu aina ihan toiminnan nainen näissä asioissa ja ottanut selvää. :D

[QUOTE="vieras";24241358]Pidetään peukkuja. Se on positiivista et kerroit, ei tarvitse miettiä ja jahkailla turhia. Mä olen kans ollu aina ihan toiminnan nainen näissä asioissa ja ottanut selvää. :D[/QUOTE]

No jos ei tuu mitään niin sit kohti seuraavaa prinssiä :).. Oon huomannu saman että olen toiminnan nainen, vaikka heittäydynkin välillä teinitasolle ja jahkailen.. :D

Onko tämä nyt iloinen vai tuleeko surua. Hmm.. Paljastin tunteeni eräälle miehelle ja ja... Plaaah.. Saa nähdä seuraako hyvää vai ei.

Miusta iloinen, kiva että paljastit tunteesi miehelle, joskus kannattaa ottaa riski. =)
Jospa siitä jotain kehityykin, kerro sitten. =)
Mie toivon että sinnuu onnistaa se miehen kanssa. :D

Yhteistyössä