Nää kun laittaisin töihin, olis siellä yksi jos toinenkin mies nuolemassa mun varpaitani :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
koska mulla on syötävän hyvän näköset jalat, siksi. ja noissa kengissä ne näkyiskin... onhan siellä muitakin toki, ihan ok kaikki.

235654690_0d353cfb4a.jpg

;)

koska mulla on syötävän hyvän näköset jalat, siksi. ja noissa kengissä ne näkyiskin... onhan siellä muitakin toki, ihan ok kaikki.

No tunge hyvä ihminen ne syötävän hyvännäköiset jalkasi sellaisiin kenkiin, jotka korostavat jalkojesi kauneutta! Noi ei tee oikeutta kenenkään jaloille. :xmas: Siis minun mielestäni.. Tunteeko muuten kukaan sellaista miestä, jonka mielestä tommoset popot olis tosi hot? Alkoi oikeasti kiinnostamaan..

Mä en usko, että kukaan mies kuitenkaan tulisi sun varpaita nuolemaan jos ei sitten ole jotakin jalkafetissiä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

No tunge hyvä ihminen ne syötävän hyvännäköiset jalkasi sellaisiin kenkiin, jotka korostavat jalkojesi kauneutta! Noi ei tee oikeutta kenenkään jaloille. :xmas: Siis minun mielestäni.. Tunteeko muuten kukaan sellaista miestä, jonka mielestä tommoset popot olis tosi hot? Alkoi oikeasti kiinnostamaan..

Onhan niitä kaikenlaisia pervoja. Yks saa kiksinsä mega-lihavista naisista, toinen siitä että joku astuu niiden pallien päälle ja ehkä kolmas noista?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mä en usko, että kukaan mies kuitenkaan tulisi sun varpaita nuolemaan jos ei sitten ole jotakin jalkafetissiä... :whistle:

no on mun kengästäni juotu + muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onhan niitä kaikenlaisia pervoja. Yks saa kiksinsä mega-lihavista naisista, toinen siitä että joku astuu niiden pallien päälle ja ehkä kolmas noista?

Juu en mä sitä sillä tarkoittanutkaan, tiedän että friikkimaailmasta kannatusta löytyy vähän joka koolle ja sortille. Mutta näin niinkö yleisemmin ajateltuna; kun suurimman osan tähän vastanneitten mielestä noi on rumat, niin LUULLAANKO me vain, että miestenkin mielestä noi on mauttomat muovinpalat, vai voisiko tosiaan olla niin, että yllättävän isokin osa miehistä pitäisi noita sexyinä?..

Siis minähän olen mies ja kyllä, naisten jalat ovat erittäin kiihottavat, mutta enemmän minun mieleeni on kuitenkin lenkkari ja vapaa-ajan kengät. Nämä kyseiset kengät kuitenkaan ei minuun vaikuttaneet. :)

Yhteistyössä