M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Miksi tyhjä purkki olis parempi kuin tyhjä tarjotin? Mä meinaan epäilen, ettei tällä viikolla rahkeet riitä enää leipomispuuhiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Entäs onko heillä niitä Muumi-kahvilusikoita?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta lakanat. saat tuolla 30 eurolla esim. stokkalta ihan laadukkaat.
jotku ihmetteli että onko tarjottimelle mitään käyttöä ja kyllä mulla ainaki on. voileipäkakkuja, isoja täytekakkuja, erilaisia illanistujaispiirasia yms. kun tarjolle laittaa niin kyllä sillon tarjottimet on kovassa käytössä
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Entäs onko heillä niitä Muumi-kahvilusikoita?
...tai juomalaseja?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Tuli vaan tuossa mieleen, että hassua kun tänne tullaan kuitenkin kysymään MIELIPIDETTÄ jostain asiasta ja sitten kun ollaankin sitä aapeen alkup. suunnitelmaa vastaan, niin kauhee vänkääminen alkaa asiasta.
Jos ap on päättänyt (kuten tuosta vänkäämisestä voisi päätellä ) antaa tuon typerän tarjottimen tuparilahjaksi, niin olisi vaan antanut kaikessa rauhassa, mutta jos kysyy sitä täältä, niin täytyy myös olla valmis siihen että se ehdotus teilataan. Ja koska ei kuitenkaan mikään muu ehdotettu kelpaa niin ihan turhaa vääntämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Tee muumi piparkakkutalo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Tee muumi piparkakkutalo![]()
:kieh: :kieh: :kieh: Totta ihmeessä sitä hakis vaikka kuun taivaalta jos olis aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tämätämä:http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=495047&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3010000&compartmentId=3010300&categoryId=3010302
Tää seikkailu tarjotin on halvempi (tarjouksessa) ja kivempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä löytyy muumeja monessa muodossa, mutta tuo tarjotin ei ole innostanut. Osta ennemmin vaikka muumikeittiöpyyhkeet tai musta-valkoiset muumityynyliinat. Tai muumilusikatkin ovat ihan varteenotettava lahja, jos niitä ei ennestään ole.
Meillä ainoa käyttö tarjottimille on, kun kuopus saa legoja, hän kippaa sisällön tarjottimelle, niin ei osat katoa. Voi koota sitten vaikka sängyssä.
Alkuperäinen kirjoittaja nutu:ihan kiva, mutta minä taas en noista tarjottimista tykkää - mulla ei ole niille käyttöä. Enemmin siis se purkki ja sinne vaikka karkkia täyteen, niin että tursuaa yli ja kansi löysästi ja sellofaani ympärille. Tykkäisin siitä lahjata kyllä.
MUTTA jos vähänkin luulet että tarjottimelle on käyttöä niin sitten se on ihan hyvä!!