onnellinen, onnellinen, onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oij
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oij

Vieras
Mä oon niin onnellinen, että tässä maailmassa on vielä niitä hyviä parisuhde-esimerkkejä, pareja, jotka ottaa yhteen hullun lailla, mutta asiasta, ja sen jälkeen rakastaa taas vaan hullummin.

Mä oon niin onnellinen, että eksäni tajusi jättää mut, koska mä en olisi uskaltanut erota, vaikka halusin kaikkea muuta (muita), vaikka hän ei siitä tiennytkään.

Mä oon niin onnellinen, että saan nyt mennä ja viilettää ja tutustua uusiin ihmisiin, olematta kenellekkään tilivelvollinen.

Mä oon niin onnellinen, että tunnen itseni nyt naiseksi, saan huomiota, hyvää kohtelua, kutkutusta ja nautintoa elämästäni.

Mä oon niin onnellinen, että en riitele väärien ihmisten kanssa turhaan, omaa energiaani kuluttaen ja elämääni turhlaten.

Mä oon niin onnellinen, että oon oppinut edes vähän tuntemaan itseäni ja tiedän varsinkin, mitä en halua..

Ennen kaikkea mä olen onnellinen, että uskon vielä rakkauteen ja uskon, että mulle sopiva ihminen löytyy. Siihen oikeeseen mä en usko, tästä maailman ihmismassasta sitä ei löydy, mutta sellainen, kenen takia kannattaa antaa paljon, koska hän tekisi saman mulle. Palaten tuohon ekaan kohtaan, mä oon onnellinen, että maailmassa on niitä hyviä parisuhde-esimerkkejä, jonka takia mäkin voin uskoa siihen!

Mä oon onnellinen kaikkien onnellisesti parisuhteessa olevien puolesta. Something worth fighting for!

Yhteistyössä