Onks tää hyvä tuparilahja?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miksi tyhjä purkki olis parempi kuin tyhjä tarjotin? Mä meinaan epäilen, ettei tällä viikolla rahkeet riitä enää leipomispuuhiin...

On se jotenkin "arvokkaamman" olonen tyhjänäkin, vaikka hinnallisesti olisikin halvempi.
Ja voihan sen täyttää vaikka karkeilla, niitä saa kaupasta ihan ilman leipomista.
Ja omasta mielestäni purkki olis helpompi pitää esilläkin esim. hyllyssä ja/tai sit aina laittaa pöytään esille karkilla tai muulla hyvällä täytettynä. Eli ts. monikäyttöisempi.
Mutta itsehän toki parhaiten ystäväsi tunnet, mutta ITSE ottaisin mieluummin purkin lahjaksi kuin tarjottimen...

Tuli vaan tuossa mieleen, että hassua kun tänne tullaan kuitenkin kysymään MIELIPIDETTÄ jostain asiasta ja sitten kun ollaankin sitä aapeen alkup. suunnitelmaa vastaan, niin kauhee vänkääminen alkaa asiasta.
Jos ap on päättänyt (kuten tuosta vänkäämisestä voisi päätellä ) antaa tuon typerän tarjottimen tuparilahjaksi, niin olisi vaan antanut kaikessa rauhassa, mutta jos kysyy sitä täältä, niin täytyy myös olla valmis siihen että se ehdotus teilataan. Ja koska ei kuitenkaan mikään muu ehdotettu kelpaa niin ihan turhaa vääntämistä.

Musta toi purkki on kivempi idea kujn tarjotin. Jotenkin ainakin itsestä tuntuu siltä että tarjottimelle ei olisi kauheesti käyttöä. Tonne purkin sisään voisit leipoa vaikka näitä. On tosi hyviä!
http://www.kotijakeittio.fi/ruoka/suolaiset/_a48781/
Näitä voi tehdä myös muotilla joten muuminmuotoiset olis hauskoja varsinkin kun pariskunta on leikkimielinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta lakanat. saat tuolla 30 eurolla esim. stokkalta ihan laadukkaat.

jotku ihmetteli että onko tarjottimelle mitään käyttöä ja kyllä mulla ainaki on. voileipäkakkuja, isoja täytekakkuja, erilaisia illanistujaispiirasia yms. kun tarjolle laittaa niin kyllä sillon tarjottimet on kovassa käytössä

30 eurolla ei taatusti saa laadukasta vuodevaatesettiä parisänkyyn.

Höh, miksi lahjan pitäisi olla aikuismainen, jos kerta pariskuntakin on leikkimielinen?

Mun mielestäni tuo tarjotin on oikein suloinen ja kiva lahja. Ostaisin vielä muumikeksejä sen kaveriksi ja tekisin kivan asetelman näistä.

mä tahtosin tuomosen muumipurkin :D onneks ukkokin on niin lapsekas että se saisi olla esillä, itsehän se osti peltisen muumipurkin kahville -se kun oli kivannäköinen ja siihen mahtuu vaikka kaksi pakettia kahvia- :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Tuli vaan tuossa mieleen, että hassua kun tänne tullaan kuitenkin kysymään MIELIPIDETTÄ jostain asiasta ja sitten kun ollaankin sitä aapeen alkup. suunnitelmaa vastaan, niin kauhee vänkääminen alkaa asiasta.
Jos ap on päättänyt (kuten tuosta vänkäämisestä voisi päätellä ) antaa tuon typerän tarjottimen tuparilahjaksi, niin olisi vaan antanut kaikessa rauhassa, mutta jos kysyy sitä täältä, niin täytyy myös olla valmis siihen että se ehdotus teilataan. Ja koska ei kuitenkaan mikään muu ehdotettu kelpaa niin ihan turhaa vääntämistä.

Mielestäni olen suhtautunut aivan asiallisesti muihin varteenotettaviin vaihtoehtoihin (se purkki).

Ihana lahja :) Miullekin kelpaisi, vaikka en erityisen muumifriikki ole. Tarjotinta tarvii monessakin jutussa, esim. täytekakku on kätsy tehä tarjottimen päälle ja jouluna tarjotin käy juusto- ja leikkelelautasten alusena.

Mun mielestä Muumit on ihan ok, mutta en ole mitenkään erityisesti fani. Jos saisin tuollaisen tarjottimen, niin en tykkäisi. Sen sijaan se purkki näytti kivalta. Sinne sisälle voisi laittaa vaikka suklaakonvehteja (Fazerin sininen tms päällystetty) ja purkille olisi enemmän käyttöä ainakin meillä kuin tarjottimella. Purkissa voisi säilyttää jotain, mut tarjottimen laittaisin pöytään korkeintaan lastenkutsuille.

tykkään kovasti tuosta tarjottimesta. Tarjottimelle on ainakin itsellä ollut käyttöä. Musta lisäksi kivannäköinen. Ennemmin tuo kuin purkki, joita on kaikki nurkat pullollaan.

ihan kiva, mutta minä taas en noista tarjottimista tykkää - mulla ei ole niille käyttöä. Enemmin siis se purkki ja sinne vaikka karkkia täyteen, niin että tursuaa yli ja kansi löysästi ja sellofaani ympärille. Tykkäisin siitä lahjata kyllä.
MUTTA jos vähänkin luulet että tarjottimelle on käyttöä niin sitten se on ihan hyvä!!

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=495047&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010300&categoryId=3010302

Tää seikkailu tarjotin on halvempi (tarjouksessa) ja kivempi :)

Meillä löytyy muumeja monessa muodossa, mutta tuo tarjotin ei ole innostanut. Osta ennemmin vaikka muumikeittiöpyyhkeet tai musta-valkoiset muumityynyliinat. Tai muumilusikatkin ovat ihan varteenotettava lahja, jos niitä ei ennestään ole.

Meillä ainoa käyttö tarjottimille on, kun kuopus saa legoja, hän kippaa sisällön tarjottimelle, niin ei osat katoa. Voi koota sitten vaikka sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja tämätämä:
http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=495047&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010300&categoryId=3010302

Tää seikkailu tarjotin on halvempi (tarjouksessa) ja kivempi :)

Kieltämättä hieno tuokin :).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä löytyy muumeja monessa muodossa, mutta tuo tarjotin ei ole innostanut. Osta ennemmin vaikka muumikeittiöpyyhkeet tai musta-valkoiset muumityynyliinat. Tai muumilusikatkin ovat ihan varteenotettava lahja, jos niitä ei ennestään ole.

Meillä ainoa käyttö tarjottimille on, kun kuopus saa legoja, hän kippaa sisällön tarjottimelle, niin ei osat katoa. Voi koota sitten vaikka sängyssä.

Keittiöpyyhkeitä heillä on, olen itse ostanut. Ja me saatiin viime jouluna heiltä lahjaksi juurikin musta-valkoiset tyynyliinat - tuntuisi tyhmältä antaa samanlaiset takaisin. Lusikoita heillä on.

Minusta kyllä jokaisessa huushollissa pitää ainakin yksi tarjotin olla. Vaikka sitä harvoin tarvitsisikin. Tosin sitä tarvitaan yleensä sitten niissä vähän "hienommissa" juhlissa, eli en taas tiedä, olisiko muumitarjotin se paras vaihtoehto. Mutta jos pariskunta on leikkimielinen ja haluaa vähän säväyttää, niin muumitarjotin voisi ollakin heille ihan paikallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nutu:
ihan kiva, mutta minä taas en noista tarjottimista tykkää - mulla ei ole niille käyttöä. Enemmin siis se purkki ja sinne vaikka karkkia täyteen, niin että tursuaa yli ja kansi löysästi ja sellofaani ympärille. Tykkäisin siitä lahjata kyllä.
MUTTA jos vähänkin luulet että tarjottimelle on käyttöä niin sitten se on ihan hyvä!!

No kun mä itse käytän ja suorastaan keräilen tarjottimia, niin en oikein käsitä, miten jollakin EI olisi sellaiselle käyttöä.

Yhteistyössä