Onnellisia / illoisia ja surullisia asoita tänään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
+sain nukkua päivätorkut
+koira on niin pöhelö, että sen menoa ei voi kun nauraa
+illalla katotaan miehen kans leffaa
+tyttö osaa olla niin spö, että äitiä ihan itkettää :D

-mulla on hormonit ihan sekasin, saatan kiukustua jostain ihan turhasta, jolle sit jälkeenpäin nauran
-mulle ei sovi tää trooppinen ilmasto ollenkaan: suoristin hiukset ja meni 30min, kun ne oli taas ihan käkkärät---> nyt mulla on ihana afro
-mies joutui lomallaan töihin täksi ja huomiseksi päiväksi, ei kiva.
-väsyttää

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24239308:
Mieheltä leikattiin muutamia kuukausia sitten kasvain kädestä..ja nyt näyttäis siltä,et on uusinut..:|

Juu koskaan ei tiedä jos vaikka työt loppuisivat..parempi olla onnellinen siitä,että niitä on ja nauttia sitten niistä pienistäkin yhteisistä hetkistä,joita ehkäpä arvostaakin aivan erilailla,kun ei koko ajan näe toista.

Voi ei, on harmi että miehesi kasvain on uusinut. :(
Taisit siitä aikaisemmin jossain keskustelussa kertoakin, ikävää, voimia teille molemmille. :hug:

Totta, jokaisesta yhteisestä hetkestä pitää nauttia ja arvostaa, sen kun muistaisi jokainen omassa elämässään. :)

Voi ei, voimia siulle :( :hug: miksi ihmeessä mies haluaa erota, kertoiko edes ? Ikävää tosiaan.
Isäsi syöpä viellä kaiken lisäksi, millaisessa vaiheessa isäsi syöpä on ? :hug:
Uskon ettei olisi voimia töihin, hae toki sairaslomaa, jos siltä tuntuu.

Lapset on ihania, varmasti on mailman ihanin poika. :)

Ei kuulemma tiedä itsekkään miksi haluaa erota ja nyt ei enää tiedä haluaako edes.. :(
Isän syövästä tiedetään vasta vähän, todettiin viime viikolla...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24239338:
+sain nukkua päivätorkut
+koira on niin pöhelö, että sen menoa ei voi kun nauraa
+illalla katotaan miehen kans leffaa
+tyttö osaa olla niin spö, että äitiä ihan itkettää :D

-mulla on hormonit ihan sekasin, saatan kiukustua jostain ihan turhasta, jolle sit jälkeenpäin nauran
-mulle ei sovi tää trooppinen ilmasto ollenkaan: suoristin hiukset ja meni 30min, kun ne oli taas ihan käkkärät---> nyt mulla on ihana afro
-mies joutui lomallaan töihin täksi ja huomiseksi päiväksi, ei kiva.
-väsyttää

Ihana saada joskus nukkua päiväunet. :)
Meillä taas on pöhköjä kissoja, ihme touhuja välillä. :D
Mikäs leffa on kyseessä ?
Lapset :D

Miulla oli kans hormoonit viime viikolla sekaisin, vissiin ovulaatioaika oli.
Välillä itketti ja välillä ärsytti.

Harmi että mies joutuu lomalla töihin. :|
Toivottavasti väsymys helpottaa.
Afro, ei kovin kiva.

Ei kuulemma tiedä itsekkään miksi haluaa erota ja nyt ei enää tiedä haluaako edes.. :(
Isän syövästä tiedetään vasta vähän, todettiin viime viikolla...

Voi, on siulla monta vaikeaa asiaa yhdellä kertaa. :(
Mie oon pahoillani siun puolesta. :hug:
Tuolainen on kyllä kaikeaa, kun kumppani haluaakin erota, eikä tiedä syytä ja sitten kohta ei tiijäkkään mitä tekee.

Voimia, toivottavasti ennuste olisi hyvä.

+ Viikonloppu kolkuttelee jo ovella

- Olen hikoillut aamusta asti. Liian trooppinen ilmasto täällä meillä päin tänään. Ukkostanutkin pariin otteeseen, eikä tuo kuumuus vaan hellitä otettaan. En voi edes kävellä, ilman hikikarpaloita niskassa ja naamalla. :(

+ Viikonloppu kolkuttelee jo ovella

- Olen hikoillut aamusta asti. Liian trooppinen ilmasto täällä meillä päin tänään. Ukkostanutkin pariin otteeseen, eikä tuo kuumuus vaan hellitä otettaan. En voi edes kävellä, ilman hikikarpaloita niskassa ja naamalla. :(

Viikonloput on ihan mukavia :D onko jotain tosi mukavaa luvassa vai vaan lepoa ja löhöilyä ? :)

Jep, liian pitkään ei jaksa kuumuutta, onneksi olisi joitakin viileitäkin päiviä, että tämän päivän on
kestänyt lämpöä. Toisaalta miulla oli mukava päivä kävellä kaupungilla, kun vettä ei satanut.

Oon ollu ilonen tänään, kun mentiin sateen jälkeen ulos ja taloyhtiön leikkipaikalla oli kaksi pikkupoikaa, jotka teki puroja, ja meillä oli mun likan ja niiden kanssa niiiiiiiiin hauska leikkihetki, että oltiin kaikki ihan hiestä märkiä ja kurasia, kun tuli ruoka-aika. :)

Minulle on tänään sattunut varsin hassuja :) oltiin juuri lasten kanssa ruokapöydässä lounaalla, kun yläkerrasta satoi graavilohta monta pakettia. :p
Anoppi soitti iltapäivästä ja käski olla kotona, koska appiukko tulee käymään. Esikoinen sai uuden sängyn + patjat. :)
Tyttö oppi ajamaan polkupyörällä niin, ettei äitin tarvi ihan koko aikaa auttaa ja kipittää perässä.:heart:
Saatiin toinen sohva takaisin olkkariin esikoisen huoneesta. :D

+ sain puskettya työprojektiani mukavasti eteenpäin
+ on jo torstai ja huomenna pääsee mökille

- miehen (aikuinen) poika ei taaskaan käynyt lomallaan isäänsä tapaamassa. Keljuttaa katsoa kun mies on pahoillaan ja pettynyt

[QUOTE="Eee";24239594]Oon ollu ilonen tänään, kun mentiin sateen jälkeen ulos ja taloyhtiön leikkipaikalla oli kaksi pikkupoikaa, jotka teki puroja, ja meillä oli mun likan ja niiden kanssa niiiiiiiiin hauska leikkihetki, että oltiin kaikki ihan hiestä märkiä ja kurasia, kun tuli ruoka-aika. :)[/QUOTE]

:) Kultaisia lapsukaisia, hauskaa että oli mukava leikkihetki heillä ja siulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24239655:
Minulle on tänään sattunut varsin hassuja :) oltiin juuri lasten kanssa ruokapöydässä lounaalla, kun yläkerrasta satoi graavilohta monta pakettia. :p
Anoppi soitti iltapäivästä ja käski olla kotona, koska appiukko tulee käymään. Esikoinen sai uuden sängyn + patjat. :)
Tyttö oppi ajamaan polkupyörällä niin, ettei äitin tarvi ihan koko aikaa auttaa ja kipittää perässä.:heart:
Saatiin toinen sohva takaisin olkkariin esikoisen huoneesta. :D

Hmm, satoi graavilohta ? :D :p
Mukavat anoppi ja appi.

Mukavaa että tyttäresi oppi ajamaan pyörällä, minkä ikäinen tyttö ?
Ainakin sohvat riittää, meillä ei meinaa sohvat rittää, vaikka ei ole kuin 2 aikuista :D
Esikoinenko nukkui sohvalla vai miksi oli hänen huoneessa ? :)

+ mulla on maailman ihanin mies
+ kuopus on maailman suloisin herätessään ja tullessaan itse ulos makkarista tukka pörrössä ja unipupu kainalossa unesta mykkyrällä :heart: AWWWWWWWWWW! :d
+ miehellä on loma = mulla vapaampaa kotona, ei tarvitse KOKO ajan olla neiti täystuhon perässä kotona ollessa
+ mulla on tällä hetkellä hiukan löysää rahaa. ei ole piiiiitkään aikaan ollut tämmöinen tilanne. aina kaikki mikä on ullut, on myös mennyt.

- mä olen läpeensä paska ja paha ihminen, en ansaitse tätä onneani :(
- mulla menee enemmän kuin 5 kertaa päivässä hermo esikon teinixuhmapurkauksiin ja päästän sen usein yökylään, ettei mun tarvi kuunnella sitä :ashamed: Olen PASKA, tiedän :ashamed:
- mun päätäni särkee TAAS niin että hermo menee

+ sain puskettya työprojektiani mukavasti eteenpäin
+ on jo torstai ja huomenna pääsee mökille

- miehen (aikuinen) poika ei taaskaan käynyt lomallaan isäänsä tapaamassa. Keljuttaa katsoa kun mies on pahoillaan ja pettynyt

Hyvä että työt luistaa, joskus sitä taas saa itseään ottaa niskasta kiini. :)
Hauskaa mökkiviikonloppua teille.

:( on harmi ettei poika tullut käymään isänsä luona.
Ikävää että miehesi odotti poikaansa ja tuotti pettymyksen, kun ei tullutkaan.
Kyllä sitä tulee paha mieli tuolaisesta ja itsellekin tietysti kun tietää toisen olevan pahoillaan moisesta pettymyksestä.

+ olen töistä vapaalla pitkän putken jälkeen
+ huomenna Tuska Open Air -festari

- en ole opiskellut tarpeeksi kesällä
- en ole siivonnut

Pidä hauskaa vapaalla ja Tuska- festarilla. :D
Nauti vapaasta.

Ehtii sitä siivota ja opiskella, ota nyt rennosti, kun voit. :D

[QUOTE="vieras";24240378]+ mulla on maailman ihanin mies
+ kuopus on maailman suloisin herätessään ja tullessaan itse ulos makkarista tukka pörrössä ja unipupu kainalossa unesta mykkyrällä :heart: AWWWWWWWWWW! :d
+ miehellä on loma = mulla vapaampaa kotona, ei tarvitse KOKO ajan olla neiti täystuhon perässä kotona ollessa
+ mulla on tällä hetkellä hiukan löysää rahaa. ei ole piiiiitkään aikaan ollut tämmöinen tilanne. aina kaikki mikä on ullut, on myös mennyt.

- mä olen läpeensä paska ja paha ihminen, en ansaitse tätä onneani :(
- mulla menee enemmän kuin 5 kertaa päivässä hermo esikon teinixuhmapurkauksiin ja päästän sen usein yökylään, ettei mun tarvi kuunnella sitä :ashamed: Olen PASKA, tiedän :ashamed:
- mun päätäni särkee TAAS niin että hermo menee[/QUOTE]

Onneksi on nuita ihania miehiä :)
Lapset :)
Mukavaa että miehelläsi on lomaa ja sie saat välillä olla vapaaminen.

Kiva ettei ole rahahuolia. :)

Hö, mie en usko että sie oot lääpensä paska ja paha ihminen. :hug:
Jokaisella on huonoja päiviä, niin siulla kuin teinilläkin. Voimia. :hug:

Auts, päänsärky ei ole kivaa. :| onko siulla lääkeitä, jotka auttaa särkyyn ?

+ Käytiin ostamassa lapselle päiväkotiin menon kunniaksi reppu, vaatteita ym. mukavaa
+ Sain työharjoittelupaikan
+ Aurinko paistaa ja on loppukesäksi mukavia suunnitelmia <3
+ Pakastimessa on lakujäätelöä

- Ex mies eli lapsen isä lähti tänään vuodeksi vankilaan
- Kuntoilu on jäänyt väliin koko viikon

[QUOTE="vieras";24240469]+ Käytiin ostamassa lapselle päiväkotiin menon kunniaksi reppu, vaatteita ym. mukavaa
+ Sain työharjoittelupaikan
+ Aurinko paistaa ja on loppukesäksi mukavia suunnitelmia <3
+ Pakastimessa on lakujäätelöä

- Ex mies eli lapsen isä lähti tänään vuodeksi vankilaan
- Kuntoilu on jäänyt väliin koko viikon[/QUOTE]

Hauskaa että löysitte lapselle kivan repun ja vaatteita. :)
Onnea työharjoittelupakasta :flower:
Aurinkoinen ja lämmin ilma on ihana, kuten tänäänkin, kunhan ei kestä viikkokausia ilman viilentäviä sateita. :)
Nams lakujäätelöä :p meillä oli nougatjäätelöä.

Voi ei, mitens tuolainen tilanne ? Ei toki tarvitse kertoa enempää, jos et halua.
Ei kovin mukava tilanne että ex joutuu vankilaan.
No vaikka kuntoilu on jäänyt vähemmälle, niin kuntoilet sitten kun voit. :)

[QUOTE="vieras";24239688]Voimia!! Tuli niin elävästi mieleen kesäinen päivä melko tarkalleen 6 vuotta sitten, jolloin omalla isälläni todettiin keuhkosyöpä... Sinä vuonna ei joulua enää nähnyt :([/QUOTE]

Syöpä on näköjään aika salakavala sairaus. :(
Vaikka isäsi menehtymisestä on jo kuusi vuotta, niin osanottoni. :hug:
Varmaan jää takaraivoon kaihertamaan viellä vuosien jälkeen.

[QUOTE="rtee";24240562]+ näin hyvää ystävää pitkästä aikaa

- miehen kanssa menee huonosti[/QUOTE]

Ystäviä on mukava nähdä välillä ja päästä juttelemaan pitkästä aikaa ihan kasvotusten. :)

Voi harmi, kun miehesi kanssa menee huonosti. :(
Mikä teillä kaivertaa parisuhdetta ? Toivottavasti saatte parisuhteen kuntoon. :hug:

Yhteistyössä