Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :mä sahasin puupinon palasiks
minkä puu pinon?
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :mä sahasin puupinon palasiks
minkä puu pinon?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :mä sahasin puupinon palasiks
minkä puu pinon?
Se iso pino yhdessä "huoneessa"
Ja tavaroita saa näköjää yhdisteltyä, kynttilä on jalassaan ja palaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilä meni sen päälle mis on ne numerot 1 2 3
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilä meni sen päälle mis on ne numerot 1 2 3
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilä meni sen päälle mis on ne numerot 1 2 3
pitikö se pyöritellä ensin jotenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kynttilä meni sen päälle mis on ne numerot 1 2 3
pitikö se pyöritellä ensin jotenkin?
Aikani kokeilin eri yhdistelmiä
Ja ei voi olla totta, sain läpi tän![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja nyt se cinderella tuli aj sano too late.... siis pitäiskö alottaa alusta vai???
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja nyt se cinderella tuli aj sano too late.... siis pitäiskö alottaa alusta vai???
tuli kertoo et salkkarit alkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:mä en saa sitä kynttilää siihen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mit' sille vivulle minkä se nainen katkas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä noilla tikkailla.. ja miks toi kala ei tuu hiekan alta
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Miten sen putken saa vivuksi?
Mulla mitään avainta edes ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Miten sen putken saa vivuksi?
ootko avannu avaimella sen reijän akvaarion yläpuolelle