V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:koska mulla on syötävän hyvän näköset jalat, siksi. ja noissa kengissä ne näkyiskin... onhan siellä muitakin toki, ihan ok kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:koska mulla on syötävän hyvän näköset jalat, siksi. ja noissa kengissä ne näkyiskin... onhan siellä muitakin toki, ihan ok kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:koska mulla on syötävän hyvän näköset jalat, siksi. ja noissa kengissä ne näkyiskin... onhan siellä muitakin toki, ihan ok kaikki.
No tunge hyvä ihminen ne syötävän hyvännäköiset jalkasi sellaisiin kenkiin, jotka korostavat jalkojesi kauneutta! Noi ei tee oikeutta kenenkään jaloille. :xmas: Siis minun mielestäni.. Tunteeko muuten kukaan sellaista miestä, jonka mielestä tommoset popot olis tosi hot? Alkoi oikeasti kiinnostamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:koska mulla on syötävän hyvän näköset jalat, siksi. ja noissa kengissä ne näkyiskin... onhan siellä muitakin toki, ihan ok kaikki.
Mä en usko, että kukaan mies kuitenkaan tulisi sun varpaita nuolemaan jos ei sitten ole jotakin jalkafetissiä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onhan niitä kaikenlaisia pervoja. Yks saa kiksinsä mega-lihavista naisista, toinen siitä että joku astuu niiden pallien päälle ja ehkä kolmas noista?
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Joyboots on väärällään toinen toistaan ihanempia ja sexympiä monoja, ja sä linkität noi?!![]()