Onnellisia / illoisia ja surullisia asoita tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
+ helle
+ lapset
+ marjat

- oon lihava
- ikean vessassa oli paperi loppu, jouduin pyyhkii käteeni
- vaikealta tuntuu paluu kotipaikkakunnalle vielä vuoden jälkeenkin :((

+ Oli ihana palata kotiin tytön luo (3h erossa oli paljon)
+ Sain lastenvahdit oman menoni ajaksi
+ Leipomon mutakakku <3

- Mieheni sairauden huono tila
- Ikävä miestä
- Anoppi taas arvosteli
- Tää yksinäisyys kun lapsi jo nukkuu

+ Mies ja hänen kanssaan viettämäni aika
+ Bingo
+ Sääreni
+ Vauva ei ole juurikaan oksentanut tänään
+ Ukkonen

- Painajaiset joissa esiintyi palstalaisia (data, keittiönoita, dechs) :D
- Cola teki mut taas hyperiks ja olo on inhottava
- En jaksanut tehdä ruokaa

No jos ei tuu mitään niin sit kohti seuraavaa prinssiä :).. Oon huomannu saman että olen toiminnan nainen, vaikka heittäydynkin välillä teinitasolle ja jahkailen.. :D

Mä lopulta löysin sen ihanan unelmien prinssin, jolla on ihan kaikki oikeat ominaisuudet. Kannattaa tosiaan mennä seuraavaan jos ei natsaa. Ihania mahdollisuuksia on NIIN paljon tarjolla. Kohta kuuluu kavioiden kopse ja joku trubaduuri laulaa partsin alla Oi Minskiii.....

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="vieras";24241134]Juu vitamiineja on tässä vedelty, jos vaikka auttais :) Mies on aina ollu vähän semmonen vittuilija, tai me molemmat ollaan, ja yleensä se on hyväntahtoista mutta tietty kun on arka asia niin se ottaa päähän. Kyllä se kerran perusteli sitä sillä, että ajatteli minun sisuuntuvan niin että jaksaisin ainakin käydä lenkillä :D Mutta joo, kyllä se jo sitä tajuaa hillitäkin.

En edes asu kovin kaukana isästä, vaan sata kilsaa, mutta aina on vaan liian kova kiire. Ja tykkään sitten jäädä yöksi kun käyn. Mutta onneksi nyt oli useampi päivä aikaa, saadaan miehenkin kanssa samalla hermolepoa toisistamme kun kumpikin sitä aina välillä kaipaa, kun ollaan yleensä tosi tiiviisti yhdessä.

Kiitos tästä ketjusta, tulee oikeasti hyvä olo kun joku kiinnostuu kuulumisista :)[/QUOTE]

Miulle ei toimi vittuilutyyli yhtään, mie suuttuisin enemmän ku sisuuntuisin. :D
Miut saa tekemään rakkaudella ja hellyydellä, onneksi tuo miun ukko tajusi sen . :)

Varmaan isäsi ymmärtää, miksi et aina ehdi käymään, vaikka kiva onkin yhdessä olla ja viettää aikaa, kun pystyy.

Onneksi miehesi osaa jo jonkin verran rajoittaa veetuilua, tietysti satuttaa ja harmittaa, kun ulkonäkö tai paino on arka asia ja toinen puhuu ilkeästi, vaikka tarkoittaakin hyvää. :hug:

Ole hyvä vaan ketjusta :D miulle itselleni tuli myös hyvä olo, jos voin auttaa tai lohduttaa tämän ketjun avulla. niin hyvä juttu. Joskus sitä tarvitsee itsekkin, huomata että joku välittää ja on kiinostut miten menee elämässä ja voi purkaa vaikka pahaa mieltään tai sitten iloita muiden kanssa . :)

hekoheko, ihme lässytystä tältä Kaisilta! :D joku kun sitä erehtyi kehumaan niin nyt menee ihan yliöveriks

Miksi se haittaa sinnuu ?
Tämäkö nyt oli siun hyvä ja onnellinen asia tässä päivässä vai ehkä surullinen ? :) :hug:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24241489]Mä lopulta löysin sen ihanan unelmien prinssin, jolla on ihan kaikki oikeat ominaisuudet. Kannattaa tosiaan mennä seuraavaan jos ei natsaa. Ihania mahdollisuuksia on NIIN paljon tarjolla. Kohta kuuluu kavioiden kopse ja joku trubaduuri laulaa partsin alla Oi Minskiii.....[/QUOTE]

Hahahaa!! Oon ainakin kuvitellut tunteiden olevan molemminpuolista, nyt kyllä rupesin epäröimään tietenkin :D No jätän parvekkeen oven auki jos vaikka kuuluiskin :D hihiii.. Ihan on teini olo:xmas: |O Onnea sulle :) rakkaus on ihanaa :heart:

+ helle
+ lapset
+ marjat

- oon lihava
- ikean vessassa oli paperi loppu, jouduin pyyhkii käteeni
- vaikealta tuntuu paluu kotipaikkakunnalle vielä vuoden jälkeenkin :((

Mukavia asioita kaikki, helle, kuhan ei kestä liian pitkään, lapset :) ja marjat :p tuoreet mansikat ja moneet muut.

Ihmisiä on monenkokoisia ja yhtä hyviä kaikki kokoon katsomatta. :)
Oletko yrittänyt painonhallintaa ?

Inhottavaa että vessoista loppuu paperit. :|
Voi, miksi tuntuu vaikealta ? Ei ole pakko kertoa. :hug:
Jospa se siitä pikku hiljaa, ystävien ja sukulaisten avulla.

+ Oli ihana palata kotiin tytön luo (3h erossa oli paljon)
+ Sain lastenvahdit oman menoni ajaksi
+ Leipomon mutakakku <3

- Mieheni sairauden huono tila
- Ikävä miestä
- Anoppi taas arvosteli
- Tää yksinäisyys kun lapsi jo nukkuu

Nyt olet taas tyttösi luona =)
Hienoa että sait lastenvahdit omien menojesi aikaan, joskus homma toimii.
Nauti mutakakusta. :D

Olen pahoillani miehesi sairaudesta ja huonosta tilasta, voimia :hug:
Mies varmaan ikävöi sinnuu ja perhettä :hug: toivottavasti miehesi voi pian paremmin, jos mahdollista.

Älä välitä anopin puheista.
Toivottavasti yksinäisyys hellittää, voisitko puhua vaikka vanhempiesi tai ystävien kanssa ?

+ Mies ja hänen kanssaan viettämäni aika
+ Bingo
+ Sääreni
+ Vauva ei ole juurikaan oksentanut tänään
+ Ukkonen

- Painajaiset joissa esiintyi palstalaisia (data, keittiönoita, dechs) :D
- Cola teki mut taas hyperiks ja olo on inhottava
- En jaksanut tehdä ruokaa

Rakkaan kanssa on aina kiva viettää aikaa. :)
Voititko bingosta ?
Toivottavasti vauva ei oksentele paljon.
Sais tulla meillekin taas ukkonen. :D

Hö, painajaiset ei ole kovin kivoja, niitä on joskus miullakin. Kerrohan millainen painajainen, mitä meijän rakkaat palstalaiset teki ? :D
Cola, joskus hyvää, mutta olo ei. Entäs kahvi tekeekö samalla tavalla ku Cokis ?

Ei aina jaksa ruokaa tehdä. :)

[QUOTE="vieras";24241489]Mä lopulta löysin sen ihanan unelmien prinssin, jolla on ihan kaikki oikeat ominaisuudet. Kannattaa tosiaan mennä seuraavaan jos ei natsaa. Ihania mahdollisuuksia on NIIN paljon tarjolla. Kohta kuuluu kavioiden kopse ja joku trubaduuri laulaa partsin alla Oi Minskiii.....[/QUOTE]

Löytyy näitä unelmien prinsejä, kun vaan jaksaa ehtiä. :D

+kaikki perheessä on terveitä
+loma

-kaikki perheessä tappelee
-olen läski ja läskistyn koko ajan lisää
-mulla/meillä ei ole kavereita eikä siis sosiaalista elämää

Hahahaa!! Oon ainakin kuvitellut tunteiden olevan molemminpuolista, nyt kyllä rupesin epäröimään tietenkin :D No jätän parvekkeen oven auki jos vaikka kuuluiskin :D hihiii.. Ihan on teini olo:xmas: |O Onnea sulle :) rakkaus on ihanaa :heart:

:D Ihanaa,ohan se rakkaus. :heart:
Ehkä se onkin molemminpuoleista, kuka ties. :)

Kanit on söpöjä, meillä taas saa paijata kissoja. :D
Onnea vauvasta :flower:
Kunnolliset tukevat alusvaatteet onkin tärkeitä.
Onneksi on ihania miehiä ja hyviä parisuhteita. =)

Pidä hauskaa Tuska- festareilla. :D

Auts kivut ei ole kovin hauskoja. :|
Pystyisitkö syömään jotain kylmiä marjoja ja hedelmiä, kasviksia ? Jäätelöä ?

Hedelmiä oon saanut alas, mutta pistää närästää jos ei syö jotain "kunnollista"... Mutta kyllä tää tästä, siis periaatteessa pahoinvoinnit jäi rv 11 mutta nyt kuumalla tuntuu olevan taas vaikeampaa. En sentään enää oksentele :x

Mutta kiitos, tiedän että Tuskassa helpottaa, niin käy aina kun saa muuta mietittävää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;24241762:
+Pikkusisko äsken soitti,että haluaa tulla käymään pitkästä aikaa.=)
+Mies menee huomenna tuskaan minun hääpäivälahjaksi ostamalla lipulla:heart:
-Mun selkä ei meinaa parantua leikkauksen jäljiltä..:|
-Helle

On hyvä että sukulaiset pitää yhteyttä ja varsinkin sisko =)
Täällä onkin moni menossa tuskaan, hyvä hääpäivälahja =)
Mie ostin miehelle lahjaksi teräsluotiriipuksen.

Voi :hug: mikä siun selässä on ? Toivottavasti alkaa parantumaan. :|
Välillä on mukavaa aurinkoinen sää ja lämpö, mutta liika on liikaa.

Viimeksi muokattu:
Rakkaan kanssa on aina kiva viettää aikaa. :)
Voititko bingosta ?
Toivottavasti vauva ei oksentele paljon.
Sais tulla meillekin taas ukkonen. :D

Hö, painajaiset ei ole kovin kivoja, niitä on joskus miullakin. Kerrohan millainen painajainen, mitä meijän rakkaat palstalaiset teki ? :D
Cola, joskus hyvää, mutta olo ei. Entäs kahvi tekeekö samalla tavalla ku Cokis ?

Ei aina jaksa ruokaa tehdä. :)

Tänään en voittanut, mut bingoa on kiva pelata =)

Keittiönoita laittoi unessa tekstiviestin missä kertoi tekevänsä papukeittoa, data piipahteli muuten vaan vähän väliä eri kohdissa unta, dechsin veli ja veljen vaimo (en tiedä onko oikeasti veljeä tai veljellä vaimoa) olivat mun kuvattavina, heillä oli joku häätraditio joka piti ikuistaa, kukkakimpun jättäminen johonkin tuolille... Eivät onneksi olleet painajaisen aiheuttajina vaan kevensivät sitä unta :P

Kahvia en uskalla juoda, alkaa sydän tykytteleen :)

+kaikki perheessä on terveitä
+loma

-kaikki perheessä tappelee
-olen läski ja läskistyn koko ajan lisää
-mulla/meillä ei ole kavereita eikä siis sosiaalista elämää

Terveys on tärkeä asia ja mukavaa saada välillä lomailla. Nauttikaa lomasta. =)

Miksi tappelette ? Rasittavaa varmaan, helle vai jokin muu ? :hug:
Meitä on kaikenkokoisia ja kaikki mahtuu maailmaan ja on yhtä arvokkaita. :hug:
Haluatko sitten laihtua vai haluatko olla sinut itsesi kanssa ? Voimia siulle.

Entäs suku, eikö teil ole sukua lähellä ?
Jospa tutustuisit uusiin ihmisiin ja etsisit kavereita, harrastukset, työ, koulu, kerhot ?

Viimeksi muokattu:
+työpaikka ja perhe

- läheisen ystävän hautajaiset lauantaina. Ahdistaa niin mahdottomasti kun tietää että hautajaisissa varmaan todella ymmärtää että hän poissa ja nähdä hänen pienet lapsensa ja vaimonsa surun keskellä.

[QUOTE="vieras";24241909]+työpaikka ja perhe

- läheisen ystävän hautajaiset lauantaina. Ahdistaa niin mahdottomasti kun tietää että hautajaisissa varmaan todella ymmärtää että hän poissa ja nähdä hänen pienet lapsensa ja vaimonsa surun keskellä.[/QUOTE]

=) iloisia ja onnellisia asioita.

Osanottoni :hug: ikävä kuulla ystäväsi poismenosta. :(
Siulle ja hänen perheellään on vaikea päivä, en osaa sinua lohduttaa läheisen ystävän menetyksessä muuten kuin :hug:

Yhteistyössä