Mä oon monasti miettinyt vakavasti vaihtoehtoa kasvisruoka tuolla neiti 4v kun syö lihaa niin huonosti. Mitä siin pitäis ottaa huomioon... Tai jos nyt ihan kasvisruokaa mut hyvin kasvispainotteinen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ymmärrän lapsen kasvisruokavalion eettisistä syistä, jos muukin perhe sitä noudattaa, mutta suoraan sanoen en ymmärrä sitä, että lapsen annetaan olla syömättä lihaa, kalaa ja kanaa koska hän ei vaan halua.
Kasvispainotteinen meidänkin lasten ruokavalio on, kuten aikuistenkin. Lihaa, kalaa tai kanaa on vain pieniä määriä lasten ruoassa, eihän lapsi paljon lihaa tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ymmärrän lapsen kasvisruokavalion eettisistä syistä, jos muukin perhe sitä noudattaa, mutta suoraan sanoen en ymmärrä sitä, että lapsen annetaan olla syömättä lihaa, kalaa ja kanaa koska hän ei vaan halua.
Kasvispainotteinen meidänkin lasten ruokavalio on, kuten aikuistenkin. Lihaa, kalaa tai kanaa on vain pieniä määriä lasten ruoassa, eihän lapsi paljon lihaa tarvitse.
Mun serkku päätti 4v. että hän ei eläimiä syö (kalaa suostuu ainoastaan syömään) ja muu perhe syö kyllä lihaa mutta tämä serkkupoika syö sitten ilman lihaa ruuat. Nyt on 12 v. ja hyvin on voinut.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ymmärrän lapsen kasvisruokavalion eettisistä syistä, jos muukin perhe sitä noudattaa, mutta suoraan sanoen en ymmärrä sitä, että lapsen annetaan olla syömättä lihaa, kalaa ja kanaa koska hän ei vaan halua.
Mun serkku päätti 4v. että hän ei eläimiä syö (kalaa suostuu ainoastaan syömään) ja muu perhe syö kyllä lihaa mutta tämä serkkupoika syö sitten ilman lihaa ruuat. Nyt on 12 v. ja hyvin on voinut.
En yhtään epäile, etteikö pärjäisi, mutta ei nelivuotias vielä ole niin valveutunut että osaisi alkaa välttämään lihaa eettisistä syistä. Kunhan vedättää vanhempiaan. Meillä se ei onnistu: lapset juo maitoa ja syö lihaa vaikkei aina tykkäisikään. Kun ovat isompia ja tajuavat asioista enemmän, niin saavat alkaa kasvissyöjiksi jos haluavat.