Pelaamaan???

Miks mulla on koko ajan ongelmia ton kynttilän kanssa? Äsken se hävis kokonaan ni alotin alusta. Nyt sit en saa sitä pois kädestä tonne inventaarioon eli en pysty tekemään mitään. Yritin väärin päin sytyttää sitä, mulla siis zippo auki.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mistä muuten saa sen sytkärin?

kuulemma laatikosta mut ei mulla onnistu. miten saa kynttilän?

Ei harmainta aavistustakaan vai saako sen sieltä takan yläpuolelta, mut tarvii eka sen tulen..

Juu,takan päältä aa ihan vaan klikkaamalla kynttilän kuhan sytkän on eka saanu.Täytyy tietyssä järkäs kerätä niitä kamoja et onnistuu peli

Alkuperäinen kirjoittaja gamer:
Miks mulla on koko ajan ongelmia ton kynttilän kanssa? Äsken se hävis kokonaan ni alotin alusta. Nyt sit en saa sitä pois kädestä tonne inventaarioon eli en pysty tekemään mitään. Yritin väärin päin sytyttää sitä, mulla siis zippo auki.

käytä sitä kynttilää siinä kohas missä saat sen isonnettua,sit ison kuvan suljet ni jää sinne valikkoon kynttilä kädestä.

ja mulla taas hävis se valmis kynttilä. en enää taida jaksaa alottaa alusta. Pitäiskö musatlla avaimella päästä ulos? Ja tuleeko siihen munaan joku vihje vai itse keksitään?

ja mulla taas hävis se valmis kynttilä. en enää taida jaksaa alottaa alusta. Pitäiskö musatlla avaimella päästä ulos? Ja tuleeko siihen munaan joku vihje vai itse keksitään?

mustalla avaimella tai saada munan auki jos oikein muistan...
ja ulko-oven avaimen saa ku kaikki kuvat laittanu oikeille paikoille siihen hyllyyn

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

mustalla avaimella tai saada munan auki jos oikein muistan...
ja ulko-oven avaimen saa ku kaikki kuvat laittanu oikeille paikoille siihen hyllyyn

Ei siihen tarvinu avainta, kun siitä sai avaimen ;) Tarkotin vaan et pitääks löytää kuvan kappale, että tietää mihin se muna tulee, kun siihen ruutuun ei ollut vihjettä kai. Mut enivei, läpi män ;)

Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.

onko sulla jo omena vaatekaapista?
Mä en oo varma mis järkäs niitä piti kerätä ku välil aina huomas et ku jotain sai otettua ni sit jonkun muunkin sai...

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mä en saa sitä kynttilää sieltä mitenkään olen yrittänyt vaikka kuinka päin.... Vai puutuukohan multa viel jotain, kun ei onnaa.

onko sulla jo omena vaatekaapista?
Mä en oo varma mis järkäs niitä piti kerätä ku välil aina huomas et ku jotain sai otettua ni sit jonkun muunkin sai...

Joo on omena tai siis se meni siihen tauluun mistä sai sit sen hatun.
Sit on:
-muna
-kenkä
-hattu
-lasi
-vasara
-3x avainta
-pihdit
-paperi
-risu
-sytkäri
-On kolme ruutua tyhjänä niin sen mukaan kaksi puutuisi sen kynttilän lisäksi.

Yhteistyössä