N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä en saa tehtyä mitään enää .
Mul on sieni ja joku kauha.
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla ei oo ku kauhaMistä ihmeestä jonku sienen saitte?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Se sieni menee sen toisen sienen viereen, missä on se sammakkokin
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Se sieni menee sen toisen sienen viereen, missä on se sammakkokin
No niinpä menikin, mut mitä sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla ei oo ku kauhaMistä ihmeestä jonku sienen saitte?
Ketun korvasta lähtee rupeli joka menee lentokoneeseen ja koneen alsta tulee laskuvarjo joka viedään pupulle ja puro pitää olla kiinni et se pupu pääsee sinne vuoren harjalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Mulla ei oo ku kauhaMistä ihmeestä jonku sienen saitte?
Ketun korvasta lähtee rupeli joka menee lentokoneeseen ja koneen alsta tulee laskuvarjo joka viedään pupulle ja puro pitää olla kiinni et se pupu pääsee sinne vuoren harjalle.
ketun korvasta?? mitään mee..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi: