Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Auttakee nyt loppuun, ennen ku alotatte uuden.. Mulla siis edelleen se metallinpaljastin ja sitten se vesikannu.. Mitä nyt??
Kaada vesi siihen pataan (sammakkoruutu)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Auttakee nyt loppuun, ennen ku alotatte uuden.. Mulla siis edelleen se metallinpaljastin ja sitten se vesikannu.. Mitä nyt??
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mä en tajuu tosta tokasta mitää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Auttakee nyt loppuun, ennen ku alotatte uuden.. Mulla siis edelleen se metallinpaljastin ja sitten se vesikannu.. Mitä nyt??
Kaada vesi siihen pataan (sammakkoruutu)
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja badass:mä en tajuu tosta tokasta mitää :ashamed:
En miäkää
Joku koodi vissii pitäs kellosta keksii mut..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mulla on...
punanen "tähti" missä reikä keskellä,
paperi,
keltanen "viisari" ja
3 persikkaa
ja jumittaaaaa...
Alkuperäinen kirjoittaja apa:Nonni. Nyt jo jumi. On joku kultanen nuoli tms, punanen "kukka", ryttynen paperi ja kolme persikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mulla on...
paperi,
keltanen "viisari" ja
3 persikkaa
ja jumittaaaaa...
Keskimmäisestä "huonekalusta" saa vettä siihen paperiin ja viisari ja tähti menee oikeenpuolimmaisen huonekalun oikeeseen reunaan
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mulla on...
paperi,
keltanen "viisari" ja
3 persikkaa
ja jumittaaaaa...
Keskimmäisestä "huonekalusta" saa vettä siihen paperiin ja viisari ja tähti menee oikeenpuolimmaisen huonekalun oikeeseen reunaan
Siis tarkoitatko sitä huonetta misä on niitä hyllyjä?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mulla on...
paperi,
keltanen "viisari" ja
3 persikkaa
ja jumittaaaaa...
Siis tarkoitatko sitä huonetta misä on niitä hyllyjä?
juu
sitten oonkin jumissa
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:ei oo todellista! Niiden kellojen ajat pitää miinustaa toisistaan niin aukeaa se loota... :headwall:
Eli kaappikellon aika - seinäkellon aika - digikellon aika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:mistä viisari??ei löydy vaik naputtelen mihin!
Alkuperäinen kirjoittaja apa:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Menihän se läpi
Miten sait numerot?