Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
onko sulla jo omena vaatekaapista?
Mä en oo varma mis järkäs niitä piti kerätä ku välil aina huomas et ku jotain sai otettua ni sit jonkun muunkin sai...
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
Mä en oo varma mis järkäs niitä piti kerätä ku välil aina huomas et ku jotain sai otettua ni sit jonkun muunkin sai...
Joo on omena tai siis se meni siihen tauluun mistä sai sit sen hatun.
Sit on:
-muna
-kenkä
-hattu
-lasi
-vasara
-3x avainta
-pihdit
-paperi
-risu
-sytkäri
-On kolme ruutua tyhjänä niin sen mukaan kaksi puutuisi sen kynttilän lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja APUVA!!:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
En mäkään saa sitä kynttilää millään....Kaikki muut on kyllä.....
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
Sit on:
-muna
-kenkä
-hattu
-lasi
-vasara
-3x avainta
-pihdit
-paperi
-risu
-sytkäri
hitsi ku en muista enää et mitä tavaroita tos pelis tuli,mut yks paikka on ainakin ulko-oven avaimelle.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
Sit on:
-muna
-kenkä
-hattu
-lasi
-vasara
-3x avainta
-pihdit
-paperi
-risu
-sytkäri
hitsi ku en muista enää et mitä tavaroita tos pelis tuli,mut yks paikka on ainakin ulko-oven avaimelle.
Siis tuleeko siihen viel ulkooven avain....?
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja APUVA!!:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
Onko sulla siis kaikki muut ruudut täynnä paitsi se kyntilä siinä sivussa mihin ne tavarat kerätään?
Mulla on neljä ruutua tyhjänä yhdessä oli se risu ja yhteen tulee kynttilä, mut mitä niihin kahteen?
Taidan luovuttaa ja lähteä nukkumaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mulla jumittaa ihan totaalisesti. Miten sait arkun auki ja oliko kassakaapin koodi se muistilapun koodi? Voi olla että mun peli bugittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mihinse kellosta tullut avain sit sopii on meinaan viel käyttämättä
Alkuperäinen kirjoittaja APUVA!!:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja APUVA!!:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.
Onko sulla siis kaikki muut ruudut täynnä paitsi se kyntilä siinä sivussa mihin ne tavarat kerätään?
Mulla on neljä ruutua tyhjänä yhdessä oli se risu ja yhteen tulee kynttilä, mut mitä niihin kahteen?
Taidan luovuttaa ja lähteä nukkumaan...
*hih* selkishän tää
napsauta sitä takan edessä olevan harhan ja rikkalapion telineen puolväliä, niin se siivoaa ne sirpaleet siitä takan eestä pois. sen jälkeen kynttilän ottaminen onnistuu![]()