Onks tää hyvä tuparilahja?

Mä ostin ton saman 7vuotiaalle tytölle joka rakastaa Muumeja :)

Joten mun mielestä turhan lapsekas aikuiseen kotiin, mutta sähän ne ystäväsi tunnet.
Ihan kiva kyllä, jos Muumeista tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No ei mun mielestä,varsinki ku vaan toinen on hurahtanu muumeihin.
Jotain muuta.Vähän aikuismaisempaa ehkä.

Siis kyllä mieskin Muumeista tykkää, mutta ei ehkä ihan yhtä intohimoisesti. Ja ovat hyvinkin tällainen lapsenmielinen pariskunta, vaikeaa selittää. Leikkimielinen on sana, jota käyttäisin kuvaillessani heitä.

Tuo on kyllä lähinnä luokkaa muoviromu, mutta onhan siinä stitten ideaa, jos kovasti siitä tykkäävät. Naamioisin sen kuitenkin jollakin kauniinnäköisellä, runsaalla ja hyvällä, kuten

- 3 vinkkupulloa, paria juustoa, keksejä
tai
- vinkkupullo, erilaisia hedelmiä, paketti keksejä

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No kerro heistä jotain?Mistä muusta tykkäävät kuin muumeista?
Eka koti?Onko siis kuin paljon jo kaikkea käyttötavaraa.
Sauna?Sinne jotain laudeliinaa yms..

Urheilullisia ovat, viettävät aktiivista elämää. Kaikkea käyttätavaraa heillä on, kun molemmat ovat asuneet sekä itsekseen että avoliitossaaiemmin. Saunakin on erittäin hyvin varusteltu, kun kolmekymppisillä lahjoimme tätä naista juurikin saunatuotteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Tuo on kyllä lähinnä luokkaa muoviromu, mutta onhan siinä stitten ideaa, jos kovasti siitä tykkäävät. Naamioisin sen kuitenkin jollakin kauniinnäköisellä, runsaalla ja hyvällä, kuten

- 3 vinkkupulloa, paria juustoa, keksejä
tai
- vinkkupullo, erilaisia hedelmiä, paketti keksejä

Ei mahdu budjettiin, kun jo tuo itse tarjotin maksaa sen 30 egeä.

Mun mielestä toi tarjotin on kiva :) Pidän itsekkin muumituotteista eikä tuo ole yhtään sen lapsekkaampi kuin ne mukit tai peltipurkit. Myös ne seikkailu purkitkin on kivoja.. hintaa en tosin muista.

Yhteistyössä