[QUOTE="vieras";24240763]+ Olen pystynyt tekemään vähän lyhyempiä työpäiviä hurjan putken jälkeen (yrittäjyyden ihanuuksia)
+ Olen viettänyt laatuaikaa isäni kanssa, jota tulee nähtyä nykyään vaan muutaman kerran vuodessa ja on ollut siksi vähän huono omatunto
+ Käytiin yhdessä myös mustikassa
+ Nyt saa syödä mustikkapiirakkaa
- Paino ei meinaa laskea (hmm.. olisko yhteys mustikkapiirakkaan? Se on tosin hyvin vähäsokerinen versio, ei mikään superherkullinen)
- Energiat on aika vähissä, pitäis jaksaa lenkkeillä
- Mies vittuilee vähän väliä siitä että paino ei putoa, ei voi itse ymmärtää kun sille se on niin helppoa
- Rahat on vähän vähissä, vaikka vähän aikaa sitten sitä tulikin mukavasti. Minne lie huvennut.[/QUOTE]
Hyvä että sait pitkästä aikaa vähennettyä työpäivää, jaksaa taas sitten paiskia hommia.

Asutteko isänne kanssa kaukana toisistanne ?
Hienoa että voit viettää isäsi kanssa laatuaikaa, varmaan isäsikin ymmärtää yrittäjän kiireet.
Ohan se tietysti harmillista, ettei ehdi aina nähdä vanhempiaan tai muita sukulaisia.
Kun pääsisikin mustikkametsään, onnennainen kun pääset. Mie sain isältäni pari rasiaa mustikaa.
Nams mustikkapiirakkaa,oi oi,on hyvää.
No nauti toki kesästä ja mustikkapiirakasta, pitäähän kesällä nauttia mustikkapiirakaa.

Älä turhaan hätäile painon kanssa, pikkuhiljaa hyvä tulee, joskus voi nauttia.
Hö miksi mies vittuilee siun painosta ? Ikävää tuolainen käytös, älä välitä siitä tai sano takaisin. :hug:

Miun mies on hoikka, eikä meinaa lihoa yhtään, mutta kannustaa minnuu eikä vittuile.
Rahahuolet, toivottavasti paranee teillä.
Auttaisko vitamiinit energianpuutteeseen ?