Onks tää hyvä tuparilahja?

Sörhis, minusta tuo olisi hurmaava lahja, ilahtuisin itse ikihyväksi jos saisin tuollaisen tarjottimen niiden kaikkien perinteisten jukkapalmujen ja kuohuviinipullojen sijasta

Vaikea kuvitella, että palstalaisilta tulisi parempia vaihtoehtoja, kun eivät tunne ko pariskuntaa. Jos mä pitäisin muumeista, niin varmasti tykkäisin myös tosta tarjottimesta.

Henk.koht. pidän eniten tuparilahjoista, jotka kuluu pois. Siis viini, kynttilät tms. Mulla on niin tarkka sisustusmaku etten halua muiden ostavan mitään "kestotavaroita".

Alkuperäinen kirjoittaja kf:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Osta tarjotin ja siihen päälle jotakin enemmän miehekästä

Ai 10 sentillä jotakin miehekästä? Mitähän se voisi olla?

Kysyt mielipidettä ja vastaat asiallisesti???? MIKÄ MINULTA MENI OHI? (joo joo, kolmekymppiä on max )

No mitä epäasiallistatuossa muka oli? Tiedät, että budjetti on max 30 euroa, ja jos tarjotin maksaa 29,90, niin ei siinä ole kuin se10 senttiä "ilmaa". Niin että miksi ehdottaa turhaan ostamaan jotakin "enemmän miehekästä", kun tietää, että se on mahdotonta?

Kysyt mielipidettä ja vastaat asiallisesti???? MIKÄ MINULTA MENI OHI? (joo joo, kolmekymppiä on max )

No mitä epäasiallistatuossa muka oli? Tiedät, että budjetti on max 30 euroa, ja jos tarjotin maksaa 29,90, niin ei siinä ole kuin se10 senttiä "ilmaa". Niin että miksi ehdottaa turhaan ostamaan jotakin "enemmän miehekästä", kun tietää, että se on mahdotonta?

Sä oot selvästi päättäny et toi tarjotin on ainoa oikea, niin osta se ja vie tyhjänä ja lopeta vänkääminen. Minusta (ja monesta muusta) se vaan on kökkö tuparilahja sellaisenaan, piste

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Sä oot selvästi päättäny et toi tarjotin on ainoa oikea, niin osta se ja vie tyhjänä ja lopeta vänkääminen. Minusta (ja monesta muusta) se vaan on kökkö tuparilahja sellaisenaan, piste

Itse asiassa mä en ole päättänyt, niin kuin hyvin huomaat, jos luet tekstejäni tarkemmin. Olen vain kysynyt järkeviä vaihtoehtoja tarjottimelle - ja sellainen on tullutkin. Saatan nimittäin hyvinkin kallistua sen purkin puoleen, ostan sinne sisälle vaikka tosiaan niitä konvehteja.

On ihan OK sanoa mielipiteensä, että se on kökkö sellaisenaan, mutta kai jokainen ketjun lukenut älyää, että sen kanssa mulla ei ole varaa ostaa muuta, koska tuo 30 euroa on tällä haavaa ihan ehdoton katto budjetissa. On siis ihan turhaa ehdottaa, että sen kanssa sitä ja tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2820769.jpg

n. 27 ?

Minusta tuo kansi ei sovi tuohon purkkiin

Mä ite tykkäisin niistä mustavalkoisista purkeista joissa puukansi. Ois varmaan käytännöllisempi. Sorry, en lukenu ketjua, voi olla että tätä on jo ehdotettu.
Muoks: tossahan noi purkit olikin ihan heti yläpuolella :laugh:

Yhteistyössä